بازی نگهبان: مصاحبه با تفنگ ساچمهای بازیکنان پاتریک دولی لی ایگواسو-دیویس

پاتریک دولی تجربه شده است این روز در امواج: گاهی اوقات آنها را در قالب پذیرش گاهی اوقات وحشت. به حداقل می گوین

توسط AKHSHIJNEWS در 5 اردیبهشت 1399

پاتریک دولی تجربه شده است این روز در امواج: گاهی اوقات آنها را در قالب پذیرش گاهی اوقات وحشت. به حداقل می گویند, موسس و مدیر هنری از تفنگ ساچمهای بازیکنان یک برکلی مبتنی بر تئاتر شرکت تا به حال مقدار زیادی در بشقاب خود را. در این زمان بوده است و به همین استرس زا برای Leigh ایگواسو-Davis, تفنگ ساچمهای بازیکنان تفاوت هماهنگ کننده برنامه, شامپاین صحنه خواندن سری هماهنگ و شرکت عضو است. در زوم مصاحبه با روزانه کالیفرنیا, دولی و ایگواسو-Davis مورد بحث خود را چگونه برنامه نویسی, شرکت اعضا و تئاتر-ساخت تمام چرخد و در پی COVID-19 یا رمان coronavirus.

در میان همه گیر دولی و سازمان خود شده اند و به دنبال بازگشت در دوره تاریخی از تئاتر و بیماری است. دولی توضیح داد که چگونه افسانه است, ویلیام شکسپیر نوشت: بسیاری از غزل زمانی که الیزابت تئاتر بودند توقیف به دلیل طاعون. نگاه به عقب و حتی بیشتر دولی توضیح داد که چگونه یک دیرین هنری همکار و حتی به او کمک کرد revist گفتگو در مورد یونانیان باستان. این قالب از گذشته شده اند هدایت تفنگ ساچمهای بازیکنان آن را به عنوان حرکت از طریق عمیقا نامشخص زمان.

"او به من یادآوری است که زمانی که مردم واقعا بیمار یونانیان خواهد تجویز نقش های متفاوت آنها را به سازمان دیده بان به دلیل مسهل شفا قدرت از یک فیلم کمدی و یا نیاز به پردازش احساسات عمیق از طریق یک تراژدی" دولی گفت.

زیر چتر "هنر در زمان Coronavirus" تفنگ ساچمهای بازیکنان شده است باز کردن آن بایگانی و آزاد هرگز قبل دیده می شود فیلم گذشته محصولات. از نظر مطالب جدید, Shotgun, بازیکنان نیز سازماندهی یک دو دقیقه ای جشنواره تئاتر یک سری پادکست و شاید اکثر موقع از همه رسانه های اجتماعی پروژه محور در اطراف شکسپیر غزل.

این ایده ساده است: شکسپیر نوشت: 154 غزل. از آنجا که بسیاری از بازیگران از کار هستند و تفنگ ساچمهای بازیکنان پرداخت شده است کوچک و دستمزد برای اجرا به حفظ و ضبط یک غزل از انتخاب خود. هر روز یک غزل منتشر شده است در تفنگ ساچمهای بازیکنان در سیستم عامل رسانه های اجتماعی با این امید که این بیماری همه گیر به پایان خواهد رسید و قبل از اینکه بازیکنان اجرا از غزل به انجام.

ایگواسو-Davis کار با شریک زندگی خود کنی اسکات را به تصرف صمیمی تلاوت از "غزل 61" در بالکن خود را اوکلند صفحه اصلی. در این ویدئو ایگواسو-دیویس به نظر می رسد در صورتی پاندا لباس خواب آبیاری بستر شاداب. آنها مشغول به کار در این پروژه طی دو روز و توضیح داد که چگونه با انتشار این قطعه در رسانه های اجتماعی اجازه آن را به صورت مشترک با مخاطبان گسترده تر از جمله خانواده گسترده در ترینیداد که می شده اند قادر به دیدن این کار در غیر این صورت.

در حالی که غزل خود را در مورد بی خوابی عشق آن حملات تند و تلخ توجه داشته باشید با فردی مبارزات ناشی به دلیل COVID-19. "غزل 61" به پایان می رسد با سه خط که احساس طرز مرموزی قابل اجرا به جهان اجتماعی فاصله جایی که خیلی ارتباط انسان احساس میشود و شاهد از دور.

"به بازی بازی نگهبان تا به حال به خاطر تو:/ تو به تماشای من در حالی که تو از خواب بیدار در جای دیگر/ از من دور با دیگران بیش از حد نزدیک" غزل می خواند. این خطوط صحبت می کنند به تعهد در صورت عدم وجود چیزی است که صادق است برای بسیاری از آنها به عنوان پناهگاه در محل. این درست است به خصوص برای دولی و کارکنان خود را.

یکی از بزرگترین چالش های پیش روی تفنگ ساچمهای بازیکنان این است که چگونه برای ادامه حمایت از متنوع, کاردان, تئاتر, جامعه, هنگامی که آن امرار معاش بستگی به فروش بلیط. دولی و همسرش که مدیر برکلی تاتر نگران هستند که سازمان آغاز خواهد شد به از دست دادن استعداد — و نه فقط هنرمندان بلکه روشنایی تکنسین, مجموعه, طراحان, مردم در مدیریت و بودجه — به صنایع دیگر که نیاز به کار مداوم تشدید می کند.

"در پایان روز این افراد را از خانواده و رهن و اجاره پرداخت" دولی گفت. "شخصی است اگر آنها را ترک کنند; آنها نیاز به حفظ خانواده خود را."

با وجود این نصب اضطراب دولی نشان داد مراقبت و بینش تصویر بزرگتر از COVID-19 که فراتر از آنی دامنه جمع آوری کمک های مالی برای هنر.

"هنر یک جزء حیاتی برای جامعه" دولی گفت: "اما اگر شما یک فرد بی خانمان در حال حاضر آن را حتی سخت تر و ترسناک تر از قبل از آن بود. مردمی هستند که به حق خواستار بسیاری از منابع که ممکن است در دسترس برای هنر. بنابراین آن را به یک تعادل ظریف. شما نمی خواهید به گرفتن پول است که واقعا نیاز به کالری برای حفظ سلامت مردم است."

این حس مسئولیت جامعه است تکرار در خود سازمان است فروتنی و سخاوت است که منحصر به فرد به تفنگ ساچمهای بازیکنان.

"(تفنگ بازیکنان) قرار می دهد هنرمندان و همکاران در قلب همه چیز" ایگواسو-دیویس گفت: نقاشی از تجربه خود را به عنوان یک شرکت عضو است. "قبل از قرنطینه ما شاهد هر سال (که) ما پرداخت کردم کمی بیشتر و در حال حاضر ما در حال پرداخت حداقل دستمزد ... سازمان گرفته است گام برای حمایت از هنرمندان به ویژه در منطقه خلیج جایی که آن را بسیار گران قیمت زندگی می کنند. و در حال حاضر حتی در بحران و قرنطینه من هنوز هم دیدن این که از تفنگ ساچمهای که باعث می شود من خیلی افتخار می کنم که بخشی از تجربه است."

تفنگ ساچمهای بازیکنان بیش از فقط یک شرکت تئاتر: این درست است برکلی جامعه است. در پی چنین عدم قطعیت تقریبا می توانید تصور کنید دولی به دنبال پس از شرکت مانند نگهبان در "غزل 61" همیشه مراقب باشند.

"من همیشه دوباره به این سازمان به دلیل آن را مانند خانواده" دولی گفت. "آن بافته شده به بدن فیزیکی است."

این مقاله بخشی از یک مجموعه است که در آن هنرمندان و هنر سازمان در مورد چگونگی تعطیلی با توجه به COVID-19 شیوع هستند و تأثیر آنها.
تماس با آبی پری در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن