U S بومی تحقیقات بهداشتی می پیوندد ملی COVID-19 نیروی کار

محتوای مقاله در ادامهآزمایش خون برای SARS-CoV-2 آنتی بادی هستند یک ابزار کلیدی برای تعیین چگونه بسیاری از کانا

توسط AKHSHIJNEWS در 18 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

آزمایش خون برای SARS-CoV-2 آنتی بادی هستند یک ابزار کلیدی برای تعیین چگونه بسیاری از کانادایی ها در حال حاضر آلوده شده است.

این گروه به ارمغان می آورد با هم استانی و منطقه ای بهداشت و درمان افسران با 15 رهبران که در پس زمینه در دانشگاه و بیمارستان و بهداشت عمومی کار می کنند. گسترده آزمایش خون برای ایمنی را فراهم خواهد کرد اولین عکس فوری از ویروس شیوع در کانادا به خصوص در گروه مراقبت های بهداشتی کارگران و افراد مسن و بومی منطقه ،

که اطلاعات را به سمت آینده ایمن سازی استراتژی هنگامی که یک واکسن در دسترس می شود.

Bourassa نیز با رجینا جامعه مبتنی بر تحقیقات بهداشتی آزمایشگاه ستاره صبح تسلیم به راه اندازی حفاظت از خانه ما آتش سوزی استراتژی تلاش برای اطلاع رسانی به جوامع بومی در مورد خطرات ناشی از COVID-19 عفونت و چگونه برای جلوگیری از گسترش آن.

توجه داشته باشید به خوانندگان: ما می دانیم که سرعت و حجم coronavirus-اخبار مرتبط طاقت فرسا است و کمی ترسناک است. برای کمک به که ما را اختصاص ساسکاتون StarPhoenix خبرنگار هر روز وقت خود را اختصاص به سنتز مهم ترین coronavirus-اخبار مربوط به خصوص آن را به عنوان مربوط به زندگی در ساسکاتون و ساسکاچوان. همه ما coronavirus-اخبار مرتبط همیشه می توان در اینجا یافت نشد: thestarphoenix.com/tag/coronavirus.

اینجا را کلیک کنید برای ثبت نام جدید در خبرنامه ایمیل اختصاص داده شده به محلی coronavirus پوشش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن