بازگشت

دموکراسی عناوین آمریکای شمالی نظر خواکین Roy استاد ژان مونت و مدیر اروپایی UnionCenter در دانشگاه میامیدونال

توسط AKHSHIJNEWS در 20 تیر 1399
دموکراسی عناوین آمریکای شمالی

نظر

خواکین Roy استاد ژان مونت و مدیر اروپایی UnionCenter در دانشگاه میامی

It is very likely that the idea of impeaching Donald Trump will be a boomerang. Trump fans are listening to a furious campaign which smacks of coup d’etat and call his accusers traitors who deserve to go to jail. In the first three hours after the announcement of the Speaker of the House of Representatives, Nancy Pelosi, that an impeachment process would be launched, Trump received a million dollars, five million in 24 hours, and 8.5 million in two days. His campaign received 50,000 new donors.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آدرس مجمع عمومی سازمان ملل متحد. اعتبار: سازمان ملل عکس/سیا و پاکستان

میامی Jul 10 سال 2020 (IPS) - "به ما گفت: دیروز." هنگامی که پس از به غیر از یک وقفه در تقویم مدرسه به عنوان اتفاق افتاده است به تازگی با فرمت رخصتی بهار (که همزمان با "عید پاک"), من بازگشت به تدریس در یک کلاس تعجب آور دانش آموزان من با این عبارت: "به ما گفتند دیروز. "

دانش آموزان واکنش هنگامی که درباره منشاء این کلمات به طور کلی است سکوت. من سعی کنید به آن را توضیح دهد پس زمینه و فرصت برای ارائه یک بررسی از تاریخ اسپانیا (کاملا ناشناخته) و اروپا (تا حدودی بهتر شناخته شده است).

ثانویه است که آنها یاد بگیرند بیوگرافی فرای لوئیس de León این استاد برجسته در دانشگاه سالامانکا که آنها درک برخی از مفاهیم تفتیش عقاید چیزی بهتر شناخته شده به عنوان بخشی از به اصطلاح سیاه افسانه مقابل اسپانیا بسیار خوبی تاسیس در جامعه آمریکا وارث انگلیسی.

در من منعکس شده در شرايط خاص از رابطه با سخاوتمندانه خوانندگان و ویراستاران که پذیرفته اند من در طول بیش از نیم قرن از تولید ستون روزنامه ها در اسپانیا و ایالات متحده و آمریکای لاتین است. به نظر من این نمایشگاه به منظور روشن شدن دلیل این وقفه تقریبا دو سال از زمانی که من سمت چپ خاموش و صفحه کلید کامپیوتر و آزاد ویراستاران از وظیفه سنگین پردازش متون من.

جقوین Roy

آنها به سادگی به دلایل شخصی و انباشت علمی کار می کنند. چون از موانع داخلی در روزنامه ها که من فقط برای تشکر از صبر و شکیبایی خود را برای سال ها و برخی تحقیر برای قطع ارائه دهد. من امیدوارم که شما آن را به حساب در حال حاضر که من قصد دارم به نوشتن رزومه توابع با یک نسخه جدید از "همانطور که دیروز"

چرا من به آینده را در حال حاضر ؟ نهفته در چندین هفته به این بیماری همه گیر eternalized و نهادی هرج و مرج از پاسخ تکرار شد آن نصب شده است در درک من از کشوری که من زندگی می کردند از رئیس جمهور لیندون جانسون تصمیم به ایستادگی برای انتخابات مجدد. من احساس نیاز به توضیح بسیار جدی وضعیت وجودی که نهاد سیاسی تبدیل به یک ملت در واقعیت به سادگی یک ایده است که ما تماس بگیرید, ایالات متحده است.

و مهمترین دلیلی بوده است که نصب و راه اندازی یک فرد (امیدوارم موقت) کنترل این دوره از کشور است. برای اولین بار در بیش از پنج دهه از اقامت در ایالات متحده, و من احساس می کنم حس خطر و نابودی خود را از یک کار قابل تحسین در هر راه. این ترس است و نه منحصرا با توجه به شخصیت رئیس جمهور.

رکورد رفتار خود را شامل بدرفتاری با زیردستان خود گردنكشى برای بسیاری از امریکا سنتی متحدین (آلمان و ایتالیا و فرانسه) و بد پنهان تحسین برای یک تعداد انگشت شماری از استبدادی یا قطعا دیکتاتوری همکاران (پوتین Bolsonaro). او لذت می برد بی توجهی از مقامات بهداشت عمومی (Fauci برجسته ترین) منجر شخصی توهین علیه سلف خود اوباما یک عمل است که معطر نقض مرسوم استفاده سیاسی آمریکا مناجات
آن را به سادگی نشان دهنده و یا طول می کشد استفاده از احساسات از اعمال بخشی از جامعه است که ریچارد نیکسون (در مقایسه بسیار کمتر مهیب تر از مغلوب ساختن پیشی جستن) به نام "اکثریت خاموش". در حال حاضر او پدید آمده از نقب زدن خود را با قابل توجه طبیعی چاشنی با یک شعار به "امریکا بزرگ دوباره" به عنوان شعار تعبیه شده در رئیس جمهور را کلاه می گوید.

لحظه ای ایالات متحده در حال حاضر زندگی می کند تحت تهمت بسیار جدی تر از واترگیت تجربه. در میان دیگر مقایسه محترم تصمیم که نیکسون ساخته شده با استعفای خود را هنگامی که تشخیص که اخراج قریب الوقوع بود از طریق استیضاح نیست در مغلوب ساختن پیشی جستن اسکریپت. تقویت شده توسط ناقص اخراج فرایند انجام شده توسط دموکرات ها در مغلوب ساختن پیشی جستن سناریو وجود دارد تنها غلبه بر هر یک از نقض سیاسی طعم خوب و نقض اساسی ترین پروتکل قوانین.

رکورد رفتار خود را شامل بدرفتاری با زیردستان خود گردنكشى برای بسیاری از امریکا سنتی متحدین (آلمان و ایتالیا و فرانسه) و بد پنهان تحسین برای یک تعداد انگشت شماری از استبدادی یا قطعا دیکتاتوری همکاران (پوتین Bolsonaro). او لذت می برد بی توجهی از مقامات بهداشت عمومی (Fauci برجسته ترین) منجر شخصی توهین علیه سلف خود اوباما یک عمل است که معطر نقض مرسوم استفاده سیاسی آمریکا مناجات.

پس از ظاهر زشت و ناپسند در مقابل واشنگتن اسقفی اهل محله که در آن به طور سنتی به تازگی انتخاب رئیس جمهور آمده brandishing مقدس پس از تمیز زمینه صلح آمیز تظاهرکنندگان با گاز اشک آور و ضرب و جرح خود مشترک رئیس ستاد شرمنده شد مجبور به همراهی با او. ده ارشد نظامی جانبازان (برخی به تازگی در شارژ و به طور ناگهانی اخراج) را محکوم او چیزی غیر معمول در تاریخ نظامی.

خجالت انتخاب رهبران جمهوری خواه نظر به صورت خصوصی (در حال حاضر در برخی از عمومی) در فاجعه حزب تاسیس شده توسط لینکلن با اقداماتی که تنها ترک اثری از fetid بوی شکست. آنها او را متهم به بی کفایت بودن نادان بی منطق outdatedly احمق و در حال حاضر باعث سقوط درمان بیماری همه گیر. پدیده غیر معمول یک محافظه کار اقلیت آرزوی مغلوب ساختن پیشی جستن شکست در نوامبر است.

نفرت خود را برای مهاجران (حقوقی یا مستند نشده) در تضاد با شعار تعبیه شده در حمایت از مجسمه آزادی. در کلمات شاعر Emma Lazarus: "من خود را خسته خود را فقیر و خود را به جمعیت ناله به نفس ،

به این دلایل من تصمیم به بازگشت با سخاوت از سردبیران و بزرگواری از خوانندگان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن