اقتصاد جهانی تنظیم مجدد—ترویج فراگیر تر بازیابی

اقتصاد و تجارت جهانی حکومت, عناوین نظر Kristalina Georgieva است مدیر عامل صندوق بین المللی پول (صندوق بین ال

توسط AKHSHIJNEWS در 23 خرداد 1399
اقتصاد و تجارت جهانی حکومت, عناوین

نظر

Kristalina Georgieva است مدیر عامل صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول)

Indigenous schoolchildren standing in front of the Miskhamayu school in an isolated part of Bolivia's Andes highlands. Many students walk 12 km or more every day, along steep roads and trails from their remote villages, to get to school. Credit: Marisabel Bellido/IPS

بومی دانش آموزان در بولیوی ارتفاعات آند. اعتبار: Marisabel Bellido/IPS

واشنگتن Jun 12 سال 2020 (IPS) - این COVID-19 بحران تحمیل ترین درد در کسانی که در حال حاضر بیشترین آسیب پذیر است. این فاجعه می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در نابرابری درآمد. و آن را می تواند به خطر اندازد توسعه دستاوردهای آموزشی از دستیابی به کاهش فقر. تخمین های جدید نشان می دهد که تا 100 میلیون نفر در سراسر جهان می تواند تحت فشار قرار دادند به فقر شدید پاک کردن تمام دستاوردهای کاهش فقر در سه سال گذشته است.

همین دلیل است که سیاستگذاران باید همه چیز را در قدرت خود را برای ترویج و فراگیر تر بازیابی است که منافع همه اقشار جامعه است.

ما تحقیقات جدید آماده شده به طور مشترک با بانک جهانی برای G20 تمرکز بر چگونه برای افزایش دسترسی مردم به فرصت های, مهم نیست که آنها چه کسانی هستند و جایی که آنها هستند. بیشتر دسترسی عادلانه به فرصت های همراه با قوی تر و رشد پایدار و درآمد بالاتر سود برای فقرا است. اما باز کردن پتانسیل کامل از همه افراد کار آسانی نیست.

آنها به عنوان حرکت به جلو همه دولت ها نیاز به دنده تا برای فراگیر تر بازیابی. این به این معنی در نظر گرفتن حق اقدامات به خصوص در محرک های مالی, آموزش و پرورش و fintech. و آن به معنی به اشتراک گذاشتن ایده های یادگیری از دیگران و پرورش بیشتر حس همبستگی
واقعیت این است که خانواده های کم درآمد بالاتر خطرات بهداشتی از ویروس. آنها تحمل فشار از رکورد بیکاری بالا و کمتر احتمال دارد برای بهره مندی از آموزش از راه دور. کودکان تغذیه نیز ممکن است آسیب اختلال به مدرسه-ارائه وعده های غذایی. با توجه به سازمان ملل متحد تخمین می زند بیش از نیمی از یک میلیارد کودک در سراسر جهان از دست داده اند و دسترسی آنها به آموزش و پرورش به عنوان یک نتیجه از coronavirus مستندات. بسیاری نمی بازگشت به کلاس های درس پس از همه گیر با دختران بیشتر از پسران به رها کردن.

این نابرابری های واقعا تکان دهنده, اما نه غیر منتظره. ما از تجربه می دانیم و اخیر صندوق بین المللی پول تحلیل که عمده شیوع اغلب تشدید بیماری از قبل موجود نابرابری درآمد.

یک سیاست پاسخ شبیه هیچ دیگر

خبر خوب این است که دولتها در سراسر جهان مستقر کرده اند فوق العاده ای سیاست اقدامات برای صرفه جویی در زندگی و محافظت از معیشت. این شامل تلاش های اضافی برای محافظت از فقرا با بسیاری از کشورهای پله تا کمک های غذایی و هدفمند نقل و انتقالات پول نقد. در سطح جهانی مالی اقدامات تا کنون مقدار به حدود 10 تریلیون دلار است.

اما با توجه به شدت بحران مهم تلاش بیشتر ضروری است. این شامل در نظر گرفتن اقدامات لازم برای جلوگیری از زخم شدن اقتصاد از جمله از دست دادن شغل و بالاتر نابرابری. روشن است که افزایش دسترسی به فرصت های است که در حال حاضر مهم تر از همیشه اگر ما برای جلوگیری از مداوم افزایش نابرابری.

با این در ذهن من می خواهم به برجسته سه اولویت:

1. استفاده از محرک های مالی عاقلانه

قابل توجهی محرک های مالی را باید مستقر در فاز بهبود برای افزایش رشد و اشتغال است. ما می دانیم که از بحران مالی جهانی است که کشورهایی که تجربه بزرگتر خروجی ضرر و زیان نسبت به قبل از بحران روند تمایل به بالاتر افزایش نابرابری.

در عین حال تامین امنیت بازگشت به رشد کافی نیست. اجازه دهید به یاد داشته باشید پس از بحران مالی اصلاحات و سرمایه گذاری ساخته شده است که سیستم بانکی بیشتر انعطاف پذیر. ما نیاز به یک شبیه موج اصلاحات و سرمایه گذاری در فاز بهبودی به طور قابل توجهی بهبود چشم انداز اقتصادی از مهمترین آسیب پذیر است.

بنابراین ما نیاز به یک محرک های مالی ارائه می شود که برای مردم است. این به این معنی پوسته پوسته شدن سرمایه گذاری عمومی در مراقبت های بهداشتی برای محافظت از آسیب پذیر ترین و به حداقل رساندن خطرات ناشی از آینده بوده است ، این همچنین به معنای تقویت امنیت اجتماعی شبکه; گسترش دسترسی به آموزش با کیفیت, پاک, آب و فاضلاب; و سرمایه گذاری در آب و هوا-هوشمند زیرساخت ها است. برخی از کشورها نیز می تواند گسترش دسترسی به کیفیت بالا و مراقبت از کودکان است که زن می تواند افزایش مشارکت نیروی کار و رشد بلند مدت.

این تلاش مهم برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار. اما چگونه ما می تواند به طور قابل توجهی افزایش هزینه های زمانی که بسیاری از کشورها در حال حاضر رو به افزایش بدهی عمومی ؟ بدهی عمومی در بازارهای نوظهور افزایش یافته است به سطح دیده نمی شود در 50 سال است.

صندوق بین المللی پول و بانک جهانی باید دفاع و پشتیبانی بدهی تعلیق به عنوان یک سرعت عمل اندازه گیری را برای کشورهایی که فاقد منابع مالی به اندازه کافی پاسخ به بحران است. G20 پاسخ با توافق به حالت تعلیق بازپرداخت رسمی دو جانبه اعتباری برای فقیرترین کشورها ممکن است از 1 تا پایان سال 2020 است.

میان مدت وجود خواهد داشت اتاق را برای بهبود بهره وری از هزینه و بسیج بالاتر عمومی درآمد. نیز وجود خواهد داشت اتاق را برای اصلاحات مالیاتی: به عنوان مثال برخی از پیشرفته و اقتصادهای در حال ظهور می تواند خود را افزایش بالای مالیات بر درآمد شخصی نرخ بدون رشد کند. کشور می تواند اطمینان حاصل شود که مالیات شرکت سیستم قطاری مناسب بخشی از غیر معمول سود دریافت شده توسط "برندگان" از بحران از جمله شاید از فعالیت های دیجیتال. وجود دارد و باید یک تلاش هماهنگ برای مبارزه با قاچاق جریان و بستن مالیات بر نقاط ضعف هر دو در داخل و در سطح بین المللی.

2. توانمند سازی نسل بعدی از طریق آموزش و پرورش

این ویروس مربوط به اختلال در آموزش و پرورش را ترک کرده است میلیون ها نفر از کودکان در معرض خطر "یادگیری فقر" که بدان معنی است که قادر به خواندن و درک یک متن ساده با سن 10. رانده شده توسط فقیر دسترسی به کیفیت تحصیل و یادگیری فقر است که در حال حاضر بیش از حد بالا به خصوص در بازارهای در حال ظهور و کم درآمد کشور ،

As they move forward, all governments will need to gear up for a more inclusive recovery. This means taking the right measures, especially on fiscal stimulus, education, and fintech. And it means sharing ideas, learning from others, and fostering a greater sense of solidarity.

ما نیز در مورد اثرات طولانی مدت از بحران در, درآمد و آموزش و پرورش شکاف. در پژوهش ما در ارتباط بین آموزش و پرورش و نابرابری. 10-نقطه افزایش در یک کشور ضريب جينی (با چنین افزایش مشاهده شده در برخی از اقتصادهای در زمان بحران مالی جهانی) در ارتباط است به طور قابل توجهی پایین تر تحصیلی از حدود نیمی از یک سال. این می تواند به کاهش عمر درآمد و ایجاد درآمد و فرصت شکاف برای تبدیل شدن مداوم در سراسر دنيا ،

As they move forward, all governments will need to gear up for a more inclusive recovery. This means taking the right measures, especially on fiscal stimulus, education, and fintech. And it means sharing ideas, learning from others, and fostering a greater sense of solidarity.

به عبارت دیگر حفاظت از آینده ما به معنی حفاظت از فرزندان ما. است که چرا ما نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در آموزش و پرورشنه فقط هزینه های بیشتر در مدارس و فاصله-ظرفیت یادگیری, اما همچنین بهبود کیفیت آموزش و پرورش و دسترسی به آموزش و دوباره skilling.

این تلاش ها می تواند پرداخت سود سهام بزرگ از نظر رشد بهره وری و استانداردهای زندگی. شبیه سازی بر اساس یک مدل تأمل اقتصاد مانند برزیل نشان می دهد که کاهش تحصیلی شکاف توسط یک چهارم نسبت به OECD به طور متوسط می تواند در تقویت اقتصادی خروجی با بیش از 14 درصد است.

3. مهار قدرت از فن آوری مالی

COVID-19 باعث شده یک مهاجرت دسته جمعی از آنالوگ به دیجیتال. اما نه هر کس دیده می شود منافع و رشد شکاف دیجیتالی تنظیم شده است برای تبدیل شدن به یکی از میراث های بحران است.

چه چیزی می تواند به سیاستگذاران انجام دهید ؟ اولویت های کلیدی باید به گسترش دسترسی از خانواده های کم درآمد و کسب و کارهای کوچک به محصولات مالی است که اجازه خواهد داد که خانواده ها برای صاف کردن مصرف در برابر شوک و کسب و کار به انجام مولد سرمایه گذاری است. این "گنجاندن انقلاب" است که در حال حاضر به دست آوردن شتاب به عنوان دولت در حال ارائه پول نقد اضطراری نقل و انتقالات در مقادیر ثبت. به عنوان مثال در پاکستان و پرو جدید حمایت از برنامه پوشش یک سوم از جمعیت است.

رسیدن به آسیب پذیر ترین چالش می تواند در اقتصادهای در حال توسعه که در آن نزدیک به 70 درصد از اشتغال رسمی است. اما این جایی است که fintech فرصت های فراوان. فکر می کنم این واقعیت است که حدود دو سوم از تمام unbanked بزرگسالان (1.1 میلیارد نفر) یک تلفن همراه و یک چهارم به اینترنت دسترسی دارند. حرکت روال پرداخت های نقدی توسط دولت به حساب می تواند به کاهش تعداد unbanked بزرگسالان با 100 میلیون دلار در سطح جهانی و حتی بزرگتر از فرصت های موجود در بخش خصوصی است.

البته دولت نیز نیاز به مدیریت fintech خطرات. اصلاحات مورد نیاز به ترویج رقابت, افزایش حمایت از مصرف کنندگان و مبارزه با پول شویی. پیدا کردن تعادل مناسب حیاتی خواهد بود برای کاهش نابرابری و رشد.

تحقیقات ما نشان می دهد که دسترسی بیشتر به منابع مالی و تکنولوژی های مرتبط با بالاتر درآمد بین نسلی تحرک. و ما تخمین زده است که وجود دارد 2 - تا 3-درصد-نقطه رشد تولید ناخالص داخلی تفاوت در دراز مدت میان مالی را شامل کشورها و کمتر فراگیر همسالان.

As they move forward, all governments will need to gear up for a more inclusive recovery. This means taking the right measures, especially on fiscal stimulus, education, and fintech. And it means sharing ideas, learning from others, and fostering a greater sense of solidarity.

در این زمینه صندوق بین المللی پول در حال همکاری با بانک جهانی و بسیاری دیگر از همکاران برای حمایت از کشورها در این زمان بحران. ما عمیقا متعهد به کمک به گروه های آسیب پذیر از طریق دست ما بر کمک های فنی, سیاست, مشاوره و برنامه های وام دهی. و ما افزایش تمرکز ما بر هزینه های اجتماعی مسائل ایمنی از جمله شبکه بهداشت و آموزش و پرورش.

آنها به عنوان حرکت به جلو همه دولت ها نیاز به دنده تا برای فراگیر تر بازیابی. این به این معنی در نظر گرفتن حق اقدامات به خصوص در محرک های مالی, آموزش و پرورش و fintech. و آن به معنی به اشتراک گذاشتن ایده های یادگیری از دیگران و پرورش بیشتر حس همبستگی.

اگر یک درس از این بحران این است که جامعه ما این است که تنها به عنوان قوی به عنوان ضعیف ترین عضو. این باید قطب نما ما را به بیشتر انعطاف پذیر پس از همه گیر جهانی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن