این بنیاد برای ساخت بهتر: آموزش و پرورش

توسعه و کمک های اولیه, آموزش و پرورش, مواد غذایی و کشاورزی, جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطرا

توسط AKHSHIJNEWS در 2 تیر 1399
توسعه و کمک های اولیه, آموزش و پرورش, مواد غذایی و کشاورزی, جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری نابرابری پایداری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

یاسمین Sherif است مدیر آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید

نیویورک Jun 22 سال 2020 (IPS) - به درک مفهوم "ساخت بهتر" ما نیاز به یک پایه و اساس. که پایه و اساس آموزش و پرورش است. این یک incontestable حقیقت است.

این در حال حاضر سه ماه پس از سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد COVID-19 به عنوان یک جهانی همه گیر. Coronavirus هر دو در معرض و تشدید نابرابری جهانی که در هسته وضع ما ضعیف پارچه های اجتماعی به عنوان یک انسان ، بانک جهانی تخمین می زند که 40-60 میلیون نفر خواهد بود تحت فشار قرار دادند به فقر شدید به عنوان یک نتیجه از COVID-19. این برنامه جهانی غذا هشدار که تعداد بشدت گرسنه مردم می تواند دو برابر در سطح جهان از 135 میلیون دلار به 265 میلیون. برنامه عمران سازمان ملل متحد پیش بینی توسعه انسانی است به کاهش در این سال برای اولین بار پس از سال 1990 است. در ضمن تعداد آواره جمعیت است ادامه داد: افزایش بی سابقه 79.5 میلیون تا پایان سال 2019 با توجه به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل سالانه روند جهانی گزارش منتشر شده در روز جهانی پناهندگان امروز.

یاسمین Sherif

موثر ترین راه برای وادار کردن کودکان و جوانان به زندگی در فقر شدید و گرسنگی حاد در حالی که همچنین با رد همه آنها حقوق بشر است به انکار آنها آموزش و پرورش است. برعکس یک آموزش با کیفیت یکی از چند مطلق است که باعث افزایش شاخص های توسعه, تقویت حفاظت از حقوق بشر و را قادر می سازد تا نسل جوان به زندگی از کرامت بهره وری و فرصت است. به عنوان معاون دبیر کل آمنه J. محمد متحده در مصاحبه اش در این ماه ECW خبرنامه: "در واقع یک آموزش با کیفیت و یادگیری مادام العمر بنیادی است و به همه جنبه های دیگر از توسعه انسانی و توسعه پایدار است."

تا زمانی که آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است یک اولویت کمتر در بحران چرخه معیوب جهانی بی عدالتی و آن رحم, عواقب ادامه خواهد داد به امد و شد زیاد نوع بشر است. ما دیگر نمی تواند صرفا کوک با هم یک تکه پارچه های اجتماعی. ما باید ذخیره کردن یک پایه محکم برای ساخت بهتر و یا به عنوان دزموند توتو می گوید: "فراگیر, خوب, کیفیت آموزش و پرورش است یک پایه و به صورت پویا و عادلانه جوامع است."

ما می دانیم که COVID-19 تعمیق بیشتر در حال حاضر موجود نابرابری در سراسر جهان است. ما می دانیم که عواقب بسیار شدید برای کودکان و جوانان چپ دورترین پشت در درگیری ها و جابجایی اجباری. ما می دانیم که کسانی که با معلولیت و دختران که در حال حاضر محروم به دلیل جنسیت خود را آسیب پذیر هستند و به احتمال زیاد تحمل فشار از COVID-19 بیماری همه گیر. ما می دانیم که آنها در حال حاضر خطر انداخت بیشتر پایین پرتگاه از جایی که آنها ممکن است هرگز توانایی صعود بازگشت. با این دانش آموزش و پرورش به وضوح باید یک اولویت در COVID-19 پاسخ و بازیابی.

قبل از COVID-19 حدود 75 میلیون کودکان و نوجوانان از آنها 39 میلیون نفر از آنها دختران, زندگی در درگیری های مسلحانه و جابجایی اجباری زمینه محروم شد کیفیت آموزش و پرورش است. این شماره ها هم اکنون در حال افزایش در حالی که بودجه در حال کاهش است! گزارش اخیر صندوق ملاله تخمین می زند که 10 میلیون ثانویه در سن مدرسه دختران می تواند رها کردن از مدرسه به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر. در ضمن جداگانه مطالعه انجام شده توسط مرکز جهانی توسعه و تقویت این نگرانی در حالی که اشاره کرد که یک سوم از سازمان های غیر دولتی در مبارزه برای جلوگیری از مدرسه-افت روبرو هستند و خطر اخراج به دلیل کاهش بودجه.

بله, ما در حال مواجهه با یک رکود اقتصادی بی سابقه ای. در عین حال عواقب ناشی از سرمایه گذاری در یک پایه و اساس برای کسانی که چپ دورترین پشت در نهایت خواهد شد و حتی بیشتر شدید. به عنوان دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ اظهار داشت: در پیام خود در روز بین المللی خانواده حواله با اشاره به بانک جهانی پیش بینی جهانی حواله – بودجه جریان سه بار که از کمک های بین المللی – می تواند شاقول توسط $110 میلیارد دلار در این سال محدود برای میلیون ها نفر یک منبع حیاتی بودجه برای بهداشت و آموزش و پرورش و معیشت. در همین راستا نماینده ویژه سازمان ملل برای جهانی آموزش و پرورش و رئیس آموزش و پرورش نمی تواند صبر را در سطح بالا فرمان گروه Rt. محترم. گوردون براون هشدار میدهد که: "شکست توسط G20 گروه پیشرو توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه برای سازماندهی جهانی COVID-19 طرح بهبود بالقوه حکم اعدام برای جهان ضعیف است."

COVID-19 و عواقب آن هستند استارک یادآوری است که ما باید در حال حاضر می دانیم که کودکان و جوانان که در حال جنگ و فاجعه متاثر که آواره یا پناهنده دیگر نمی توانید صبر کنید تا زمانی که بحران به پایان رسیده است. در بدتر ما خواهد بود و همدستان به کاهش بشریت; در بهترین حالت ما را حفظ خواهد کرد وصله کردن یک تکه پارچه های اجتماعی – اما ما نمی خواهد بازسازی است.

برای پایان دادن به مارپیچی جهانی نابرابری جنسیتی نابرابری نژاد پرستی و تبعیض در همه زشت خود را فرم ويژه نسبت به دختران ما باید درک کنیم که کسانی که در سمت چپ دورترین پشت به عنوان یک پایه محکم برای ساخت بهتر است. مانند بقیه از ما که پایه و اساس شروع می شود با فراگیر و عادلانه کیفیت آموزش و پرورش از 1000 روز از زندگی یک کودک بعد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب