دنیای مجازی پس از Covid استخدام

علی هاکت, مدیر, نامزد, نامزدی دیجیتال متخصص ملاقات و تعامل باتشریح چرا زرنگ و دانا استخدام خواهد بود چسبیده

توسط AKHSHIJNEWS در 31 تیر 1399

علی هاکت, مدیر, نامزد, نامزدی دیجیتال متخصص ملاقات و تعامل باتشریح چرا زرنگ و دانا استخدام خواهد بود چسبیده با مجازی تکنیک های.

آن شده است یک لذت در طول چند هفته گذشته برای دیدن مردم لذت بردن از ملاقات با بستگان و دوستان دوباره بازی و تماشای ورزش و رفتن به خرید برای بیش از ملزومات است.

اما با اخیر محلی Covid-19 شعله ور شدن یو پی اس در شهرستانها مانند پنسیلوانیا و بارنزلی و پتانسیل موج دوم آمدن این زمستان من فکر می کنم ما همه آگاه است که تهدید نشده که هر کس یک مسئولیت برای مهار گسترش ویروس. برای ما در جامعه کسب و کار به این معنی است که ما نیاز به ادامه اولویت بندی راه هایی برای تسهیل کنترل از راه دور کار می کند.

در بسیاری استعداد خرید جهان در حال حاضر آشنا با مزایای استفاده از سیستم عامل های مجازی صرف چند سال گذشته تجربه کار با توابع مانند چت زنده, webinar ها و ویدئو زندگی می کنند. اما از چند ماه گذشته مجبور شده است عمیق تر و گسترده تر تصویب این فن آوری به عنوان استخدام سعی کنید برای به دست آوردن استعداد آنها نیاز دارند در حالی که هنوز پیوستن به اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

بسیاری از کشف کرده اند که با به کارگیری تکنولوژی مناسب برای درخواست حق آن است که ممکن است این فرآیند جذاب و رضایت بخش برای نامزدها – اغلب حتی بیشتر از سنتی ' استخدام.

ما شده ایم بررسی راه هایی برای استفاده از دیجیتال فن آوری به منظور افزایش استخدام برای سال های بسیاری در حال حاضر و کشف تمام شادی ها و مشکلات! در اینجا سه تکنولوژی, سیستم عامل, شما می توانید برای ارتقاء تجربه برای نامزدها و مزایای آنها برای استخدام;

همه با هم در حال حاضر

زنده جلسات چت واقعا یک راه عالی برای لینک نامزدها تا با شما مردم آنها کار خواهد کرد و با کارکنان دیگر. شما می توانید ساخت آنلاین 'حوادث' اجازه می دهد تا نامزدها به پرسش در مورد نقش و سازمان است. این ممکن است یک چت منحصر به فرد بین یک نامزد و کسی در سازمان و یا یک بزرگتر رویداد با تعدادی از نامزدها و طیف وسیعی از کارکنان فعلی.

ما کشف کرده ایم که دومی می تواند بسیار قدرتمند در بالا بردن اعتماد به نفس از سربازان بالقوه. شنیدن از همسالان بسیار الهام بخش است و نامزدها به احتمال زیاد به ضمیمه وزن بیشتر به چگونه آنها بحث در مورد سازمان است. چت زنده نیز واقعا یک راه مفید برای کمک به متقاضیان آماده شدن برای بخش های مختلف یک ارزیابی به خصوص اگر وجود دارد در حال تست هستند که منحصر به فرد به کسب و کار شما.

شما همچنین امکان راه اندازی چت زنده با یک گروه خاص از نامزدهای بالقوه به آنها ارائه مربیگری – شاید کمک به دانش آموزان در کار خود مهارت های مصاحبه ، یا برای سازمان هایی که نیاز به مکث استخدام در لحظه جلسه چت زنده با یک گروه از نیروهای نیمی از راه را از طریق فرایند می تواند یک راه خوب برای نگه داشتن آنها را علاقه مند در حالی که تصمیم گیری هنوز در حال ساخته شده داخلی است.

با این نوع جلسات گروه شما در حال راه اندازی فوری جامعه است که سپس می تواند برای بازبینی رویدادهای دیگر – یک محرک بزرگ در این اجتماعی-زمان های دور.

فراموش نکنید که زنده جلسات نیست فقط در مورد متن. به طور کامل قابل تنظیم پلت فرم مانند ما نیز ارائه می دهد توانایی برای به اشتراک گذاشتن ویدئو و محتوای سخنرانیها و یا جریان زندگی شما اجازه می دهد به ارائه استخدام غنی و الهام بخش را تجربه کنند.

من هنوز گوش دادن

Chatbots اساسا برنامه ریزی آیکون های متصل به وب سایت خود را که می تواند پاسخ به طیف وسیعی از شایع نامزد سوالات. آنها می توانند نجات تیم خود را در یک مقدار زیادی از زمان با خودکار برای اولین بار از لایه ای از سوالات از نامزدهای بالقوه اما آن را در چنین راهی است که تن خود را منتقل سازمان فرهنگ از سمت راست شروع.

در یک زمان از جمله عدم قطعیت نامزدهای قدر این فرصت را قادر به دریافت پاسخ به سوالات خود را در زمان خود – اغلب در شب و زمانی که تیم خود را خواهد بود در دسترس نیست.

البته Chatbot تنها به خوبی به عنوان با کیفیت از اطلاعات است که به آن تغذیه می بنابراین کار ما این است که برای کمک به مشتریان برای پیش بینی مکرر سوالات و ساخت پاسخ مناسب در برند. هنگامی که شما یک Chatbot و در حال اجرا این فرایند آسان تر می شود به عنوان شما می توانید به طور منظم به روز رسانی به برنامه نویسی به عنوان سمبل سوالات جدید.

شما در حال خوش آمدید

مجازی در-شبانه روزی این اصطلاح استفاده می کنیم برای سیستم عامل های دیجیتال است که می تواند راهنمای یک نامزد مناسب از طریق این فرایند است که به شرح زیر منصوب به یک شغل – هر قانونی چک و متوجه دوره از طریق به چند هفته یا چند ماه از یک شروع جدید.

ما که به نام جدول زمانی طراحی شده است را به کل فرایند ساده تر و جذاب تر هم برای نامزدها و استخدام تیم است. در نهایت هدف آن کاهش خطر ابتلا به مردم, حمایت از کار ارائه می دهد قبل از آنها شروع می شود.

ما با استفاده از یک آشنا و اجتماعی-سبک طرح آن را احساس دعوت و جالب برای کاربران و می تواند سفارشی کردن آن برای انواع مختلف از سربازان این که آیا آن است که حجم زیادی از فارغ التحصیلان و یا یک گروه را انتخاب کنید از مدیران ارشد.

جدول زمانی می تواند خانه انواع محتوا از جمله Chatbots برای رسیدگی به آن در اواخر شب تصادفی پرسش های چت زنده برای قرار دادن استخدام جدید در تماس با همکاران و مدیران به همراه ویدئو و محتوای متن. آن را نیز می تواند مراقبت از admin جنبه درخواست اسناد و مدارک.

پس از روز اول خود را در جدول زمانی می تواند کمک به سازماندهی گردش و ارائه یک کانال برای کارکنان جدید به بازخورد در فرآیند استخدام. در کوتاه مدت مجازی در-شبانه روزی سیستم عامل می توانید مدیریت تمام فرآیند تحویل نیروهای جدید به شغل خود را آماده به آمار زمین در حال اجرا است.

هنوز هم وجود دارد بسیاری از عدم اطمینان در مورد آنچه در چند ماه آینده به ارمغان خواهد آورد و به حدی که اجتماعی فاصله می تواند کاسته شود. اما مترقی سازمان در حال حاضر کشف کرده اند که دور از تحمل یک Plan B مجازی روش استخدام در واقع افزایش این روند برای هر دو نامزد و استخدام.

برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد چگونه این سیستم عامل های مجازی می تواند خود را بهبود بخشد استخدام, بازدید: meetandengage.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن