سه گانه اضطراری COVID-19 جاری شدن سیل & ملخ باعث می شود سومالی در معرض قاچاق انسان

آفریقا توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین حقوق بشر و بشردوستانه اضطراری مهاجرت و پناهندگان جمعیت فقر

توسط AKHSHIJNEWS در 8 خرداد 1399
آفریقا توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین حقوق بشر و بشردوستانه اضطراری مهاجرت و پناهندگان جمعیت فقر & SDGs منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

حقوق بشر

Head of the Department for the Fight Against Smuggling and Human Trafficking, Abdiwakil Abdullahi Mohamud told IPS that pointed out that it was not possible to control all Somalia's borders as they had limited resources available. Credit: Shafi’i Mohyaddin Abokar/IPS

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قاچاق انسان Abdiwakil عبدالهی حسن شیخ محمود به عنوان گفت: IPS که اشاره کرد که آن را نمی ممکن است به کنترل تمام سومالی مرزهای خود را به عنوان آنها به منابع محدود در دسترس است. اعتبار: شافعی Mohyaddin Abokar/IPS

MOGADISHU, مارس 28 2020 (IPS) - در حالی که به طور همزمان مبتلا به این بیماری همه گیر کوروناویروس جاری شدن سیل و ملخ بحران سومالی به خوبی می تواند دیدن یک افزایش در تعداد افرادی که مستعد ابتلا به قاچاق انسان است.

با توجه به ملل متحد برای هماهنگی امور انسان دوستانه فصل بارانی در Gu منجر به دو برابر متوسط بارش باران باعث سیل در سراسر شرق این کشور آفریقایی موثر تقریبا یک میلیون نفر و جابجایی بیش از 400 ، 000 نفر است.

"همانطور که بیشتر مردم برای پیدا کردن خود را در شرایط آسیب پذیر به عنوان یک نتیجه از جابه جایی از سیل و خشکسالی و جنگ فرض بر این است که برخی از آنها به احتمال زیاد به دنبال "مراتع سبزتر" در آن پیش بینی شده است که در این حالت آسیب پذیری آنها می تواند تبدیل به معرض قاچاق انسان و بهره برداری" اسحاق Munyae برنامه مدیر مهاجر برای کمک و حمایت در این سازمان بین المللی مهاجرت (IOM), سومالی گفت: IPS بیش از ایمیل.

این شاخ آفریقا کشور در نظر گرفته شده است یک منبع حمل و نقل و کشور مقصد برای قاچاق در منطقه و هر سال یک تعداد نامعلومی از مهاجران عبور از مرزهای این کشور. با توجه به دولت فدرال سومالی (FGS) مقامات قاچاق شایع شده است در این کشور برای چندین دهه است.

"بسیاری از سومالی قاچاق در سراسر مرز و اغلب در حال حرکت در امتداد شمالی و جنوبی مسیرهای از طریق سودان جنوبی از سودان و کنیا است. از سوی دیگر برخی از سومالی و بسیاری از اتیوپی سفر به یمن در امتداد شرقی مسیر است که از طریق تصویب سومالی و همچنین سقوط طعمه به بهره برداری" Munyae گفت.

IOM اضافه شده که COVID-19 شیوع — سومالی برخی از 1,711 موارد تایید شده به عنوان از آوریل 27 — "به شمار چالش های اضافی در حال حاضر شکننده زمینه که در آن ممکن است بیشتر مانع از دسترسی به خدمات اساسی خروج از جمعیت بسیار آسیب پذیر".

• با توجه به شورای امنیت سازمان ملل متحد این کشور در برخی از 2.6 میلیون آواره مردم است.

پس از آغاز این سال بیش از 220,000 سومالی بودند آواره به دلیل خشکسالی و آب و هوا-حوادث مرتبطاز جمله 137,000 با توجه به جنگ است.

• و در ماه های مارس و آوریل به بیش از 50000 نفر مجبور به فرار از خانه خود را به عنوان عملیات علیه اسلامی شورشیان گروه الشباب از سر گرفته در Lower Shabelle.

با ادامه سیاسی و ناامنی غذایی و دوم-طولانی ترین خط ساحلی در آفریقا پس از ماداگاسکار (3,333 کیلومتر) است که دشوار است به گشت U. N. حمایت FGS گفته است که با انجام آن تمام تلاش خود برای پایان دادن به قاچاق انسان است.

"سومالی دارای یک خط ساحلی بسیار طولانی و همانطور که من با شما صحبت ما اصلا ظرفیت برای کنترل همه آن را, اما ما پلیس دریایی واحد که همکاری نزدیک با نیروهای دیگر در این کشور همیشه درگیر در عملیات معمول با استفاده از قایق سرعت اما به طور کامل در کنترل این خط ساحلی طولانی نیاز به مقدار ظرفیت از ما در حال حاضر" رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قاچاق انسان Abdiwakil عبدالهی حسن شیخ محمود به عنوان گفت: IPS.

حسن شیخ محمود به عنوان سومالی و عضو مجلس محمد ابراهیم عبدی هر دو اظهار تاسف از فقدان یک موجود قاچاق انسان قانون است.

"قاچاق انسان یک مشکل بزرگ است که باید پنجه, اما من می توانم تایید می کنند که سومالی مجلس هنوز یک قاچاق انسان قانون است. ما می دانیم اهمیت یک قانون است اما در حال حاضر وجود دارد هیچ چیز روی میز من امیدوارم که ما به قانون در محل در آینده من نمی توانم بگویم که" عبدی گفت: IPS.

اما دولت فدرال Puntland است قاچاق انسان عمل می کنند در جایی که نیاز به اجرای. در حالی که در منطقه جدایی طلب سومالی "ارجاع مکانیسم برای حمایت از قربانیان قاچاق انسان توسعه داده شد و به تصویب رسید در این سال" گفت: Munyae.

در ماه دسامبر FGS و IOM امضا توافق نامه همکاری که در آن "IOM پیشنهاد برای کار با دولت در ایجاد چارچوب قانونی مناسب و ارجاع مکانیسم های همکاری با دیگر سازمان ملل متحد و من/سازمان های غیر دولتی شرکای" Munyae گفت: IPS.

هیچ آمار رسمی از قاچاق در سومالی.

  • با توجه به مخلوط مهاجرت مرکز در مارس 2019 افزایش وجود دارد 41 درصد از تعداد زیادی از مردم مجبور به مهاجرت از سومالی به یمن.
  • آن دسته از مهاجران بودند از سومالی به اتیوپی و جیبوتی و کنیا است. مرکز گفت که در ماه آوریل 2019 به تنهایی برخی از 18,904 سومالی و اتیوپی مهاجران بودند به ثبت رسیده اند و در یمن.

حسن شیخ محمود به عنوان گفت: گروه طراحی و توسعه یک همکاری نزدیک با وزارت مهاجرت و تا کنون توانسته است برای پایان دادن به قاچاق از مردم از طریق فرودگاه ها و بنادر.

با این حال او اشاره کرد که آن را نمی ممکن است به کنترل همه مرزهای زمینی به عنوان آنها به منابع محدود در دسترس است.

با توجه به حسن شیخ محمود به عنوان خود گروه مانع از هزاران جوان سومالی مردان و زنان از حال قاچاق به خارج از کشور پس از آن تاسیس شد و سه سال پیش. اما او متوجه است که مردم ذخیره شده از قاچاق می تواند یک بار دیگر مستعد تبدیل شده است.

"ما باید ظرفیت های مالی برای ایجاد شغل برای آنها, اما ما آنها را آموزش برخی از مهارت ها و سپس ما آنها را به خانواده خود را. این چیزی است که ما قادر به انجام کار برای آنها در حال حاضر," او گفت:, و اضافه کرد که نرخ بالای بیکاری به معنای جوان سومالی شد و آسیب پذیر به قاچاقچیان انسان.

  • با توجه به یک شکل منتشر شده توسط سازمان بین المللی کار در سال 2019 به نرخ بیکاری جوانان در سومالی بود 24.89 درصد است.

Munyae اضافه شده است که عوامل اضافی که منجر به حساسیت به قاچاق انسان شامل "فقر به عنوان یک نتیجه از دست دادن معیشت ناشی از جابجایی به هر دلیل خانواده فشارهای عوامل اجتماعی مانند ازدواج و کار و شیوه های مرسوم و عدم مناسب چارچوب های حقوقی برای حمایت از حقوق mobile جمعیت".

اما مونا حسن محمد ، chairlady از سومالی جوانان خوشه معتقد است که بسیاری از جوانان را به خطر می اندازند زندگی خود را در دست قاچاقچیان انسان به آنها وعده داده شده دو ملیت.

"البته بیکاری و ناامنی هستند مشکلات بسیار بزرگ است که ما نمی تواند انکار کند اما عامل اصلی است که همواره جوان سومالی به بهره برداری توسط قاچاقچیان انسان این است که آنچه که من می توانید تماس بگیرید [گذرنامه].

"وقتی که من می گویند گذرنامه منظورم از اروپا و آمریکا و کانادا و یا استرالیا گذرنامه چرا که اگر شما یک شهروند از هر یک از این کشورها و سپس آن را آسان تر برای شما به عنوان یک نماینده از یک وزیر و یا یک کار به خوبی پرداخت شده در سومالی," او گفت: IPS و اضافه کرد که اکثر سومالی مجلس و اعضای دولت و وزرا و به طور کلی مدیران و دیگر کارکنان کلیدی همه دوگانه شهروندان است.

"تقریبا در هر کار به خوبی پرداخت شده در سومالی دولت موسسات گرفته شده توسط سومالی با گذرنامه های خارجی در حالی که سازمان غیر دولتی بین المللی را در این کشور نیست و باید فرصت برابر سیاست که به کارگیری اتباع سومالی," او گفت و توضیح داد که کسانی که سومالی با تابعیت دوگانه پرداخت شد بیش از مردم محلی است.

در ضمن Omar Ahmed Tahriib-diid که نامنظم مهاجرت به اروپا در سال 2014 می خواهد به فراغت دیگران سختی او مواجه شده است.

Tahriib-diid که در حال حاضر در زندگی نسبتا مسالمت آمیز Puntland وزارت امور خارجه در شمال شرقی سومالی گفت که او تصمیم به بازگشت به زادگاه خود در منطقه است.

"من هر روز شاهد افراد در حال مرگ از گرسنگی و یا شکنجه به مرگ بی رحمانه قاچاقچیان انسان. ما همیشه از شنیدن این خبر که مهاجران غرق شده در دریای اما underreported چیزی است که بسیاری از مرگ حتی قبل از رسیدن به دریا" Tahriib-diid گفت: IPS از آنچه که او تجربه هنگامی که او را ترک کشور و سفر از طریق سودان و لیبی.

"در سودان آنها در برخورد با ما هست اما من می گویند که وجود دارد گسترده خشونت در لیبی که من می تواند توصیف به عنوان یک جهنم بر روی زمین" او گفت:.

در نهایت او ساخته شده راه خود را به آلمان که در آن او تلاش برای یک سال تمام بوده و قادر به گرفتن یک کار. پس از بازگشت به سومالی او فرود یک کار به عنوان هماهنگ کننده منطقه ای برای منطقه سناگ در وزارت دادگستری در Puntland دولت است.

در حال حاضر او همچنان درگیر در آگاهی از برنامه ها و "موفق به جلوگیری از بسیاری از افراد جوان از خطر زندگی خود را. برخی از آنها در حال حاضر در حال اجرا کسب و کار خود و یا شغل امن از طریق کمپین آگاهی با کمک از دولت".

** گزارش اضافی توسط Nalisha آدامز در بن.

این بخشی از یک سری از ویژگی های از سراسر جهان در قاچاق انسان است. IPS پوشش پشتیبانی توسط خطوط هوایی حمل و نقل هوایی ،

جهانی پایداری شبکه ( GSN ) است که به دنبال آن سازمان ملل متحد توسعه پایدار هدف شماره 8 با تاکید ویژه بر هدف 8.7 که 'طول می کشد فوری و اقدامات موثر برای از بین بردن, مجبور, کار, پایان, برده داری مدرن و قاچاق انسان و امن ممنوعیت و محو بدترین اشکال کار کودک از جمله استخدام و استفاده از کودکان سرباز و تا سال 2025 پایان کار کودکان در تمامی اشکال آن'.

ریشه های GSN آمده از تلاش بیانیه مشترک از رهبران مذهبی امضا شده در 2 دسامبر 2014. رهبران مذهبی ادیان مختلف جمع آوری با هم کار کنند "برای دفاع از کرامت و آزادی انسان در برابر اشکال شدید از جهانی شدن از بی تفاوتی جمله ایالات متحده بهره برداری, مجبور, کار, فحشا, قاچاق انسان" و غیره.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب