سه چهارم از بهره وری کارگران را تحت تاثیر قرار به عنوان آنها صبر کنید برای سلامتی ملاقات

شاتر بیش از سه چهارم (77%) از کارکنان اعتراف بهره وری خود را کاهش یافته است چرا که از نشانه های سلامت آنها را

توسط AKHSHIJNEWS در 3 اردیبهشت 1399

شاتر

بیش از سه چهارم (77%) از کارکنان اعتراف بهره وری خود را کاهش یافته است چرا که از نشانه های سلامت آنها را تجربه کرده اند در حالی که آنها صبر کنید برای قرار ملاقات های پزشکی.

بسیاری از کارکنان ادامه به از دست ندهید قرار ملاقات آنها را ساخته اند با توجه به Unum که تقریبا یک سوم قرار ملاقات لغو شده بود و یا از دست رفته به دلیل فشار کار. شصت درصد از کارگران گفت: آنها در بر داشت در نظر گرفتن زمان از کار برای یک قرار ملاقات های پزشکی استرس زا باشد.

تقریبا دو سوم از کارگران که از دست رفته یک قرار ملاقات های پزشکی گفت: سلامت خود را رو به وخامت گذاشته به عنوان یک نتیجه.

"این بسیار مربوط است که بسیاری از کارکنان در حال تلاش برای جا قرار ملاقات های پزشکی. اولویت بندی کار بر سلامت تنها ایجاد یک دور مشکل بزرگتر بیشتر پایین خط اغلب منجر به یک بیماری وخیم تر شدن و کاهش بهره وری" گفت: Unum انگلستان اجرایی پیتر o'donnell.

"حصول اطمینان از کارکنان می دانم که آنها در حال پشتیبانی در مراقبت از سلامت خود بدیهی است مهم تر از همیشه به همه ما نبرد جهانی Covid-19 بیماری همه گیر. فقط در چند هفته کسب و کار انگلستان را در آغوش تغییر در یک سطح است که به طور معمول در سال – خانه کارگر به هنجار تبدیل شده و برای بسیاری از ما با تکیه بر تکنولوژی و دیجیتال پیشرفت در راه ما نیست قبل از.

"تشویق کارکنان به استفاده از خدمات از راه دور GPs برای نگرانی که اصلا مربوط به Covid-19 می تواند ارزشمند باشد که بیمه خدمات درمانی خدمات پزشکی تحت آنقدر فشار," او اضافه شده است.

به این منظور Unum سال گذشته راه اندازی از راه دور GP انتصاب سرویس, کمک,@دست است که می تواند توسط بیش از 40 ، 000 کارکنان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن