دولت کنیا و سازمان ملل متحد متعهد به گسترش آموزش و پرورش, آموزش و فرصت های شغلی برای افراد جوان در مقیاس بی سابقه ای

آموزش و پرورش, بهداشت و درمان نایروبی, کنیا, مارس 15 سال 2020 - محترم. یوسف Mucheru کابینه وزیر فناوری اطلاعا

توسط AKHSHIJNEWS در 26 اردیبهشت 1399
آموزش و پرورش, بهداشت و درمان

نایروبی, کنیا, مارس 15 سال 2020 - محترم. یوسف Mucheru کابینه وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و نوآوری و جوانان (CS) و کنیا نماینده در نسل نامحدود (تغيير) جهانی مدیره تشکیل امروز سازمان ملل متحد در کنیا کشور, تیم برای شناسایی فرصت های در مورد چگونه به سرعت گسترش آموزش و پرورش, آموزش و فرصت های شغلی برای افراد جوان در یک مقیاس بی سابقه است.

اعتبار: UNDP, کنیا

در این جلسه graced توسط خانم اموزش Kagia معاون رئیس ستاد در دفتر اجرایی رئیس جمهور و روسای ملی نسل نامحدود کمیته راهبری. دیگران در حضور در این جلسه شامل CAS نادیا احمد عبدالله و PS برای جوانان در امور ژولیوس Korir و سران سازمان ملل متحد در کنیا کشور تیم.

کنیا بسیار جوان کشور است. ميانه سن تخمین زده شده است که در 19 سال و حدود 80 درصد از کنیا جمعیت زیر 35 سال است. این جمعیتی رونق می افتد به ارمغان می آورد توانایی بالقوه اقتصادی و اجتماعی نتایج افزایش جهانی بهره وری و کاهش نابرابری اما تنها اگر به اندازه کافی فرصت ایجاد شده است.

آماده سازی جوانان برای دنیای کار به نفع اقتصاد کنیا افزایش امنیت پیشبرد اهداف توسعه پایدار (SDGs) و بهبود رفاه میلیون ها نفر.

به عنوان COVID-19 همه گیر است که پیشتر افراد جوان بیشتر از همیشه نیاز به یک جدید فراگیر رویکرد و توجه فوق العاده ای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با چالش هایی روبرو هستند.

H. E جمهور اوهورو کنیاتا به رسمیت شناخته شده و مورد تحسین قرار گرفته توسط سازمان ملل متحد و همکاران به عنوان تغيير رهبر تاکید کنیا تعهد به درایو جوانان دستور به جلو و ترک-هیچ-یک-پشت.

در میان مسائل مورد بحث و توافق در این نشست بود که به تعهدات اطمینان حاصل شود که افراد جوان درگیر در زمان COVID-19 دیدگاه مربوط به فرصت های شغلی در سراسر شهرستانهای; که آنها را تشویق به شرکت در دیجیتال و نوآوری جلو, آیا آن را در ارتباط مستقیم به COVID-19 پاسخ و یا در مناطق دیگر از جمله توسعه برنامه های دولت برای استفاده در کسب و کار خود را تداوم; در مسائل مربوط به حکومت و سیاست که آنها را تحت تاثیر قرار; در راه های مختلف به استفاده از بخشی قفل کردن برای رسیدن به افراد جوان به طوری که آنها می توانید دریافت آموزش از راه دور و /یا دیگر خارج از مدرسه به روش یادگیری مطالعه و اکسل در مدرسه و آموزش فنی و حرفه ای و مهارت های توسعه برای آماده سازی افراد جوان به کار مناسب و معقول.

صحبت در این جلسه CS Mucheru تصریح کرد که دولت متعهد به تضمین این که معیشت خود هستند و حفظ آنها ارائه شده wholistic حفاظت در برابر آسیب پذیری که فرصت های نوظهور منابع هستند با آنها و آنها با شامل, به عنوان بازیکنان فعال در اداره امور و تصمیم گیری در تمام سطوح.

Hon Mucheru کابینه وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات جوانان و نوآوری به این نتیجه رسیدند: "از طرف تغيير هیئت مدیره و مهمتر از همه خود من دولت من می خواهم به تحسین خانواده سازمان ملل متحد در کنیا برای حمایت خود را برای ما جوانان. H. E کنیاتا رئیس جمهور قرار داده است جوانان ما در مرکز توسعه کشور در دستور کار. کنیا بودن یک چشمه از نوآوری و entrepreneurism – ما را اعزام ما به سرعت گسترش آموزش و پرورش, آموزش و فرصت های شغلی برای افراد جوان در یک مقیاس بی سابقه است.

در بخش خود, سازمان ملل متحد, کشور, تیم, از طریق هماهنگ کننده مقیم – Siddharth Chatterjee متعهد به تضمین این که کنیا جوانی بخشی از تمام ملل متحد برنامه ها و تعهدات در کشور است. او بیشتر متعهد به ارائه ماهانه نسل نامحدود وضعیت گزارش و به روز رسانی در تمام ملل متحد طرح ها و برنامه ها به وضوح نشان می دهد که چگونه جوانان یکپارچه شده است در executional عناصر.

Siddharth Chatterjee, هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد اظهار داشت: "به عنوان کنیا است که در مواجهه با کرونا ویروس, ملخ تهاجم و سیل که همه تحت تأثیر این کشور در توسعه اجتماعی و اقتصادی کنیا افراد جوان در حال حاضر بیش از همیشه اثبات می تواند وعده خود را و یا خطر است. سازمان ملل متحد در کنیا کشور, تیم می ایستد در همبستگی کامل با کنیا و ارائه خواهد شد به عنوان یکی از بهترین های ما پشتیبانی برای هدف همه جوان کنیایی به تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل خود را. ما اطمینان حاصل شود ما با توجه به تماس رئیس جمهور از حصول اطمینان از افراد جوان آموزش داده می شود و فرصت های شغلی به طوری که جامعه ما زندگی می کنند تا به آن وعده داده است." او در ادامه اشاره کرد که سازمان ملل متحد در حال حاضر آغاز شده یکپارچه سازی جوانان با تضمین یک درصد مربوط به شغل خود را کنار بگذارند برای جوانان در محلات که در آن برنامه های در حال اجرا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن