این اثرات ماندگار از coronavirus در منابع انسانی و کسب و کار

این Covid-19 بحران تغییر خواهد کرد نحوه کار ما در آینده است. گارتنر برایان کرپپ به نظر می رسد در اثر این بیم

توسط AKHSHIJNEWS در 22 فروردین 1399
Flexible working

این Covid-19 بحران تغییر خواهد کرد نحوه کار ما در آینده است. گارتنر برایان کرپپ به نظر می رسد در اثر این بیماری همه گیر در چگونه و در کجا کار می کنیم و این که آیا کسب و کار تبدیل خواهد شد سبزتر.


چگونه باید منابع انسانی نقش مهمی در تأمین سلامت روان و تندرستی کارکنان در خانه ؟

یکی از بزرگترین خطرات ناشی از کارمندان کار از خانه است یک افزایش در انزوا. در واقع 26 درصد از کارکنان که کار از راه دور گزارش اجتماعی جدا شده و 41 درصد می گویند که عدم ارتباط عاطفی با همکاران خود را. از آنجا که این ساعت باید تمرکز بر کمک به کارکنان منتقل شده از راه دور به کار ساخت این ارتباط عاطفی است. آن است که هنوز هم درست است که داشتن دوستان در محل کار حیاتی راننده تعهد کارکنان. اما این هم درست است که برای بسیاری از کارمندان باید در محل کار در یک محیط مجازی است که بسیار سخت تر برای ساخت و نگهداری است.

می HR بازی این نقش به طور موثر و بدون اینکه بیش از حد سرزده?

بله. در حالی که منابع انسانی نباید در حال بازی در نقش بازی ساز وقتی که می آید برای کمک به کارمندان و یا احساس جدا شده و یا در حال مبارزه با چالش های بهداشت روانی آن می تواند نقش مهمی در حمایت از کارکنان خود را. منابع انسانی باید ایجاد آگاهی برای کارکنان خود را در مورد خدمات بهداشت روان که آنها ارائه می کنند. منابع انسانی نیز می توانند در شبکه سازی فعالیت ها به کارمندان کمک می کند شناسایی که آنها به طور بالقوه می تواند با اتصال است. در نهایت منابع انسانی کار می کنند با مدیران برای کمک به آنها را شناسایی نشانه هایی از کارمند انزوا و تنهایی و مشاوره به مدیران چه باید بکنید هنگامی که آنها نقطه این علائم.

باید کسب و کار انجام ممیزی از کارکنان خانه اینترنت و ظرفیت استفاده از آن را?

اکثر شرکت ها باید نقل مکان کرد و به عنوان بسیاری از کارکنان که ممکن است به کار از خانه. در واقع 88 درصد از شرکت (به عنوان از 1 آوریل) تشویق کرده همه کارکنان خود را که قادر به کار از خانه به محل کار از خانه. اما این تغییر ارائه مجموعه ای کاملا جدید از چالش ها برای کارفرمایان. به طور خاص به عنوان کار بیشتر منتقل شده است به مجازی مکالمات و تعاملات این مهم است که کارکنان حق دارند قابلیت به انجام کار خود را. بدون این سرمایه گذاری در فن آوری بهره وری کارکنان است به احتمال زیاد به رنج می برند. بسیاری از شرکت های حسابرسی کارکنان خود تکنولوژی به مطمئن شوید که آنها قادر به انجام کار می کنند. اما این ممیزی باید بیش از به سادگی با داشتن یک لپ تاپ و یک تلفن. شرکت ها نیز باید بررسی wi-fi خانگی به پهنای باند است که کارکنان و همچنین هر گونه تکنولوژی که یک کارمند ممکن است نیاز به.

پس از بحران است که بیش از شما انتظار می رود کسب و کار به عمل بر تداوم همانطور که بیشتر مردم در خانه?

یکی یقین بیرون آمدن از Covid-19 است که وجود دارد خواهد بود یک تغییر قابل توجهی از کارکنان به کار از خانه. این هر دو از کارکنان تغییر به کار از راه دور تمام وقت و همچنین کارکنان تغییر به کار از راه دور حداقل برخی از زمان. به منظور فعال کردن این تغییر در تنظیمات کارمند کارفرمایان به احتمال زیاد ارائه فن آوری های اضافی و پشتیبانی به کارکنان آنها را به عنوان مولد به عنوان آنها می توانند. در واقع چندین شرکت است که ما با کار در حال حاضر شروع به ارائه یک "خانه wi-fi بهره مند شوند" که در آن آنها پرداخت برای کارکنان خود را از wi-fi به عنوان بخشی از کارکنان خود را تجربه ارائه شده است.

چگونه کسب و کار مسافرت در نظر گرفته شود در آینده به عنوان یک نتیجه از این بحران ؟

در برخی از نقطه Covid-19 خواهد شد. و هنگامی که آن را ندارد, وجود خواهد داشت یک جهش در کسب و کار, سفر, اما وجود دارد برخی از تغییرات رفتاری که شروع به پدیدار شود که نشان می دهد net سفر ممکن است باقی بماند و کمتر از قبل Covid سطح 19. این درست است به چند دلیل. اولین کارمندان و شروع به تبدیل شدن به راحتی با ایده جلسات مجازی و نه در جلسات حضوری. در حالی که آنها ممکن است به عنوان موثر آنها به طور کلی به عنوان "به اندازه کافی خوب". برای نمونه برخی از مدیران فروش هستند شروع به این باور است که در حالی که یک فرد فروش بازدید ممکن است موثر تر از یک بازدید مجازی این واقعیت است که شما نمی اتلاف فروش کارمند زمان نشستن در هواپیما شما در واقع ممکن است بالاتر ROI (کمتر موثر است اما بسیار کم هزینه تر). دوم در حالی که شرکت های بزرگ بودجه را تک به تک آنها را بلافاصله به گزاف گویی. با توجه به این مدیر ارشد مالی افسران خواهد بود مردد به نوبه خود هزینه های سفر به عقب در سمت راست دور.

خواهد بحران مانع و یا تشویق شرکت ها به دنبال تبدیل شدن به سبزتر?

برخی از کارکنان متوجه خواهد شد که می توان آنها را فقط به عنوان مولد کار از خانه به عنوان آنها شده اند با آمدن به یک دفتر. با استفاده از این در ذهن آنها شروع به استدلال می کنند که آنها باید اجازه داده شود برای کار از خانه بیشتر است. به عنوان بخشی از این آنها استدلال می کنند که با حذف رفت و آمد خود را به کار نه تنها می توانید آنها را پربارتر اما آنها همچنین می توانند سبزتر (کمتر مایل رانده شده). بزرگترین آزمایش تا به حال بر روی مردم چگونه کار می کنند را افزایش می دهد فشار بر شرکت ها اجازه دهید به کارکنان انجام این کار است.

مصاحبه با آدم McCulloch

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل

Brian Kropp

در مورد برایان کرپپ

برایان کرپپ است معاون رئیس جمهور گارتنر HR


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب