The show goes on: ساسکاتون ارکستر سمفونیک برنامه به صورت کامل جدید-نگاه فصل با وجود COVID-19

محتوای مقاله در ادامهبرای ارکستر خود هیچ راهی وجود دارد برای یک گروه است که به اندازه کافی از نظر جسمی فاصله د

توسط AKHSHIJNEWS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

برای ارکستر خود هیچ راهی وجود دارد برای یک گروه است که به اندازه کافی از نظر جسمی فاصله در حالی که انجام است. بنابراین راه حل برای SSO شد دو قسم: کوچکتر ارکستر مجلسی به سبک اجراها و livestreamed کنسرت.

"مردم قادر خواهد بود به تماشای زندگی می کنند و پس از آن هر زمان پس از آن" ترنر گفت. "این در واقع نشانه یک دوره جدید در دسترس برای ما است."

اولین کنسرت این فصل را هنوز در محل در سپتامبر. 26 اما برنامه کوتاه تر خواهد بود بدون وقفه. موضوع اولین کنسرت خواهد بود "موسیقی سفر به پاریس" در هر ترنر.

"چه شده است منحصر به فرد در مورد این فرصت وجود دارد موسیقی است که ما سخت به برنامه چرا که به طور معمول هدف این است که 65, 70 نوازندگان روی صحنه," او گفت:. "بنابراین وجود دارد قطعات (با) به طور معمول 25 بازیکن است که می تواند واقعا سخت است برای ما برای توجیه ... این در واقع کاملا یک آزمایش سرگرم کننده است."

ترنر اشاره کرد که سازمان تامین اجتماعی در یک خوش شانس و موقعیت قادر به pivot چه فصل آن خواهد بود. با تشکر بسیار از نظر مالی موفق فصل دو سال پیش ترنر گفت: ارکستر بوده و قادر به حرکت COVID-19-کوتاه فصل در 2019-20 و همچنین آماده شدن برای یک بسیار متفاوت سال آینده است.

در علاوه بر این به گروه کوچکتر اجرای این سازمان شده است قادر به خرید تجهیزات لازم برای livestream و ضبط کنسرت به عنوان آنها رخ می دهد در این سال است.

ترنر گفت: بخشی از اختیارات برای ارکستر است که به سادگی به موسیقی ، کنسرت نمی خواهد تمام شود در TCU محل سالن نمی توان به عنوان بسته بندی شده به سال گذشته اما نشان می دهد بر روی بروید.

"این ایده از ارکسترهای رفتن سکوت است که واقعا به من ترسناک" ترنر گفت. "سطح مهارت در آن این نوازندگان انجام است به طوری که شما نمی توانید فقط یک سال خاموش ... ما می خواستیم به تعامل با ما نوازندگان به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است."

maolson@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب