Thundercat روح 'آن چه در آن است' شوخی به نظر می رسد به گذشته

درجه: 4.5/5.0 "زندگی یک rollercoaster" به نظر می رسد شعار مشهور نوازنده بیس Stephen Lee برونر بهتر به عنوان شن

توسط AKHSHIJNEWS در 23 فروردین 1399

درجه: 4.5/5.0

"زندگی یک rollercoaster" به نظر می رسد شعار مشهور نوازنده بیس Stephen Lee برونر بهتر به عنوان شناخته شده Thundercat به تصویب رسید و برای چهارمین آلبوم این است که آنچه در آن است منتشر شد آوریل 3. برونر انجام داده است بیش از ثابت کند که او یک استاد از ژانرهای مختلف از سابق خود از روی لئامت دادن در thrash metal band گرایش به خودکشی به سنگین خود را با همکاری تهیه کننده موسیقی و DJ لوتوس پرواز. آن است که آنچه در آن است یک wonderous صدای ناهنجار و خشن از jazz, R&B و بیشتر در حالی که هنوز هم تحمل نشانه های برونر را سبک متمایز.

باس خود را که به عنوان فریبنده و او اجازه می دهد تا احساسات خود را به جریان بیش از هر چیز پهن و سنگین زدن هر ضربه از درام و هر زمزمه از دهان او. برونر به نظر می رسید به رول با هر دور از ذهن افکار ظهور به سر خود را هنگامی که ضبط اتصالات حرکت برای تاسیس نوازنده ضربه زدن به خود را پر قدرت خلاق.

ابتدا با "گمشده در فضا / بزرگ اسکات / 22-26," برونر کانال های روانگردان, neo-soul انرژی است. اما آن را ذاتا گمراه کننده: این آلبوم نه تنها انجام سفر از طریق مبارزات زندگی, این نیز اساسا ریشه در قابل لمس احساسات. او تداعی همان طبقه بندی کردن تصاویر بعد از آن در ضبط به منظور شکستن بیشتر خوش بین آهنگ ها, یک تکنیک است که به خوبی کار می کرد برای او قبل از.

"من عاشق لوئیس کول" به ارمغان می آورد به عقب lightheartedness برونر قبلا بافته شده به کار خود را. آهنگ خود را نشان می دهد رشد و توانایی را در آغوش تاریکی یادداشت ها در حالی که با اضافه کردن طنز در زمانی که مناسب است. "من عاشق لوئیس کول" حتی امکانات درامر لوئیس کول که انجام pitter-pattering درام مطابق با این آهنگ کلی sonically خشنود funk.

بقیه آهنگ ها را یک به نوبه خود نسبت به بیشتر funk بیت مانند "سیاه Qualls" و "میگوئل شاد رقص است." های همکار funkmaster استیو Lacy "سیاه Qualls" است به خصوص standout آهنگ melding trippy کیفیت آلبوم داور نجفي با قوی تر backbeat امام باس. در حالی که برونر ادعا می کند که این رکورد است که عمدتا "tongue-in-cheek" این روشن است که وجود یک ابر تیره حلق آویز بیش از این آهنگ.

اما قبل از اتمسفر می شود بیش از حد سنگین برونر سوئیچ آن را با "اژدها Durag" یک خانم مودب و کاملا مضحک تعداد جاز. برونر croons "من ممکن است تحت پوشش در گربه مو, اما من هنوز هم بوی خوب/ کودک اجازه دهید من می دانم چگونه می توانم نگاه در من durag?" در حالی که در نظر گرفته شده برای تسکین خنده دار آهنگ در واقع می خواند به طور جدی و خوشبختانه relatably.

نسبت به آمار سال 2017, رکورد, مست, آن است که آنچه در آن است کمتر نظری و انتزاعی: این بیشتر شبیه برونر لیس بسیاری از زخم های او تعلق طول عمر خود را — یکی در حال مرگ خود را دوست دیرین Mac Miller — اما به عمد پنهان شده در پشت یک نما از nonchalance.

"فرصت عادلانه" و "آن چه در آن است" در حال لمس کردن مراسم تجلیل از میلر های ظریف پیانو و ملایم گیتار برداشت. این آهنگ را از دست داده در آهنگ به تأمل در این مهم افرادی که زندگی را لذت بخش است. "آن چه در آن است" به پایان می رسد رکورد در یک غم انگیز و در عین حال امیدوار باشید. بین دو آهنگ شنونده نا آشنا با برونر و میلر رابطه حتی ممکن است متوجه است که آنها در مورد میلر تا برونر می گوید: "هی مک" در آخر آهنگ. به دنبال طولانی instrumental, آن را مانند یک نهایی ارسال کردن برای دیر رپ.

آن است که آنچه در آن است یک messy, هرج و مرج, انتشار, اما در بهترین راه ممکن است. و به نوعی رکورد است که هنوز هم آرام و صاف است. با یک صدای مثل عسل و باس است که نمی خواهد ترک برونر sprawlingly می افزاید: لایه های جدید و منقول به آهنگ های خود را. آلبوم یک ترکیب بدون درز از فانک که برونر متکی است برای موفقیت, با, جدید, لجام گسیخته نگرش است. برونر ممکن است منحرف و دور از حفاری یک سنگ بنای پیام با این رکورد اما برخی از چیزهایی که فقط به معنای درک شود.

Pooja عدل موسیقی را پوشش می دهد. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب