سازمان ملل متحد کمیسر در مسابقه

مسلح, درگیری, دموکراسی, برجسته, جهانی, جهانی شدن, عناوین, حقوق بشر, TerraViva سازمان ملل متحد نظر Kwame Ako

توسط AKHSHIJNEWS در 4 تیر 1399
مسلح, درگیری, دموکراسی, برجسته, جهانی, جهانی شدن, عناوین, حقوق بشر, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Kwame Akonor یک استادیار در دانشگاه سیتون هال جایی که او می آموزد روابط بین الملل و حقوق بشر است.

"من برادر من حافظ', Philonise فلوید می گوید حقوق بشر سازمان ملل از بدن در درخواست مهیجی برای عدالت نژادی. اعتبار: سازمان ملل متحد

SOUTH ORANGE, New Jersey, Jun 24 2020 (IPS) - نژاد پرستی است که نه تنها آمریکا مشکل اما طاعون که مردم آفریقایی تبار تا به حال برای تحمل و قدرت از زمان بسیار قدیم.

به جای تصرف این لحظه تاریخی به عمل قاطعانه سازمان ملل متحد جهان بالاترین پلت فرم برای حقوق بشر dithered در مورد این مسئله بود که آن را به نام و به منظور ایجاد یک کامل کمیسیون تحقیق در مسابقه زیر ظالمانه به قتل جورج فلوید در 25 مه سال 2020 است.

که کشورهای آفریقایی در 47 عضوی حقوق بشر سازمان ملل متحد شورای امنیت سازمان ملل (UNHRC) بودند cajoled بیشتر قدرتمند عضو سازمان ملل متحد به آن نرم تقاضا برای چنین کمیسیون باید به عنوان جای تعجب ندارد. کشورهای آفریقایی بزرگترین منطقه ای در سازمان ملل متحد و در عین حال آن را همچنان به بازی در یک محیطی نقش مهمی در امور جهانی.

در سال 1945 چهار کشور آفریقایی (مصر و اتیوپی و لیبریا و اتحادیه آفریقای جنوبی) با حضور در کنفرانس سان فرانسیسکو و امضاء منشور سازمان ملل متحد. پس از آن تعدادی از کشورهای آفریقایی افزایش یافته است و عمدتا به دلیل مبارزه با استعمار به 54 (28 درصد از اعضای سازمان ملل متحد).

با وجود آن زمان نمایندگی و آفریقا باقی مانده است به حاشیه رانده شده و ناتوان در جهان بدن. به عنوان هر یک دانشجوی روابط بین الملل می داند که قدرت واقعی در سازمان ملل متحد نهفته است با حق وتو دست پنج عضو دائم شورای امنیت (چین ، فرانسه ، روسیه ، بریتانیا و ایالات متحده).

کشورهای آفریقایی باید یک چشم انداز مشترک برای ورود و توسعه برای دو دائم و پنج غیر دائم شورای امنیت کرسی برای آفریقا است. اگر آن نمی آمیزند وفادارند به ایده از حق وتو و ترجیح می دهند خود را لغو آفریقا و گروه مدعی است که به خاطر بهره وری و توزیع عادلانه قدرت همه اعتراف عضو دائم باید آن را داشته باشد.

جمعی اما نمی توانند به توافق برسند که در آن کشورها به توصیه دائم صندلی چه رسد به آن اختصاص داده می شود وتو قدرت. سه نامزد بالقوه ذکر شده به عنوان عضو دائم با حق وتو هستند و آفریقای جنوبی و نیجریه و مصر است.

ناتوانی آفریقایی به توافق بر سر ترکیب و دستور اصلاح آن پیشنهاد را ساخته اند آن را مستعد ابتلا به دیکته و نفوذ غرب در کشور های کمک کننده.

بود که در آن یکی می تواند مورد که معنی دار اصلاحات ساختاری شورای امنیت که توافق آژانس به آفریقا در سازمان ملل متحد را نه تنها عملی انعکاس معاصر ژئوپولیتیک حقایق اما مهمتر از آن خدمت خواهد کرد به عنوان یک اصلاح بی عدالتی تاریخی انجام می شود به آفریقا.

UNHRC فوری بحث باز در ژنو در ژوئن 15 سال 2020 و بحث و گفتگو در آفریقا قطعنامه به صورت جدی آغاز شد و در ژوئن 17 سال 2020 است. اصلی طرح های آفریقایی به ویژه خواستار تحقیقات بین المللی به غیر مسلح به قتل سیاه پوستان در امریکا و عدم پاسخگویی از خشونت پلیس که نتایج حاصل از این گونه جنایات از جمله خشونت پلیس علیه معترضان.

در پایان یک سیراب به پایین نسخه از قطعنامه تصویب شد به اتفاق آرا در 19 ژوئن سال 2020 است. اشاره ای به خلقت کامل کمیسیون تحقیق کاهش یافته بود و دامنه پرس و جو شد گسترش به فراتر از امریکا است.

قطعنامه نهایی توصیه می شود یک واقعیت-پیدا کردن گزارش سیستمیک نژاد پرستی و تبعیض علیه مردم سیاه و سفید آماده شود UNHRC رئیس و دیگر کارشناسان و تحویل در زمان یک سال.

اگر ما خارج از UNHRC در سال 2018 نهایی قطعنامه تصویب رسید به این دلیل که ما از سازمان ملل متحد بزرگترین کمک کننده مالی شد "فیل در اتاق" فراخوانی عکس.

ما استدلال می کنند که در حالی که آن را نمی فوق موشکافی این UNCHR تلاش برای تک آن خارج شد ریاکارانه پس از رژیم های اقتدارگرا در جهان مانند کوبا و چین و ایران را سیستماتیک نژادی و نابرابری در کشورها است.

متفقین غربی در UNCHR از جمله استرالیا و آلمان و لهستان و اتحادیه اروپا شد و تحت تأثیر آمریکا استدلال و خنثی آفریقا تلاش.

این قطعنامه یک ریاکارانه در صورت صرفه جویی در نتیجه: چگونه می UNHRC دور برگشت از آن سرزده بررسی مکانیزم ایجاد کمیسیون تحقیق که از یک گزارش.

به مسائل بدتر UNHRC اختصاص داده شده خود را یک سال کامل برای تکمیل این گزارش. آن زمان فقط یک هفته (22 ژوئن 2020) به صورت معتبر گروه حمایت سازمان عفو بین الملل به قرار دادن با هم یک گزارش جامع "ایالات متحده آمریکا: پایان غیر قانونی و خشونت های پلیس علیه سیاه زندگی توجه به اعتراضات" در لندن و جنبش اعتراضی در امریکا پس از مرگ آقای فلوید.

اعتباری با این حال باید به کشورهای آفریقایی برای آغاز "فوری بحث" آقای فلوید قتل نژادی و بی عدالتی ها و اقدامات پلیس علیه سیاه پوستان در ایالات متحده است.

این تنها پنجمین بار در UNHRC 14 سال سابقه که چنین بحث تشکیل شده است: اول در برابر اسرائیل بیش از حادثه حمله به کشتی ها در ماه ژوئن سال 2010 و سه تن دیگر در سوریه در فوریه 2012 مارس 2013 و مارس سال 2018 است.

برای یک لحظه به نظر می رسد این بحث ممکن است اتفاق می افتد در سراسر جهان با وجود تظاهرات. برای اولین بار سازمان ملل متحد فعالیت های معلق شده بود پس از Covid-19 همه گیر برای اولین بار رخ داد در اوایل ماه مارس سال 2020 است.

دوم ارشد سازمان ملل متحد رهبری vacillated چگونه به پاسخ و ارسال پیام های متناقض به کارکنان سازمان ملل متحد در چه نقشي اگر هر یک از آنها می تواند بازی کند.

فراتر از استفاده از توییت آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ فعلی دبیر کل سازمان ملل متحد ساخته شده و هیچ رسانه ها ظاهر و یا اظهارات رسمی در مورد این موضوع. از طریق عملیاتی برخی از ارشاد ارائه شد.

در ژوئن 3, سازمان ملل متحد, به طور موثر ممنوع کارکنان سازمان ملل متحد از درگیر شدن در تظاهرات مسالمت آمیز بیان کرد که کارکنان سازمان ملل متحد و مقررات باعث می شود که "شرکت در تظاهرات عمومی در شرایط فعلی ممکن است سازگار با استقلال و بی طرفی مورد نیاز . . . بین المللی کارمندان دولت."

تناقض میان سازمان ملل متحد و آرمان برای حقوق مدنی و گران راهنمایی که مانع از اقدام نسبت به چنین آرمان آشکار شد.

سنجش حقوق مدنی قطع و نارضایتی از کارکنان سازمان ملل متحد, سازمان ملل متحد, معکوس البته. دبیر کل اشاره به این حادثه تلخ در تاریخ 9 ژوئن با ارسال نامه ای به سازمان ملل متحد کارکنان و نگهداری می شود که زودتر راهنمایی بود نه نسخه ای برای بی طرفی و یا بی طرفی در این موضوع در دست بلکه این است که "هدایت به معنای تاکید بر نیاز به تعادل [اعتراض] فعالیت با یکی از بهترین قضاوت های بین المللی به عنوان کارمندان و ما وظایف رسمی."

در نظم کلمات در اعتراض به درگیری می تواند انجام شود اما در یک صرفا خصوصی ظرفیت. ارشاد ارائه شده است کاملا timorous و در تقابل کامل با تلاش های سازمان ملل متحد کارکنان شرکت کننده در جنبشهای اعتراضی از دیروز.

یک چنین فرد رالف Bunche یک co-پیش نویس منشور سازمان ملل اولین آفریقایی-آمریکایی برنده جایزه صلح نوبل در سال 1950 سازمان ملل متحد دبیر ویژه امور سیاسی که در پیوست چند حقوق مدنی تظاهرات گاهی اوقات پوشیدن پرچم سازمان ملل و علنا حمایت سازمان ملل متحد برای حمایت از این جنبش است.

در حالی که نه نوش دارو رسمی بین المللی تحقیقات را به عنوان یک شیپور به پایان رسید و تعمیر نژادی و بی عدالتی و پیش بینی شده سازمان ملل متحد به عنوان یک عامل تغییر به نژادپرستی نهادی.

همچنین این امر را نشانه تعهد شرکت توسط سازمان جهانی برای حمایت از آزادی های اساسی برای همه افراد به عنوان مندرج در منشور سازمان ملل متحد این سازمان را قانون اساسی که امضا شد برخی از هفتاد و پنج پیش در این ماه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن