آمریکا و سازمان ملل متحد در بلندی رویارویی

ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, حقوق بشر, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, Terra

توسط AKHSHIJNEWS در 5 تیر 1399
ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, حقوق بشر, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Dr Palitha Kohona رئیس سابق پیمان بخش در سازمان ملل متحد دفتر امور حقوقی; یک بار رئیس کل مجمع کمیته حقوقی و سابق نماینده دائم جمهوری سریلانکا به سازمان ملل متحد

"به عنوان یک نیویورکر و نسل اول آمریکایی من لذت و افتخار بزرگی برای خدمت به عنوان کمیسر امور بین المللی برای جهانی ترین شهر در جهان است. شهر نیویورک به بزرگترین دیپلماتیک جامعه در جهان – 193 دائمی ماموریت 116 کنسولگری و مقر سازمان ملل متحد"-- پنی Abeywardena کمیسر.

COLOMBO, Sri Lanka, Jun 25 سال 2020 (IPS) - روش اخیر از آمریکا به سازمان ملل متحد و سازمان خود را ترک کرده است بسیاری از تکان دادن سر خود را. آمریکا, رئیس جمهور روزولت, بازی منی نقش در ایجاد سازمان ملل متحد و کلیدی آن سازمان پس از جنگ جهانی دوم و پس از آن پرورش آنها.

اما این سازمان که دبیر کل Dag Hammarskjold یک بار گفت: ایجاد شد نه با قصد گرفتن انسان به بهشت اما برای جلوگیری از آن از رفتن به جهنم است امروز خود را فرو رفته در جهنمی شک و تردید در مورد آینده خود را به خصوص با ما در تماس فیزیکی آن هاست.

بزرگترین حامی مالی و یکی باقی مانده جهانی فوق العاده قدرت ما بوده است و در خلق و خوی ناپاک کشیدن از شورای حقوق بشر سازمان ملل (HRC), سازمان ملل متحد, آموزشی, علمی و فرهنگی سازمان (یونسکو) و توقف همکاری با سازمان بهداشت جهانی (WHO) در حالی که تهدید کاهش بودجه.

با وجود بسیاری از انتقادات وارد بر علیه آن سازمان ملل متحد است chalked بسیاری از جهانی موفقیت. برای شروع با, با وجود اینکه قادر به از بین بردن منطقه ای conflagrations آن جمله موفق در اجتناب از یک جنگ جهانی کمک به بهبود استانداردهای زندگی و پیشرفته حاکمیت قانون و احترام به حقوق بشر است.

ما به نوبه خود یک کلید معمار سازمان ملل متحد با موفقیت مانور سازمان در موارد بی شماری برای رسیدن به جهانی آن در دستور کار و اهداف سیاست, در حالی که حفظ یک گوشته حقوقی مشروعیت و توجیه اخلاقی.

پس از روند مبارزه با استعمار و ظهور دیگر به قدرت اقتصادی و نظامی مراکز به خصوص چین این سازمان است همیشه در تماس و بک غربی داد که irked غرب به ویژه ایالات متحده است.

در حالی که با استفاده از سازمان ملل متحد و سازمان خود برای تنبیه کردن دیگران, به عنوان مثال, سریلانکا, کره شمالی و ایران و غیره بیش از مسائل مربوط به حقوق بشر را ما تا به حال هیچ تردیدی در مورد استفاده از آن عضله به بلوک های اخیر قطعنامه که توسط 54 عضو آفریقایی در شورای حقوق بشر در مرگ و میر در دست پلیس در آمریکا. برخی از متحدان آن از جمله استرالیا و هلند به حمایت از ما آن را به عنوان به دنبال سرکوب انتقادات بین المللی.

این سابقه در HRC ممکن است دشوار برای مدیریت در آینده حتی هنگامی که در تلاش برای بالا بردن واقعی مسائل حقوق بشر ، علاوه بر این ما با جدیت آن مورد استفاده قرار بازوی بلند برای جلوگیری از هر گونه اقدام توسط دادگاه جنایی بین المللی (ICC) در نقض استانداردهای بشردوستانه توسط آمریکا یا اسرائیل پرسنل نظامی در حالی که به آسانی حمایت از چنین اقدامی در مورد رهبران آفریقایی.

سازمان ملل متحد تاثیر گزارش 2016 یک تحلیل هزینه منفعت از میزبانی سازمان ملل متحد در شهر نیویورک است. اعتبار: از کمیسیون امور بین المللی شهر نیویورک

شورای امنیت با حمایت آمریکا است اشاره رهبران لیبی و سودان به دادگاه جنایی بین المللی. هدف از رهبران آفریقایی در اثر برخی از کشورهای آفریقایی را تهدید به ترک ICC.

ما خاطر نشان کرد که ما اصرار بر ماده 98 اساسنامه رم که ممنوع ICC از درخواست کمک و یا تسلیم شدن یک فرد به ICC اگر برای انجام این کار نیاز دولت به "عمل متناقض" با تعهدات خود تحت قوانین بین المللی و یا موافقت نامه های بین المللی مگر اینکه دولت و یا شخص ثالث دولت waives ایمنی و یا کمک مالی همکاری است.

ایالات متحده با داشتن نتیجه گرفت بیش از 120 دوجانبه ایمنی موافقت نامه (BIA) منع چنین انتقال حتی اگر دولت های عضو اساسنامه رم تفسیر کرده است این مقاله به این معنی است که شهروندان آن را نمی توان منتقل به ICC حتی اگر دولت های عضو اساسنامه رم.

دولت بوش ادعا کرد که تعصب شد پیش نویس را از نگرانی است که موافقت نامه های موجود—به ویژه وضعیت نیروهای موافقت نامه و یا وضعیت ماموریت موافقت نامه (کاناپه یا SOMAs)—آیا به اندازه کافی محافظت از آمریکایی ها از صلاحیت ICC.

ایالات متحده همراه با اسرائیل و سودان داشتن قبلا امضا اساسنامه رم به طور رسمی داده است اطلاع از قصد خود را به تصویب اساسنامه رم در حالی که سیاست های ایالات متحده در مورد ICC متنوع به طور گسترده ای.

دولت کلینتون امضا اساسنامه رم در سال 2000 اما ارائه آن به مجلس سنا تصویب. جورج دبلیو بوش, دولت آمریکا در زمان ICC را تاسیس کرد که آن را نمی خواهد تاریخ ICC.

رئیس جمهور تهمت است گفت: "تا آنجا که به آمریکا مربوط می شود ICC هیچ صلاحیت هیچ مشروعیت و قدرت. ICC ادعای جهانی نزدیک صلاحیت این دادگاه ها بیش از شهروندان هر کشور نقض تمام اصول عدالت و انصاف و با توجه روند. ما هرگز تسلیم امریکا حاکمیت به یک غیرمنتخب, غیر قابل توصیف جهانی بوروکراسی."

در آوریل 2019, ایالات متحده آمریکا, لغو ویزا دادستان دادگاه جنایی بین المللی فاتو آغاز در پیش بینی از یک بعد بررسی جنگ احتمالی جنایات مرتکب شده توسط نیروهای ایالات متحده در طول جنگ در افغانستان است. بررسی مجاز بود در ماه مارس سال 2020 است. در ماه ژوئن سال 2020 دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجاز تحریم ها علیه ICC در اقدامی تلافی جویانه.

در سال 2002 کنگره آمریکا تصویب آمریکایی خدمات اعضا " قانون حفاظت از (ASPA) که شامل تعدادی از مقررات از جمله مجوز رییس جمهور برای "استفاده از تمام ابزار لازم و مناسب را در مورد انتشار هر ایالات متحده و یا متفقین پرسنل بازداشت توسط نمایندگی و یا به درخواست دادگاه جنایی بین المللی" و همچنین ممنوعیت در ایالات متحده به ارائه کمک های نظامی به کشورهایی که تا به حال تصویب پیمان ایجاد دادگاه.

آمریکا نیز رد ویزای ورود به برخی افراد برای حضور در جلسات از جهان بدن از جمله مقامات ارشد ایران در سوریه و یمن و لیبی و ونزوئلا و کره شمالی و روسیه و کوبا در میان دیگران.

ما خواهد شد به شدت به چالش کشیده اگر آن را به دنبال توجیه اقدامات خود به عنوان سازگار بودن با تعهدات خود تحت محله سر توافق با سازمان ملل متحد. (HQ توافق, 11 UNTS 1).

با ما در حال مقابله و خلق و خوی و خطر واقعی از مقاوم, درگیری بین سازمان ملل متحد و ایالات متحده Covid19 فراهم می کند یک راه مناسب با آن سازمان ملل متحد راحت خواهد بود.

اعضای جهان بدن در حال حاضر می توانید انتخاب کردن به آدرس سازمان از طریق لینک ویدئو. ویزای ورود دیگر خواهد بود sine qua non هدف از ورود به آمریکا و پرداختن به سازمان ملل متحد.

این مکانیزم البته نمی خواهد نشستن به راحتی با نیویورک هتل ها و رستوران ها, نه به ذکر است استخدام شرکت های خودرو.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن