دو سوم از کارگران می گویند شرکت های ارائه نمی دهد سرطان پوست حفاظت کمک

تصویر: شاتر تقریبا دو سوم از کارگران می گویند کارفرما خود انجام نمی دهد به اندازه کافی برای کمک به حفاظت از آن

توسط AKHSHIJNEWS در 20 تیر 1399

تصویر: شاتر

تقریبا دو سوم از کارگران می گویند کارفرما خود انجام نمی دهد به اندازه کافی برای کمک به حفاظت از آنها در برابر غیر ملانوم, سرطان پوست (NMSC) – سرطان تاثیر می گذارد که بیشتر مردم هر سال نسبت به سرطان پروستات و سرطان ریه در ترکیب با توجه به یک گزارش جدید.

افرادی که معمولا در خارج از منزل کار مانند کارگران ساختمانی یا کشاورزی کارکنان بیش از دو بار به عنوان به احتمال زیاد به توسعه NMSC از کسانی که کار در داخل خانه به دلیل سطح اشعه ماورای بنفش نور آنها در معرض بهداشت و درمان شرکت سانوفی Genzyme گفت.

اما یک نظرسنجی از بیش از 3,600 مردم انجام شده برای آن دولت ملت: غیر ملانوم, سرطان پوست گزارش یافت نزدیک به دو سوم (64 درصد) از افرادی که در خارج کار می کنند و برای بیش از یک ساعت در روز نمی توانید از کارفرمای خود را برای محافظت از خود در برابر سرطان پوست در حالی که 58 درصد گفت: آنها می خواستند چنین کمک کند.

آگاهی عمومی از NMSC است که متاسفانه یک کم با وجود بیش از 152,000 موارد تشخیص داده هر سال این گزارش پیشنهاد شده است.

این بررسی نشان داد 40 درصد از انگلستان بزرگسالان نمی شد اعتماد به نفس در مورد شناسایی نشانه هایی از NMSC که با ارائه چهار شایع ترین علائم زخم یا درد است که نمی خواهد درمان پوسته پوسته و یا ترد پچ از پوست و گوشت رنگی دست انداز است که رشد می کند یا یک "آتشفشان مانند" رشد است. فقط 23 درصد قادر به درستی شناسایی نشانه هایی از NMSC.

هفت در 10 (69%) نمی دانیم آن را به عنوان یک شکل از سرطان پوست و 38% نمی دانید چه عوامل خطر بودند. تنها 28 درصد گفت: آنها را بیشتر احتیاط به حال آنها شناخته شده است چه خود را افزایش خطر ابتلا NMSC.

عوامل خطر عبارتند از قرار گرفتن در معرض آفتاب استفاده از غرفه برنزه و sunlamps و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سرطان زا اما همچنین اجتناب ناپذیر عوامل مانند شرایط به ارث برده و با داشتن خاص پوست مو و رنگ چشم.

تنها 15 درصد از بزرگسالان در انگلستان اعمال می شود کرم های ضد آفتاب و پوشیدن کلاه هنگامی که در آفتاب و 13 درصد بستری آنها را بدون اقدامات احتیاطی در همه برای جلوگیری از نور مستقیم خورشید در ماه های تابستان.

"انتشار این گزارش برجسته شکاف عمده است که هنوز هم باقی می ماند, در حفاظت از, هوای آزاد, کارگران از NMSC – آنها در بسیار بالاتر خطر ابتلا به سرطان پوست و آنهایی که ما باید حفاظت از مهمترین و گفت:" آقا ادوارد لی صندلی از همه حزب و گروه پارلمانی در پوست است.

"ما امیدواریم که این کار باعث تشویق دولت برای بهبود آموزش و پرورش و راهنمایی های ارائه شده به کارفرمایان در مورد پیشگیری از سرطان پوست و, تشخیص و حمایت روانی مورد نیاز برای افرادی که زندگی فراتر از سرطان پوست است."

این گزارش توصیه می کند که سیاست سازان:

  • به دنبال بهبود آگاهی از سرطان پوست علائم از جمله کسانی که از NMSC و ترویج خورشید اقدامات ایمنی برای جلوگیری از سرطان پوست
  • ارائه تمام بیماران با NMSC دسترسی به اطلاعات با کیفیت بالا و پشتیبانی برای مقابله با فیزیکی و روانی اثرات این بیماری و درمان آن
  • کار به سمت بهبود داده ها و شواهد در NMSC
  • اطمینان حاصل شود که سلامت نیروی کار برنامه ریزی در سراسر انگلستان از جمله آینده بیمه خدمات درمانی مردم با طرح به رسمیت می شناسد و به سرعت در حال افزايش شيوع NMSC و برنامه ریزی برای تاثیر که این
  • اطمینان از سرطان پوست, چند رشته ای به تیم های دسترسی به طیف وسیعی از تخصص و شایستگی برای اطمینان از بیماران دریافت طیف گسترده ای از مراقبت های مناسب.


tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن