تایلر Babiy پرورش ارتباطات و جامعه از طریق رسانه های اجتماعی

محتوای مقاله

با توجه به چشم انداز اتصال از طریق رسانه های اجتماعی می تواند به عنوان تعاملی و یا جدا شده به هر کاربر ترجیح میدهد.

برای تایلر Babiy که انتخاب آسان است. تعامل با سازندگان محلی و دیگر افراد همفکر است که تمرکز خود را کسب و کار اجتماعی ساخته شده محلی است.

آن را در اصل به عنوان یک نام تجاری تی شرت — یک شاخه ای از کسب و کار دیگر, T مربع اجتماعی است. پس از آن نیز پرورش یک جامعه همفکر محلی معماران و طراحان به دنبال اتصال همکاری و به اشتراک گذاری خلاقیت خود را.

“با این تی شرت شرکت من فقط می تواند سعی کنید برای انداختنش حس مسئولیت اجتماعی در نظر گرفتن مالکیت از چیزهایی که شما ایجاد” Babiy می گوید.

“این واقعا سرد برای ارائه (سازندگان) یک فضا به صدا و شنیده می شود — بلکه همچنین گیاهی است که بذر آگاهی در مردم است که چیزهایی که ما در رسانه های اجتماعی خصوصی نیست و آنها می توانند عمیقا تحت تاثیر قرار مردم در اطراف ما در راه ما حتی نمی دانیم … بنابراین آن را فقط به کاشت این ایده است که شما نه فقط پرتاب چیز به باد.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im