مورد عجیب Covid-19 در آفریقا

آفریقا, کمک, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد نظر ایونیس G. Kamwendo است یک اقتصاد

توسط AKHSHIJNEWS در 14 خرداد 1399
آفریقا, کمک, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

ایونیس G. Kamwendo است یک اقتصاددان و مشاور استراتژیک با برنامه عمران سازمان ملل متحد آفریقا در نیویورک است. Chaltu دانیل Kalbessa یک UNDP همکار و تحلیلگر استراتژیک با برنامه عمران سازمان ملل متحد آفریقا در نیویورک است.

نیویورک Jun 3 سال 2020 (IPS) - با بسیار ضعیف سیستم های سلامت و ظرفیت کلی محدودیت به طور موثر پاسخ به مرگبار coronavirus بیماری های آفریقا در برابر سرنوشت نامرئی دشمن قرار بود به چیزی کمتر از فاجعه بار با توجه به پیش بینی های اولیه. اگر چه در آفریقا است و در عین حال برای رسیدن به اوج خود در بسیاری از کشورها شاهد رشد نمایی در مورد اعداد و یا در میزان مرگ و میر به عنوان دیده می شود در دیگر مناطق جهان است. تا کنون این قاره دارای بالاترین نرخ مرگ و میر با افزایش میزان بازیابی در سطح جهان است.

ایونیس G. Kamwendo. اعتبار: برنامه عمران سازمان ملل متحد آفریقای جنوبی

کندتر از حالت طبیعی شروع به دلیل برخی از خوشبینی محتاطانه برای آفریقا به آب و این طوفان است. چه در حال کار در آفریقا به نفع? سه عامل کلیدی در نظر ما است که به ارائه درس مهم برای آینده است.

آفریقا تهاجمی پاسخ:

اول سریع و آنچه به نظر می رسید مانند یک مهاجم در پاسخ به همه گیر با آفریقا به عنوان یک کل. این قاره به شدت واکنش نشان داد و فعالانه به COVID-19 به عنوان یک اقدام پیشگیرانه. آوریل 5, بسیاری از کشورهای آفریقایی به حال اعمال شده یا موضعی جزئی یا کامل مستندات خود در کشورهای اقتصاد مدارس مرزها و اجتماعات بزرگ در تلاش برای مهار این بیماری است. بسیاری از این اقدامات اجرا شد قبل از هر تعداد قابل توجهی از موارد ثبت شده در این قاره است.

برای یک منطقه است که تا به حال تنها 99 موارد تایید شده در مارس 20, اقدامات فوق به نظر می رسید ، به دنبال این بود که جسورانه پاسخ و به درستی. توقف و حاوی ویروس بود نه تنها اولین خط دفاع برای بسیاری از آن را تشکیل استراتژی اصلی بین مرگ و زندگی داده شده در حال حاضر ضعف و ناتوان سیستم های سلامت که به مدت طولانی تلاش با پاسخ به غیر از موارد اضطراری. چنین فروشی مستند اقدامات شد و تکمیل جامعه پاسخ که برای آفریقا در زمینه طولانی ثابت می شود موثر در پاسخ به شیوع بیماری مشابه. این اقدامات تهاجمی ممکن است پرداخت.

مطلوب جمعیت ساختار:

آفریقا ساختار جمعیتی ممکن است یکی از آن کاهش امکانات در برابر Covid-19. این قاره باقی مانده ترین جوان در سطح جهان با بیش از 60.0 درصد از جمعیت آن زیر سن 25 نسبت به اطراف 42.0 درصد در سطح جهان است. این روند در تضاد کامل با مناطق توسعه یافته که در آن نسبت به پیری جمعیت بالاتر است. این Covid-19 نبرد ممکن است نیمی برنده بنابراین با توجه به این قاره ساختار جمعیتی.

شواهد موجود را تأیید میکند با خطر گروه های جمعیت بالا با سن حسابداری برای مرگ و میر بیشتر بدون تنزیل عوامل دیگر. در چین و اروپا و امریکا به عنوان مثال بیش از 80 درصد از Covid-19 مربوط به مرگ و میر در میان 65 سال و بالاتر سن ، همه کشورهایی که بالاترین رکورد مرگ و میر در میان ده کشور با بیشترین سهم به سمت پیری جمعیت در سطح جهان است. اروپا و امریکا و چین باید پیری جمعیت در حدود 20 درصد 16 درصد و 12 درصد در مقایسه با کمتر از 5% در آفریقا است.

Chaltu دانیل Kalbessa. اعتبار: Zenanile Dlamini / برنامه انکشافی ملل متحد, نیویورک

روند مشابه مشاهده شده در آفریقا با سن حسابداری برای بسیاری از مرگ و میر در 55 سال و بالاتر سن براکت. اعطا شده, یک آستانه بسیار پایین تر از در مناطق توسعه یافته اما این است که در برابر یک پس زمینه از کم امید به زندگی ثابت در 61 سال برای کشورهای جنوب صحرای آفریقا. جالب است که کشورهایی که بالاتر نسبت افراد بالای 65 سال در آفریقا مانند تونس (8%) مراکش (7.1%); الجزایر (6.2%) و آفریقای جنوبی (6%) و مصر (5%) – حساب تا دو سوم از تمام Covid مربوط به مرگ و میر. این است که بسیار آموزنده است.

قرار گرفتن در معرض طیف گسترده ای از درمان هنگ:

قاره شانه بیشترین بار بیماری با ایدز مالاریا و اسهال در میان آن پنج قاتلان. وجود دارد 25.7 میلیون نفر زندگی با اچ آی وی/ایدز و کمی بیش از 90 درصد از کسانی که تحت تاثیر روی داروهای ضد ویروسی در سال 2018 است. مالاریا گسترده است درست مثل استفاده از Bacillus Calmette–Guérin (BCG) واکسن که معتقد به ارائه گسترده حفاظت در برابر عفونت های تنفسی. آنچه که کمتر شناخته شده این است که تعامل بین شیوع بیماری های دیگر در این قاره مربوط به درمان و SAR-Covid-2. این سوال باقی می ماند که آیا این ترکیب برای درمان تمام این بیماری ها در حال کمک به بازیابی بالا و نرخ نسبتا پایین Covid مرگ و میر در آفریقا است.

در سنگال و ماداگاسکار (برای مثال COVID-19 بيمار در هیدروکسی کلروکین و درمان گیاهی درمنه خزری مشاهده شده است به بازیابی سریعتر از این بیماری با کاهش مرگ و میر. در هر دو کشور حتی با افزایش موارد میزان بازیابی از Covid19 بسیار عالی – سازگار با مشاهدات در اکثر مالاریا خیز کشور است. جالب مالاریا نمی شایع در آفریقا Covid-19 نقاط آفریقای جنوبی و شمال آفریقا است.

این واقعیت است که سازمان بهداشت جهانی (WHO) در حال انجام آزمایش های بالینی بر روی مالاریا مواد مخدر (کلروکين/هیدروکسی کلروکین); HIV مواد مخدر (remdesivir, ریتوناویر/لوپیناویر و اينترفرون-بتا) کاملا گفتن است و دارای یک وعده قاره که استفاده از این داروها در حال حاضر گسترده است. هیئت منصفه هنوز در مورد این یکی.

یک دلیل برای امید:

آفریقایی داستان است که هنوز به طور کامل شکل میگیرد. در حال حاضر برای احتیاط باید اعمال شود حتی با فشار به لغو محدودیت برای جلوگیری از اجتماعی و اقتصادی خرید اینترنتی. چگونه کشور پدیدار خواهد شد از این بحران مهم خواهد بود. هر گونه اشتباه به راحتی می توانید نوک فلس نسبت به فاجعه اگر نظریه فوق را ندارند. حفظ برخی از اقدامات است که ثابت کرده اند موثر ramping تا آزمایش های موجود و داروهای گیاهی همراه با یک نوآوری درایو قطعا کمک خواهد کرد آفریقایی مورد. از سنگال را مقرون به صرفه سریع تست کیت و کم هزینه ونتیلاتور جایگزینی; غنا نوآوری ادغام آزمون اتیوپی تماس soap dispensers, تلفن همراه, راه حل های فن آوری در نیجریه و اوگاندا و رواندا نیز به عنوان repurposing از صنایع برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر است به شدت دلگرم کننده است. شانس ممکن است در برابر این قاره دارد اما به دلیل برای امید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب