یاران: Sask. شرکت سرمایه گذاری کمک می کند تا سالمندان ارتباط با عزیزان

محتوای مقالهیک ساسکاچوان سرمایه شرکت به شدت برای کمک به سالمندان در استان در دراز مدت مراقبت از خانه رو طولانی

توسط AKHSHIJNEWS در 20 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

یک ساسکاچوان سرمایه شرکت به شدت برای کمک به سالمندان در استان در دراز مدت مراقبت از خانه رو طولانی انزوا با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

با بسیاری از جهانی همه گیر ترین غم انگیز, داستان, در مرکز سالمندان, امکانات, Saskatchewan مراقبت از خانه شده اند محرومیت بازدید کنندگان برای نگه داشتن این ویروس از به دست آوردن جای پایی. اندازه گیری در حالی که لازم است ایجاد مجموعه خود را از مسائل به عنوان آن می تواند کمک به تنهایی برای بزرگان در مراقبت.

Westcap مدیریت Ltd. در همکاری با Saskatchewan Health Authority (شا) و پایه کار از طرف Jim Pattison بیمارستان کودکان رویال بیمارستان دانشگاه و شهرستان ساسکاتون بیمارستان اهدا کرده است 250.000 دلار برای کمک به خرید 330 iPads و پوشش هزینه های خود را به برنامه داده. دستگاه های مجموعه به حمل برای دراز مدت مراقبت از خانه ها در سراسر استان است.

"من فکر می کنم از پدر و مادرم که متاسفانه دیگر در میان ما و من نمی توانم تصور کنید که چگونه این امر می تواند برای آنها و برای خانواده من اگر ما قادر به دیدار"گفت: Westcap رئیس جمهور مدیر عامل و موسس اعطای Kook در یک شا رسانه ها انتشار اعلام برنامه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن