دو سوم از furloughed کارگران برای بازگشت سپتامبر

شاتر دو نفر از سه نفر در حال حاضر کردند از طریق Coronavirus کار احتباس طرح می تواند به عقب در محل کار تا پایان

توسط AKHSHIJNEWS در 12 تیر 1399

شاتر

دو نفر از سه نفر در حال حاضر کردند از طریق Coronavirus کار احتباس طرح می تواند به عقب در محل کار تا پایان ماه اوت ، اما حدود یک دهم در صورت رفع اشکالات با توجه به تحقیقات از XpertHR.

بررسی آن از 191 ساعت حرفه ای – پنجم از نوع خود – را نشان می دهد که کارفرمایان انتظار می رود نزدیک به نیمی (45.6%) از کسانی که در حال حاضر در خانه گیر کرده بود به پشت کار تمام وقت تا پایان تابستان و بیشتر از یک پنجم (19%) به کار پاره وقت تحت جدید و قابل انعطاف کردند ابتکار عمل.

آمار و ارقام از HM خزانه داری نشان می دهد که کارفرمایان باید furloughed بیش از 9.3 میلیون کارمند تحت Coronavirus کار احتباس طرح با دولت چیدن تا 80 درصد از هزینه های حقوق و دستمزد.

از این هفته کارفرمایان قادر به بازگشت به کارکنان واجد شرایط به صورت پاره وقت کار با استفاده از انعطاف پذیر کردند قوانین.

با این حال آنها نیز خواهد شد که برای شروع به پرداخت نسبت به ملی بیمه و هزینه های بازنشستگی با سهم بیشتر نسبت به حقوق و دستمزد مرحله به مرحله در هر ماه از ماه اوت تا اکتبر زمانی که CJRS خواهد شد.

این XpertHR بررسی انجام شده طی هفته گذشته نشان می دهد که یکی در سه کارفرمایان (35.1%) در حال حاضر برنامه ریزی حداقل برخی بررسی قرار گرفته است. متخصصان منابع انسانی بر این باورند که بسیاری به عنوان یکی از 10 (9.9%) از کسانی که در حال حاضر furloughed می تواند رو به افزونگی در پایان ماه اوت.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که کارفرمایان در حال حاضر شروع به بازگشایی محل کار خود را.
اگر چه دولت هدایت است که مردم هنوز هم باید کار از خانه که در آن ممکن است 21.5% از متخصصان منابع انسانی گفت که محل کار خود را باز بودند برای برخی از کارکنان با furloughed و کارگران خانه بازگشت و 18.8% گفت: آنها بسته شده بود اما در حال حاضر شاهد بازگشایی.


با اکثر سازمانها (72.3%) پیش بینی می کند که کارکنان خواهد بود و تمایلی به بازگشت به محل کار و بسیاری از (26.3%) پیش بینی سقوط در تعهد کارکنان منابع انسانی حرفه ای و همچنین کار بر روی برنامه ای برای حمایت و اطمینان مردم به عنوان آنها دوباره پس از مستند.

متخصصان منابع انسانی مورد بررسی توسط XpertHR بر این باورند که آنها نیاز به یادگیری از چیزهای مثبت به بیرون آمدن از بحران – از جمله بسیار بهبود یافته کارکنان ارتباطات – در حالی که تمرکز در تصمیم گیری های دشوار خواهد شد که در یک مورد نیاز شدیدتر اقتصادی و محیط زیست است.

XpertHR سردبیر شیلا Attwood گفت: "داشتن کارکنان در هیئت مدیره به عنوان کسب و کار تکامل می یابد بیش از چند ماه آینده خواهد بود که کلید موفقیت است. کارفرمایان در حال حاضر صحبت کردن با مردم در مورد چگونگی احساس آنها در مورد بازگشت به محل کار و آگاه هستند که وجود دارد خیلی از دیدگاه های متفاوتی در این مورد با برخی از مشتاق به بازگشت و دیگران هنوز هم ترس در مورد آن. از آن خواهد شد به خصوص دشوار است برای کسانی که furloughed و خواهد شد که نیاز به برخی از زمان برای تنظیم مجدد به کار.

"ساعت حرفه ای نیاز به انجام همه آنها می توانند برای اطمینان بخشیدن به کارکنان در مورد مراحل کارفرمایان به آنها را امن نگه دارید, پیشنهاد, بهداشت روان و تندرستی پشتیبانی چک در به طور منظم با مدیران خط برای اطمینان از آنها حمایت بیشتر از آنها نیاز دارید و در حفظ و برقراری ارتباط از طریق انواع سیستم عامل ها و رسانه ها به طوری که مردم می دانند چه اتفاقی می افتد."


این نظرسنجی همچنین سوال حرفه ای منابع انسانی مورد نسبت حجم کار خود را که در حال رانده شده توسط سازمان در پاسخ به Covid-19 بیماری همه گیر. مقدار کار است که کاهش اما هنوز حدود نیمی از منابع انسانی کار در حال حاضر محور سازمانی پاسخ به همه گیر با توجه به XpertHR.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب