برتر انگلستان کارفرمایان خواست به افشای مرخصی والدین و پرداخت

تعداد 'چراغ' شرکت که آن را به باز بودن در مرخصی والدین سیاست افزایش یافته است. عکس: شاتر عمده کارفرمایان مانند

توسط AKHSHIJNEWS در 16 تیر 1399

تعداد 'چراغ' شرکت که آن را به باز بودن در مرخصی والدین سیاست افزایش یافته است.
عکس: شاتر

عمده کارفرمایان مانند تسکو AstraZeneca, مورگان استنلی, Dyson, چکمه, و, باکره, رسانه ها عدم بگویید نامزدها در مورد پرداخت حقوق و مزایای کار پدر و مادر با توجه به تحقیقات جدید. اما تعداد کمی از پیشرو 'چراغ' شرکت از نظر شفافیت از جمله ای و Unilever – افزایش یافته است

2020 والدین مه شاخص یافت بیش از 12 ماه گذشته وجود دارد یک افزایش کوچک – از 18 درصد در سال 2019 به 24 درصد در سال 2020 – در تعدادی از کارفرمایان است که به چاپ دقیق جزئیات سیاست از جمله پرداخت و مدت مرخصی والدین و انعطاف پذیر کار ترتیبات.

اما گزارش منتشر شده توسط مربیگری اجرایی مشاوره (ECC) که کمک می کند تا سازمانها در بهبود تنوع جنسیتی نیز یافت می شود که تعداد کل آن به اطلاع عموم generic (32 درصد) و یا بدون جزئیات (44%) از والدین مزایای کاهش یافت و از 82 درصد در سال 2019 به 76 درصد در این سال است. شرکت های ذکر شده در بالا همگی در کمترین "نامرئی" رده.

این دومین سالانه معیار توسط کمیسیون از شفافیت مزایای والدین از زمان بالا 100 فارغ التحصیل کارفرمایان به عنوان منتشر شده بر روی وب سایت خود را.

مطالعه قرار می گیرد که کارفرمایان به پنج دسته از دید امتیاز 9 درصد از کارفرمایان در بالای آن "چراغ گروه" از 4 درصد سال گذشته است. در علاوه بر این به انتشار جزئیات کامل از والدین سیاست این کارفرمایان به طور فعال به بازار و حمایت از کار پدر و مادر به عنوان هسته به کارفرما نام تجاری خود را. در میان سازمان های پیشرو ارائه شفافیت خوب شد Unilever که به بهبود رتبه بندی خود را از "قابل مشاهده" سانتاندر ای, PwC, KPMG خدمات کشوری و شرکت Deloitte.

این مطالعه حداقل اندازه گیری شفافیت در اطراف ترتیبات برای پدر و مادر مشغول کار بود "به طور کامل قابل مشاهده است" اما 76 درصد از کارفرمایان هنوز هم در حال ورشکستگی در دسته بندی های زیر این سطح. "قابل مشاهده" اختصاص 32 درصد "مه آلود" (18 درصد) و "نامرئی" (26%). همه این شرکت ها گفت: کمیسیون افزایش می "به طور کامل قابل مشاهده است" فقط با یک تغییر به وب سایت خود را: علاوه بر این از والدین سیاست از جمله شرایط پرداخت و مدت.

نویسندگان گفت که در حالی که در مجموع از 21 شرکت بهبود رتبه بندی خود را در سال در سال, 12, سازمان کاهش یافت و در رتبه بندی خود را نشان می دهد که در حالی که شفافیت برای والدین مزایای بود به آرامی در حال بهبود است.

جرالدین Gallacher, مدیر عامل شرکت, کمیسیون شکایات انتخاباتی گفت که حتی قبل از Covid-19 همه گیر "پیشرو کارفرمایان قابل درک است که یک کلید نبرد زمینی در جذب بهترین استعدادها بود درک خانواده دوستی از خود سازمان است."

او اضافه کرد که به طور کامل و شفاف در مورد والدین پرداخت و مزایا در شروع فرآیند استخدام "فانوس دریایی سازمان شناسایی شده در گزارش ما به وضوح نشان می دهد که آنها در یک محل که در آن مردم می توانند پیشرفت شغلی خود را پس از شروع یک خانواده".

Gallacher استدلال کرد که کیفیت اطلاعات در مورد مزایای والدین خواهد بود "به طور فزاینده ابزار حیاتی در جذب و حفظ استعداد مناسب برای رشد و رقابت".

او هشدار داد که برای کسانی که موفق به شفاف گزارش شد یک تماس اقدام به بهبود دید از اطلاعات اولیه در اطراف پرداخت و مزایا و یا کسب و کار در معرض خطر از دست رفته به دلیل استعداد "نامزد ممکن است خجالتی و دور از استخدام در یک فرایند که در آن سوال در مورد مزایای والدین ممکن است به سوال تماس تعهد به حرفه خود است."

بخشی از هدف اصلی این گزارش بود که برای کمک به کارفرمایان آماده سازی برای دیدار با الزامات از مرخصی والدین و پرداخت ترتیبات (نشریه) لایحه که در نهایت به پایان رسیده است توسط Brexit آرا بنابراین پیشرفت نمی کرد. اما توصیه کلیدی این لایحه که با شرکت 250 به همراه کارکنان انتشار یک بیانیه سالانه از کارکنان خود را حق به مرخصی والدین از جمله قانونی پرداخت و هر گونه پرداخت و مزایای آنها می خواهم در حالی که در مرخصی والدین بود گیرند به دولت خوب کار طرح.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن