نسبت به بیشتر انعطاف پذیر اروپا

توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت و محیط زیست و بحران مالی جهانی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازما

توسط AKHSHIJNEWS در 23 تیر 1399
توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت و محیط زیست و بحران مالی جهانی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Jul 13 سال 2020 (IPS) - اروپا مانند بقیه جهان چهره تمدید بحران است. یک عنصر اجتماعی فاصله—اجباری یا داوطلبانه—با ما خواهد بود تا زمانی که این همه گیری همچنان ادامه دارد. همراه با ادامه زنجیره تامین اختلالات و مشکلات دیگر است طولانی در حال حاضر وضعیت دشوار است. بر اساس به روز رسانی صندوق بین المللی پول پیش بینی های منتشر شده در ماه گذشته ما در حال حاضر انتظار می رود تولید ناخالص داخلی واقعی در اتحادیه اروپا به قرارداد با 9.3 درصد در سال 2020 و پس از آن رشد 5.7 درصد در سال 2021 بازگشت به آن 2019 سطح تنها در سال 2022. اگر موثر درمان یا واکسن برای COVID 19 یافت, بازیابی می تواند سریع تر—اما این قضیه صادق اگر وجود دارد که بزرگی امواج جدید از عفونت است.

برخی از کشورهای اروپایی مواجه خواهد شد سخت تر بازیابی مسیر بیش از دیگران است. چندین رفت و به بحران با تثبیت محصول و بازار کار سختی برگزاری به رشد خود را بالقوه است. دیگران بستگی صنایع که محکم یکپارچه مرزی زنجیره تامین ترک آنها را عمیقا آسیب پذیر به اختلالات از این لینک کلیک کنید. در چند منطقه یورو کشورهای آهسته رشد coexisted با بدهی های عمومی و محدود مالی فضای محدود توانایی کوسن شوک. Inescapably به شدت واگرا شرایط اولیه هستند به احتمال زیاد به نتیجه بسیار ناهموار بازیابی در سراسر اروپا است.

در اروپا بالا-بدهی کشور را تحمل فشار اجتماعی تاثیر است. دهه چند تا از این کشورها دیده می شود بدهی های عمومی بار چرخ ضامن دار تا در زمان مشکل و ایجاد ثبات—اما سقوط نمی کند—در زمان خوب است. این گام به گام الگوی افزایش بدهی صحبت می کند به ضعیف ضبط از پرداختن به کمبودهای ساختاری که آیا با توجه به نهادی سفتی و یا ناکافی سیاسی خواهد شد. نتایج جستجو شامل نرخ بالای بیکاری و مهاجرت به خصوص در میان جوانان و گرایش کمتر-مالیات مترقی—اما حقوق بازنشستگی را تا حد زیادی محافظت شده است. COVID 19—یک بیماری است که خواستار حفاظت از افراد مسن اما برگ های جوان shouldering مقدار از هزینه و پیچیده در حال حاضر دشوار است وضعیت جمعیتی.

سیاست های مالی برای تبدیل اروپا

در برابر چنین زمینه سیاست—به خصوص ملی سیاست های مالی—نیاز به شروع به در حال قرار گیرند برای یک دیگر بحران است. در ابتدا از همه گیر مستندات یک ابزار حیاتی برای صرفه جویی در زندگی می کند. به کمک ظرفیت های اقتصادی زنده ماندن کوتاه اما شدید اختلال و اجازه فعالیت به سرعت به گزاف گویی پس از آن سیاست های مالی کاسته شد به شدت. ماه بعد پشتیبانی مالی همچنان به عنوان حیاتی به عنوان در شروع. اما به عنوان دررفتگی باقی بماند و منابع را تبدیل به کشیده. در حال حاضر هم از این رو به فکر می کنم جلوتر و ارزیابی مجدد چگونه به بهترین استفاده از محدود مالی فضای بی جهت و بدون مزاحمت برای آینده مالیات دهندگان. دیگر رکود بیشتر خواهد شد و نیاز به دقت هدف حمایت از شرکت ها و خانواده ها در بالا بدهی کشورها است.

سیاستگذاران نیز باید تشخیص دهند که پس از بحران اقتصاد ممکن است بسیار متفاوت از اقتصاد 2019. آن است که تبدیل شدن روشن است که ما در تلاطم—و این که ما نیاز به تغییر دائمی. COVID 19 است به ما یادآوری است که طبیعت هنوز هم حاکم عالی که تخریب محیط زیست باید متوقف شود و این که سرمایه گذاری در انعطاف پذیری خوب است سیاست. علاوه بر این احتیاط ما نیاز به در نظر بگیرید که این بیماری همه گیر می تواند در چند سال گذشته و به خوبی ممکن است به دنبال آینده بیماری های همه گیر. اروپا باید تلاش برای, جدید, سبزتر, اقتصاد, یکی است که می تواند کارآمد حتی طولانی مدت با اجتماعی فاصله. ممکن است سالها به تکمیل اما تغییر و تحول نیاز به پرورش شروع در حال حاضر. ما فقط نمی تواند بازگشت به راه همه چیز بودند.

تغییر در حال حاضر در جریان است با برندگان و بازندگان. دیجیتالی پدید آمده است به عنوان یک کلید سدی از انعطاف پذیری و در عین حال نیز به عنوان یک تقسیم. در سراسر اروپا و فراتر از آن تعداد بی شماری از کارکنان در حال تطبیق با کار از راه دور دانش آموزان از آموزش پزشکان و بیماران به پزشکی از راه دور و شرکت های مبتنی بر اینترنت و فروش درب به درب تحویل. دیگران بی شماری حال خاموش کردن. بسیاری از تماس های فشرده فعالیت—مهمان نوازی سفر و بیشتر—می تواند سال به بهبود می یابند. برخی از خروجی ها—امکان زغال یا کربن ساطع وسایل نقلیه—ممکن است لغزش به ترمینال کاهش است. دوباره برخی از کشورها خواهد بود ضربه سخت تر از دیگران و نابرابری می تواند به رشد هر دو در سراسر و در درون مرزهای ملی. ما ممکن است هنوز قادر به به طور کامل پیش بینی های جدید اما انتقال آغاز شده است.

بودجه عمومی باید مورد استفاده قرار گیرد برای هدایت نیاز به تخصیص مجدد منابع در حالی که حفاظت از آسیب پذیرترین. در کار و محصول بازارهای تمرکز باید بر روی انعطاف پذیری از جمله تضمین این که کوتاه مدت کار طرح که با کراوات کارگران به کارفرمایان خود را نگه داشته موقت. در بخش شرکت ها, حمایت از برنامه باید با قراردادن مشوق های است که تشویق به جذب توسط شرکت های قوی با برنامه های کسب و کار و مانع از جذب توسط شرکت های در مسیر به شکست است. به نقدینگی نیاز به تبدیل شدن به پرداخت بدهی نیاز به کمک های دولت ممکن است نیاز به شامل سهام تزریق—انواع طرح های اروپا در حال حاضر در حال حرکت در این راه است. شفافیت در قیمت گذاری کربن نیز مهم خواهد بود به مجموعه صحنه را برای یک آب و هوا-دوستانه بهبود سرمایه گذاری خصوصی. در نهایت سرمایه گذاری های عمومی می تواند و باید رهبری با تمرکز بر سبز دیجیتالی و دیگر جنبه های انعطاف پذیری است.

داده شده واگرا ملی شرایط وجود دارد یک مورد قوی برای مشترک اتحادیه اروپا و مالی عمل است. حمایت از بهبود خود ادامه خواهد داد به نیاز قابل توجهی منابع مالی. با تمرکز بودجه اتحادیه اروپا در کشورهای سخت ترین ضربه های همه گیر و یا با کمتر مالی فضای پایین تر از سطح درآمد و بیشتر آسیب های زیست محیطی "نسل آینده اتحادیه اروپا" بسته می ایستد به بهبود نتایج برای تک بازار به عنوان یک کل. برای انجام این کار حیاتی است که از آن به عنوان یک کاتالیزور و نه یک جایگزین برای اصلاحات ساختاری و محتاطانه سیاست های مالی. با اساسی محدودیت به اندازه هر مشترک اتحادیه اروپا کمک های مسئولیت حصول اطمینان از بار بدهی ها پایدار باقی خواهد ماند مستقیما در سطح ملی است. حتی با کم هزینه استقراض همه کشورها نیاز به شریک در صف مقابل محرک ارائه با معتبر میان مدت سیاست های برنامه.

حفظ ثبات مالی و تامین اعتبار

از طریق بحران حاد فاز و فراتر از آن, سیاست های پولی نیاز به باقی می ماند به شدت تطابقی. با بحران های مربوط به کمبود تقاضا کاهش تورم چشم انداز بانک مرکزی باید همچنان به ارائه قابل توجهی محرک و اطمینان حاصل شود که بازارهای مالی مایع باقی می ماند. در عمل این به این معنی سیاست نرخ باید باقی می ماند در فوق العاده سطح پایین در حال حاضر پشتیبانی شده توسط دارایی خالص خرید است که به طور ضمنی نگاه به باند و حجم صدور. هنگامی که این دوره از استرس گذشت, اما, وجود خواهد داشت یک نیاز برای اندیشی—بازتاب در سال های بسیاری از دست رفته و نرخ تورم هدف در چگونه به درستی مشخص شدن سیاست های پولی از سیاست های مالی جهانی کاهش در تعادل نرخ بهره واقعی به عنوان پس انداز سبقت گرفتن سرمایه گذاری در انتخاب ابزارهای پولی و بیشتر. بانک مرکزی اروپا را بررسی استراتژیک باقی می ماند به عنوان اساسی به عنوان همیشه.

در نهایت یکی دیگر از اولویت های کلیدی در دوره آینده خواهد بود برای تضمین عرضه بی وقفه اعتبار بانکی به اقتصاد است. تاریخ به ما آموخته است که هنگامی که کارآمد صرفه جویی در تخصیص شکسته شدن بحران تمایل به آخرین طولانی تر است. در حال حاضر بسیاری از بانک های اروپایی که از سرمایه و نقدینگی آنها نیاز به گسترش وام و اعتبار. اما به عنوان این بحران می پوشد بر وجود خواهد داشت بسیاری از پیش فرض ها و این می تواند ارد بانک بافر و ظرفیت وام دهی. به طور بالقوه یکی از حلقه بازخورد از این بحران به سادگی ممکن است زمان: دیگر همه گیر بیشتر اعتبار اختلال و کندتر پس از همه گیر بازیابی. آن حیاتی است که سرپرستان آماده سازی بانک ها برای آینده تست. قوی وام استاندارد باید تایید زیان مشروط برای به طور کامل و شفاف و تجدید ساختارها از دارایی های بد به طور فعال به دنبال حفظ ارزش است. در برخی موارد کمکهای بانک ممکن است به اثبات لازم است.

یک کالیبره سیاست مخلوط

با بسیاری از چالش های دشوار دروغ گفتن در انتظار مدیریت این بحران گسترده خواهد شد به طور فزاینده ای کالیبره رویکرد رفتن به جلو. اولیه تاکید بر باز کردن پولی و مالی floodgates به حال خود جای داده است. به عنوان زمان می گذرد اما سیاستگذاران باید منعکس کننده نیز در دراز مدت ملاحظات. حتی به عنوان کم هزینه استقراض نرم کردن برخی از مبادلات مسئول سیاستگذاری هنوز هم نیاز به وزن فوری ضرورت در برابر آینده باری سنگین بر دوش مالیات دهندگان جوان و نسل جدید است. دشوار اصلاحات باید دنبال شود با تمدید تعیین.

فراگیر اهداف سیاست یکی نیست اما دو: برای صرفه جویی در زندگی در حال حاضر و به اطمینان حاصل شود که اروپا پدیدار با سبزتر و سالمتر اقتصاد برای دراز که در آن نسل های آینده می تواند رشد عادلانه.

این مقاله از صندوق بین المللی پول



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب