بعدی معضل اخلاقی: آیا ما پرداخت کردند?

IKEA یکی از تعدادی از کارفرمایان که اعلام کرده است آن را پرداخت کردند پولunreguser/Xinhua News Agency/PA تصاوی

توسط AKHSHIJNEWS در 31 تیر 1399

IKEA یکی از تعدادی از کارفرمایان که اعلام کرده است آن را پرداخت کردند پول
unreguser/Xinhua News Agency/PA تصاویر

Coronavirus همه گیر را کشف کرده است همه شیوه ای از مسائل برای سازمان فراتر از چالش های عملی کار از خانه و حصول اطمینان از کارکنان تندرستی جسمی و روحی پایدار است.

چند ممکن است پیش بینی کرده اند که چگونه بسیاری از تصمیم گیری خواهد محل کسب و کار در یک اخلاقی منطقه خاکستری: ما باید با قرار دادن کارکنان در کردند که باید ما را به دفتر حمایت چقدر باید ما ادعا می کنند از زمانی که دولت ما نمی تواند پیش بینی کند که چگونه کسب و کار خواهد شد بیش از چند ماه است ؟

هفته گذشته دیده می شود تعدادی از اطلاعیه ها از کارفرمایان که آنها هم قصد پرداخت پول آنها ادعا کرد تحت Coronavirus کار حفظ طرح و یا نمی خواهد تا صدراعظم را پیشنهاد کار احتباس جایزه 1000 پوند برای هر یک از کارکنان آنها را به عقب نشینی کردند.

مد آنلاین, خرده فروش Asos پیوست تیلور Wimpey Ikea و تعدادی از سازمان های دیگر در اعلام هفته گذشته آن را خواهد پرداخت £1.8 m در کردند. این آخر هفته Rightmove و قطب نما شد آخرین به اعلام آنها نمی خواهد این کار را قبول احتباس جایزه پس در قدم به قدم از شرکت های مانند Primark که تصمیم اخیر را نجات دهد کیف پول عمومی £30m.

چگونه به آن پرداخت

به وضوح اعلام قصد به پرداخت حمایت دولت پول را ایجاد یک سطح از حسن نیت در اطراف یک کارفرما اما مکانیک از آن در حال حاضر مشخص نیست.

یک سخنگوی HMRC گفت: "برخی از کسب و کار اعلام شده است که آنها در یک موقعیت برای بازپرداخت بدهی های خود کردند کمک های مالی و مایل به انجام این کار. این است که به طور کامل تجاری تصمیم گیری برای کسب و کار اما برای کسانی که نمی خواهند به بازپرداخت ما ارائه راهنمایی های عملی در مورد چگونگی انجام این کار. این است که در پاسخ به درخواست از جامعه کسب و کار و به این معنا نیست که کمک های مالی باید بازپرداخت توسط کسانی که نیاز است که حمایت مالی."

اما کرستی Churm ارشد کاردانی در اشتغال بخش در کینگزلی Napley می گوید که وجود دارد می تواند یکی دیگر از دلایل که چرا تعدادی از شرکت ها ممکن است تصمیم به پرداخت کردند پول است.

دارایی بیل 2020 که در حال خواندن دوم خود در مجلس اعیان در روز جمعه (17 جولای) شامل قوانین را قادر خواهد ساخت که HMRC به جبران پول از کارفرمایان که با استفاده از این طرح به درستی. وجود خواهد داشت یک "عفو" از 90 روز (بعد از این لایحه دریافت تاییدیه سلطنتی به احتمال زیاد به بعد از این ماه) که در آن کارفرمایان می توانند در تماس با HMRC در مورد هر گونه محاسبات غلط و آنها نمی تواند موضوع را به هر مالی مجازات است.

اگر نه HMRC می تواند اعمال مالیات شارژ معادل 100 درصد از کمک مالی که به هر دریافت کننده برخوردار نیست و نمی شد پرداخت. "اگر شما نمی استفاده از این عفو شما می توانید تا پایان پرداخت دو می گوید:" Churm. "شده است وجود دارد یک عنصر عمدی تقلب کردند اما برخی از کسب و کار ممکن است فقط یک اشتباه ساخته شده با CJRS برنامه سهوا. به عنوان آرام شدن اوضاع کسب و کار ممکن است به دنبال در این که آیا آن را ارزشمند بازپرداخت هر گونه اشتباه ادعا گرانت در حال حاضر قبل از سرمایه گذاری بیل در می آید برای جلوگیری از مجازات است."

خوب برای کسب و کار ؟

آنا Birtwhistle اشتغال شریک در Farrer & Co معتقد است که با وجود مثبت عناوین – تعدادی از شرکت های است که در واقع پرداخت کردند پول خواهد بود نسبتا کم است. با پیش بینی از دفتر بودجه مسئولیت است که 1.3 میلیون خواهد آمد مستقیم کردن این طرح به بیکاری قادر به بازپرداخت کمک مالی خواهد شد به احتمال زیاد استثنا و نه قاعده.

"شما می توانید ببینید وجود یک الگوی در برخی از صنایع – [housebuilder] Redrow به زودی بارت به عنوان مثال – وجود دارد یک جنبه شهرت که در آن برخی از شرکت ها ممکن است نگه داشتن چشم در آنچه رقبای خود را در حال انجام," او می گوید. در چاپ و نشر تلگراف و تماشاگر اعلام نیت خود را به پرداخت پول در روز از هر یک از دیگر.

اما برای بسیاری از عدم قطعیت در اطراف ماه های باقی مانده از سال 2020 و فراتر از آن به معنی هر گونه تصمیم گیری برای پرداخت پول بعید است. "اگر شرکت ها با عجله به پرداخت پول وجود دارد یک دوم سنبله و آنها نیاز به ایجاد موانعی که می تواند مضر برای شهرت خود را," او اضافه می کند.

ادوین مورگان مدیر سیاست در موسسه مدیران موافق است: "حمایت از دولت به درستی ارائه شده برای کمک به شرکت ها و کارگران این بار از جان گذشته و آن را تنها خواهد بود که نادر کسب و کار است که قادر به بازگشت بودجه."

وجود دارد همچنین می تواند یک اثر حذفی برای روحیه اگر شرایط تغییر می گوید: راس از Crossland. "اگر شما یک نیروی کار را کردند لایحه خواهد بود قابل توجه است. آن را نمی خواهد به خوبی با کارکنان بعد پایین خط اگر شما یک £2 میلیون سوراخ در بودجه خود را دلیل این که شما پرداخت آن را به عقب و در حال حاضر شما نیاز به سازماندهی مجدد" او می گوید.

از شدت منظر حقوقی وجود دارد بعید می تواند انشعابات اگر یک سازمان مورد نیاز برای ایجاد افزونگی پس از پرداخت کردند پول است. راس می افزاید: "دادگاه می خواهم نگاهی به روند تفکر خود را در زمان. قادر به پرداخت آن را به عقب در یک نقطه به این معنا نیست که اخراج ناعادلانه هستند اگر وجود دارد یک دوم سنبله و یا کاهش سرعت. آن را فقط به برنامه ریزی ضعیف و عدم علت سعی و کوشش."

اجتناب از خجالت

بدون شک هر چند شهرت در نظر گرفتن زمانی که تصمیم گیری که آیا برای پرداخت کردند و یا امتناع از این کار حفظ کنید. Churm از کینگزلی Napley می افزاید: "تصویر نام تجاری یکی از مسائل وجود دارد و ممکن است خطر از خجالت آنها در حال تلاش برای جلوگیری از.

"به خصوص اگر یک شرکت واقعا به خوبی انجام بیش از چند ماه گذشته ممکن است درک که آن را ناعادلانه به استفاده از مالیات دهندگان بودجه و یا مردم ممکن است فکر می کنم شما با استفاده از آن برای افزایش سود است." او با اشاره به نمونه هایی در روزهای اولیه از این طرح کردند که کارفرمایان مانند ویکتوریا بکهام رو یک واکنش برای بهره گیری از پشتیبانی با وجود بزرگ ثروت شخصی.

لیست کسانی که امتناع از حفظ جایزه ویژه در حال رشد است – اگر چه منتقدان ممکن است استدلال می کنند که دلیل این است که انگیزه ای باعث می شود مواد کمی تفاوت به برنامه ریزی موانعی است که باید به جلو بروید به هر حال.

با هیچ یقین به چه شکل و از هر گونه بهبود اقتصادی خواهد شد مانند نگاه کارفرمایان به سادگی باید برای حفظ این تصمیمات با بهترین اطلاعات آنها در دسترس است. هر چند چند خواهد شد از دست این فرصت را برای برخی از روابط عمومی مثبت اگر آنها تصمیم به بازپرداخت حمایت از آنها را دریافت و یا مدیریت بدون در آینده است.

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن