TUC خواستار ایجاد شغل تضمین طرح به دفع بیکاری جوانان

عکس: شاتر بریتانیا در آستانه افزایش بیکاری جوانان و از دولت خواست برای معرفی یک شغل تضمین طرح برای جلوگیری از

توسط AKHSHIJNEWS در 23 خرداد 1399
young people of working age

عکس: شاتر

بریتانیا در آستانه افزایش بیکاری جوانان و از دولت خواست برای معرفی یک شغل تضمین طرح برای جلوگیری از بیکاری طولانی مدت.

تجزیه و تحلیل جدید منتشر شده امروز (جمعه) توسط TUC نشان می دهد که کارگران جوان (25 ساله و در زیر) در صورت بالاترین خطر بیکاری با توجه به کروناویروس بحران است.

گزارش مقایسه نرخ بیکاری در معرض خطر مرتبط با coronavirus بحران در سراسر بخش های صنعتی در حالی که مقاطعه در سن پروفایل کارگران در بخش های با بالاترین خطر است.

ما باید بیشتر شغل خوب در مراقبت اجتماعی از فناوری سبز است که آینده ما بستگی دارد در انگلستان شروع یو پی اس و در یک revitalised بخش تولید" فرانسیس o'grady, TUC

Unsurpringly مهمان نوازی و هنر دو بخش است که در معرض بیشترین خطر از دست دادن شغل است. با استفاده از نرخ furloughed کارگران نسبت به کسب و کار است که تا به حال متوقف تجارت و بسیاری از کسب و کار با گردش مالی در حال سقوط بیش از 50 درصد این مطالعه نشان داد که این دو بخش به مراتب بیش از ساخت و ساز است که در مقام سوم از نظر تاثیر.

در مقایسه با ساخت و ساز برجسته شد توسط یک گزارش جداگانه توسط UHY هکر جوان که در بر داشت که انگلستان در بخش ساخت و ساز کارکنان در کردند کاهش یافته است از 41 درصد در ماه مارس و آوریل به 29 درصد در ماه مه. در مورد 271,000 کارگران بازگشت به پروژه ها با توجه به گروه حسابداری (با استفاده از آمار دولت) با شماره کردند در حال حاضر در حدود 679,000.

این TUC تجزیه و تحلیل نشان داد که از 4,352,000 کارگران در بریتانیا 25 ساله و تحت 890,000 مشغول به کار در هر دو محل اقامت و غذا و یا هنر, سرگرمی و تفریح و سرگرمی.

این بدان معنی است که 20 درصد از کارگران سن 25 و تحت مشغول به کار در این دو بخش در مقایسه با 6 درصد برای کارگران مسن تر از 25. کارگران سن 25 و تحت شد و در نتیجه سه برابر بیشتر احتمال دارد به کار در یکی از دو بخش که در آن شغل هستند در معرض بیشترین خطر.

زنان 25 و زیر مواجه بزرگترین خطر از همه ادعا TUC. این مطالعه نشان داد آنها شش برابر بیشتر از کارگران مرد بیش از 25 به کار در بالاترین خطر بخش مسکن و مواد غذایی است.

این TUC چهره های پشتیبانی شده توسط تجزیه و تحلیل قبلی توسط موسسه مالی مطالعات نشان می دهد که کارکنان زیر 25 سال هستند و حدود دو و نیم بار به احتمال زیاد به عنوان دیگر کارگران به کار در یک بخش که در حال حاضر تعطیل.

یک شغل تضمین طرح را جلوگیری از کسانی که بدون کار شدن دراز مدت بیکار با دسترسی سریع به این طرح برای کارگران جوان.

آن را شبیه به شغل آینده صندوق بود که بخشی از ملی طرح بازیابی پس از رکود اقتصادی در سال 2008. یک دولت ارزیابی یافت که گفت: TUC که دو سال پس از شروع این برنامه شرکت کنندگان 27 درصد بیشتر احتمال دارد به در unsubsidised کار می کنند.

این طرح را پشتیبانی از شغل های اضافی که نمی خواهد در غیر این صورت ایجاد می شود توسط کارفرمایان را قادر می سازد کار که سود انگلستان مانند کمک به decarbonise اقتصاد است. امن تحت قرارداد طرح خواهد بود برای حداقل شش ماه و پرداخت خواهد بود كه در زندگی واقعی سطح دستمزد.

TUC دبیر فرانسیس o'grady گفت: "ما ملی بازیابی طرح باید بر محور مشاغل – هر دو حفاظت از آن ما و ایجاد بیشتر. ما باید بیشتر شغل خوب در مراقبت اجتماعی از فناوری سبز است که آینده ما بستگی دارد در انگلستان شروع یو پی اس و در یک revitalised بخش تولید است.

"برخی از صنایع ممکن است نیاز به کمک برای طولانی تر از طریق کار احتباس طرح به طوری که آنها می تواند به حفظ کارکنان در حالی که آنها در انطباق با استاندارد ایمنی جدید.

"و برای کسانی که شغل خود را از دست دولت باید راه اندازی یک شغل تضمین طرح. افراد جوان به طور خاص نمی تواند از چپ به بدبختی بیکاری طولانی مدت. و آن را بهترین ارزش گزینه برای خزانه داری."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن