هزاران نفر از مشاغل در معرض خطر در چکمه, John Lewis و برگر کینگ

Bestravelvideo / Shutterstock.com تقریبا از 7000 شغل در معرض خطر هستند در چکمه, برگر کینگ و جان لوئیس به عنوان

توسط AKHSHIJNEWS در 19 تیر 1399

Bestravelvideo / Shutterstock.com

تقریبا از 7000 شغل در معرض خطر هستند در چکمه, برگر کینگ و جان لوئیس به عنوان سازمان اعلام کرد قصد دارد به برخی از شاخه های خود را در عین حال یکی دیگر از ضربه به خیابان بالا شغل.

چکمه گفت: این مشاوره در نظر دارد برای بازسازی خود در دفتر مرکزی و فروشگاه تیم و نزدیک 48 چکمه بینایی سنج شاخه که با هم قرار داده 4,000 کارکنان در معرض خطر از رفع اشکالات.

اگر چه بسیاری از فروشگاه ماند باز در این مستند به عنوان چکمه بود و طبقه بندی شده به عنوان یک ضروری خرده فروش این شرکت اذعان کرد که بلند را به طور چشمگیری کاهش می یابد. آن را نیز رنج می برد که در آن درآمد-رانندگی زیبایی و عطر شمارنده بسته شد.

"این طرح امروز اعلام کرد در حال اقدامات قاطع برای سرعت بخشیدن به تحول ما برنامه اجازه می دهد تا برای ادامه به نقش حیاتی خود را به عنوان بخشی از سیستم بهداشت و اطمینان از سودآور رشد بلند مدت. در انجام این کار ما در حال ایجاد یک قوی تر و مدرن تر برای مشتریان و بیماران و همکاران" گفت: چکمه, انگلستان, مدیر عامل سباستین جیمز.

"من بسیار سپاسگزار به تمام همکاران ما برای فداکاری خود را در طی چند چالش برانگیز ماه. آنها پا به جلو برای حمایت از جوامع خود مشتریان و بیمه خدمات درمانی در طول این زمان, و من بسیار افتخار به خدمت در کنار آنها.

"ما می دانیم که امروز طرح خواهد بود بسیار دشوار است برای افراد قابل توجه است که تا قلب کسب و کار ما و ما همه چیز را در قدرت ما به ارائه به کمال و پشتیبانی در طول این زمان."

جان لوییس اعلام کرد که هشت نفر از فروشگاه خود را نمی خواهد دوباره آن را به عنوان تلاش برای حفظ کسب و کار را در دراز مدت آینده قرار دادن از 1300 شغل در معرض خطر است.

شرکت مادر جان لوییس مشارکت گفت که "تمام تلاش" خود را برای پیدا کردن نقش های جدید برای کسانی که تحت تاثیر افزونگی مانند انتقال به مغازه ها توسط Waitrose و یا کار خود را برای کسب و کار آنلاین.

آن اضافه آن را نیز در نظر گرفته شده برای حمایت از بیاورد و کارکنان از طریق بازآموزی صندوق که کمک می کند تا 3000 پوند نسبت به یک مدرک شناخته شده و یا دوره تا دو سال برای هر کارمند با دو سال خدمات و یا بیشتر. آنها همچنین با توجه به دسترسی به یک outplacement برنامه برای کمک به با CV نوشتن و مهارت های مصاحبه.

علاوه بر رفع اشکالات قانونی پرداخت کارکنان که تاکنون در این سازمان برای بیش از یک سال می توان تحت عنوان مشارکت افزونگی پرداخت که برابر است با دو هفته پرداخت برای هر سال از خدمات. کسانی که با کمتر از یک سال خدمات که برکنار خواهد دریافت سابق gratia مالیات پرداخت معادل یک هفته قراردادی پرداخت.

شارون سفید رئیس John Lewis مشارکت گفت: "بستن یک فروشگاه است که همیشه فوق العاده دشوار است و امروز اعلام خواهد آمد که بسیار غمگین اخبار به مشتریان و همکاران. با این حال ما معتقدیم تعطیلی لازم برای کمک به ما تضمین پایداری مشارکت – و در ادامه برای دیدار با نیازهای مشتریان ما با این حال و در هر کجا که می خواهید به فروشگاه. افزونگی همیشه مطلق رفت و آمد مکرر گذشته و ما همه چیز را ما می توانیم به نگه داشتن به عنوان بسیاری از همکاران که ممکن است در کسب و کار ما."

در ضمن تا به 1600 زوائد آن انتظار می رود می تواند در Burger King UK. مدیر اجرایی Alasdair مرداک گفت: آن می تواند بین 5-10% از آن 530 رستوران ها به عنوان زنجیره ای احساس کمک به دولت ارائه شده است صنعت مهمان نوازی نه چندان دور به اندازه کافی برای جبران تاثیر coronavirus تا به حال در فروش.

تا کنون 370 از 500 انگلستان برگر کینگ رسانه ها باید بازگشایی شد.

مرداک به بی بی سی گفت: اگر ما احتمالا می تواند به اجتناب از آن ما خواهد شد. ما نمی خواهیم به از دست دادن هر [شغل]. ما سعی می کنیم خیلی سخت نیست اما یکی رو فرض کنیم در جایی بین 5 ٪ و 10 ٪ از رستوران ها ممکن است قادر به زنده ماندن.

"این را نه فقط ما – من فکر می کنم این امر برای همه در خارج وجود دارد در صنعت ما است.".

برگر کینگ گفت: از آن خواهد شد در نظر گرفتن بخشی در غذا خوردن به کمک طرح که اعلام شد توسط صدراعظم Rishi Sunak دیروز.

تغییر مدیریت فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیریت تغییر شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن