دو سوم جنگل های استوایی 'تحت تهدید در دهه آینده'

محیط زیست, جهانی, عناوین محیط زیست Kabili-Sepilok جنگل رزرو صباح جزیره بورنئو. کپی رایت: دکتر لیندسی F. Bani

توسط AKHSHIJNEWS در 12 خرداد 1399
محیط زیست, جهانی, عناوین

محیط زیست

Tropical forests can develop resistance to a warmer climate, but 71 per cent will come under threat in the next decade if global average temperatures reach two degrees Celsius above pre-industrial levels, a new study warns

Kabili-Sepilok جنگل رزرو صباح جزیره بورنئو. کپی رایت: دکتر لیندسی F. Banin

سائو پائولو, برزیل, Jun 1 سال 2020 (IPS) - جنگل های استوایی می تواند به توسعه مقاومت به آب و هوای گرم اما 71 درصد خواهد آمد تحت تهدید در دهه آینده اگر جهانی میانگین دما به دو درجه سانتیگراد بالای قبل از صنعتی سطح یک مطالعه جدید هشدار می دهد.

جنگل وابسته به جوامع و جهانی آب و هوا خواهد بود تحت تاثیر قرار اگر جنگل های استوایی هستند و بیشتر تخریب کارشناسان می گویند.

به رهبری توسط دانشمندان در دانشگاه لیدز و منتشر شده در علم, مطالعه درگیر 226 محققان از سراسر جهان است. همگروهی کربن تجزیه و تحلیل داده های سهام در 590 دائمی قطعه جنگل های آمریکای جنوبی و آفریقا و آسیا و استرالیا بیشتر در منطقه آمازون.

جنگل های بارانی آمازون به عنوان یک مخزن کربن جذب و ذخیره سازی دی اکسید کربن (CO2) و کمک به خنک درجه حرارت جهانی. حتی در دماهای بالا درخت حذف شرکت2 — یک گاز گلخانه ای است که منجر به گرمایش جهانی — از جو است.

توانایی برای ذخیره سطوح بالایی از کربن قطره به طرز چشمگیری اگر جنگل در معرض دماهای بالا 32.2 درجه سانتیگراد محققان دریافتند.

Tropical forests can develop resistance to a warmer climate, but 71 per cent will come under threat in the next decade if global average temperatures reach two degrees Celsius above pre-industrial levels, a new study warns

محققان با اندازه گیری قطر از هزاران نفر از درختان در سراسر 24 گرمسیری کشور است. این یکی در آمازون برزیل ،
تصویر های اعتباری: اریکا Berenguer.

توسعه پایدار در مناطق گرمسیری خواهد شد به طور مستقیم نهفته اگر تنوع زیستی جنگل های استوایی تغییر و با افزایش درجه حرارت و آنها از دست دادن توانایی خود را برای جذب کربن می گوید: Luiz Aragão سر از سنجش از دور بدست آورد در برزیل, موسسه ملی تحقیقات فضایی و همکاری نویسنده از مطالعه.

"نحوه آشنایی با اثرات تغییر آب و هوا جذب کربن در جنگل های استوایی می تواند به ما در شناسایی مناطق آسیب پذیر که در آن توده از دست دادن می تواند تداخل با اقتصادهای محلی و توسعه انسانی" او می گوید.

Plínio Barbosa de Camargo یک محقق در مرکز انرژی هسته ای در کشاورزی در دانشگاه سائو پائولو و مطالعه همکاری نویسنده شده است نظارت دائمی توطئه در سنترم در برزیل آمازون برای 20 سال است. تیم خود را مانیتور رشد حدود 20,000 درختان و اقدامات جنگل توده و کربن تعادل است.

"نحوه آشنایی با اثرات تغییر آب و هوا جذب کربن در جنگل های استوایی می تواند به ما در شناسایی مناطق آسیب پذیر که در آن توده از دست دادن می تواند تداخل با اقتصادهای محلی و توسعه انسانی."

Luiz Aragão, موسسه ملی تحقیقات فضایی برزیل.

"منطقه ما نظارت هنوز ظرفیت جذب کربن و بهبود پس از دوره های طولانی خشکسالی," او می گوید.

"این اتاق را برای جوامع مختلف به ادامه سرمایه گذاری در توسعه محصولات و خدمات از تنوع زیستی."

اما انعطاف پذیری بالقوه از جنگل ها تنها می تواند زمانی مناسب با کاهش تغییرات آب و هوایی و راه حل های برای حفاظت و مرمت از پوشش گیاهی بومی, محققان می گویند.

"نتایج نشان می دهد که دست نخورده جنگل ها می تواند مقاومت در برابر حرارت تا حدی" اما برای این اتفاق می افتد آن را حیاتی است که جنگل ها دست نخورده باقی می ماند کشاورز و مطالعه همکاری نویسنده سیمون Aparecida ویرا از مرکز مطالعات زیست محیطی و تحقیقات در سن پائولو دانشگاه کمپینس (Unicamp) می گوید SciDev.Net.

این نیاز به کاهش نرخ جنگل زدایی و مکرر آتش سوزی در ارتباط با پاکسازی جنگل و همچنین استخراج و ورود غیر قانونی و فشرده و کم-بهره وری دام و کشاورزی است.

هنوز معلوم نیست که آیا کولر جنگل ها در آسیا و آفریقا را در پاسخ به گرمایش جهانی در همان راه به عنوان کسانی که در آمریکای جنوبی و یا اینکه آیا آنها می تواند به تغییر در زمان می گوید لارا Kueppers دانشیار در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی انرژی و منابع گروه که آیا شرکت در مطالعه.

"من نمی باید اعتماد به نفس است که جنگل ها در حال رفتن به قادر به تنظیم در مقیاس زمان آنها نیاز به" او می گوید: در یک مربوط به علم تفسیر.

اما تحقیقات ارائه می دهد یک نقطه شروع خوب برای تعمیق دانش در مورد جنگل' توانایی برای انطباق با تغییر آب و هوا می گوید: زیست شناس ریکاردو Ribeiro Rodrigues از Luiz de Queiroz دانشکده کشاورزی در دانشگاه سائو پائولو بود که درگیر در مطالعه است.

"یافته های ارائه شده در این نظرسنجی دلگرم کننده است چرا که آنها نشان می دهد که جنگل ها را در واقع باید برخی از انعطاف پذیری به گرم شدن. و این نشان داده شده است بر اساس قوی مدلسازی ریاضی" او می گوید.

اما Rodrigues هشدار می دهد که تحقیقات بیشتری لازم است به درک چگونگی افزایش درجه حرارت تاثیر گونه های مختلف گیاهان.

"مطالعه می پردازد جنگل ها به عنوان یک کل است, اما ما می دانیم که هر یک از گونه های متفاوت واکنش به گرمایش جهانی" او می گوید.

"مهم است که ما شناسایی گونه های مقاوم به طوری که بیشتر موثر احیای جنگل اقدامات می توان به عمل قرار داده است."

این داستان در اصل منتشر شده توسط SciDev.Net



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن