UC برکلی کارشناسان محیط زیست مورد بحث تقاطع COVID-19 تغییر آب و هوا, جهانی پایداری

به رهبری دیوید Ackerly رئیس Rausser دانشکده منابع طبیعی پردیس کارشناسان محیط زیست مورد بحث تقاطع COVID-19 تغیی

توسط AKHSHIJNEWS در 9 اردیبهشت 1399

به رهبری دیوید Ackerly رئیس Rausser دانشکده منابع طبیعی پردیس کارشناسان محیط زیست مورد بحث تقاطع COVID-19 تغییر آب و هوا و چالش های جهانی توسعه پایدار در یک قسط از دانشگاه برکلی حال حاضر مکالمه سری در مورد این بیماری همه گیر.

کمک به این گفتگو علوم محیط زیست, سیاست و مدیریت پروفسور کیت اونیل دانشجوی کارشناسی ارشد با پردیس انرژی و منابع گروه والری Vasquez و دانیل Kammen, مدیر UC برکلی تجدید پذیر و انرژی مناسب آزمایشگاهی.

Kammen گفت: آزمایشگاه او در حال حاضر در حال همکاری نزدیک با ملی و بین المللی دانشگاه در مورد نحوه پیاده سازی عناصر سبز بسته محرک اقتصادی به re-استخدام افراد با مشاغل سبز و قرار دادن هزاران میلیارد دلار به بخش عمومی یکs ایالات متحده شاهد بیکاری سطح است که قابل مقایسه با کسانی که از رکود بزرگ.

"ما به دنبال در نظر گرفتن استفاده از ضبط-قیمت های پایین برای انرژی خورشیدی و باد و انرژی زمین گرمایی ذخیره سازی و ساختمان است که به یک بسته است که دولت می خواهد به انجام این کار به دلیل آن را می دهد مردم به کار خیلی بیشتر به سرعت" Kammen گفت: در طول این رویداد. "این پروژه های تجدید پذیر بسیار بیشتر بیل آماده از پروژه های فسیلی و وجود آنها در هر بخش."

تجدید حیات از تک استفاده از پلاستیک از قبیل کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف دستکش و شرکت بسته بندی ممکن است توجیه برای دلایل بهداشتی, اما این افزایش مصرف به چالش کشیدن پیشرفت های ساخته شده توسط صفر زباله سیاست با توجه به اونیل.

اونیل افزود بهداشتی کارگران برخورد با زبالههای پزشکی در حال مبارزه با این بیماری در خط مقدم در حال حاضر ساخت آن پنجم خطرناک ترین شغل در ایالات متحده حتی زمانی که ارتش در نظر گرفته شده است.

این نیز می تواند تبدیل به یک مسئله زیست محیطی عدالت زمانی که جمعیتی به احتمال زیاد کار در شرایط خطرناک می آید از جوامع کم درآمد از رنگ با توجه به Vasquez.

Vasquez که تحقیقات در تقاطع آب و هوا و بهداشت عمومی اضافه شده است که افزایش نرخ تماس بین انسان و حیات وحش و افزایش خطر ابتلا به ظهور بیماری های عفونی مانند coronavirus كردن از حیوانات به انسان است.

موثر استراتژی های زیست محیطی در حال حرکت رو به جلو نیاز به شامل مدیریت تنوع زیستی و تولید مواد غذایی است که اذعان ارتباطات بین اکوسیستم های طبیعی و سلامت انسان با توجه به Vasquez.

"یکی از سخت ترین حقایق است که ما را مجبور به اذعان در مورد COVID-19 است که آن را به عنوان یک نتیجه از فعالیت های انسانی — توقف کامل است. اما دوم دشوار است حقیقت این است که آن را تولید شده توسط هر یک از ما آن را در محل تلاقی بسیاری از اقدامات در بسیاری از جبهه" Vasquez گفت: در طول این رویداد. "همانطور که ما روشن تر فضاهای وحشی برای ساخت خانه ها و به ساخت شهرهای ما در حال برهم زدن تعادل ظریف از اکوسیستم."

یک راه برای رفع این نگرانی با توجه به واسکز را بیشتر دانشمندان به ملی سیاستگذاری.

گزینه های دیگر به نظر می رسد به نقطه نسبت به deglobalization با توجه به اونیل. Ackerly گفت که همکاری جهانی است یک راه حل ممکن برای یک مشکل گسترده مانند COVID-19.

در هر صورت Vasquez گفت که او معتقد است که جهان نیاز به تجدید نظر در ایده های سنتی حفاظت و پیشگیری است که می تواند به معنای سرمایه گذاری بیشتر در تحقیقات علمی.

"ما در واقع نمی تواند با استفاده از گذشته به عنوان یک مدل برای آینده" اونیل گفت: در طول این رویداد. "ما واقعا به توسعه الگوهای جدید و به سرعت."

تماس با اولیویا Buccieri در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @obuccieri_dc.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب