UC برکلی اساتید بحث, بحران, بیماری های همه گیر در زمینه های هنری

UC برکلی اساتید مورد بحث و بررسی بحران و در مقایسه با آثار معروف هنری, ادبیات و موسیقی به COVID-19 همه گیر در

توسط AKHSHIJNEWS در 12 اردیبهشت 1399

UC برکلی اساتید مورد بحث و بررسی بحران و در مقایسه با آثار معروف هنری, ادبیات و موسیقی به COVID-19 همه گیر در یک livestreamed رویداد روز شنبه.

ویدیو رویداد منجر شد توسط آنتونی Cascardi UC برکلی دین از هنر و علوم انسانی و به ویژه انگلیسی و روزنامه نگاری پروفسور مارک Danner, تاریخ هنر, استاد دارسی Grimaldo Grigsby و موسیقی دانشيار نیکلاس متیو هر یک محقق و برنده جایزه در زمینه خود را.

هر سخنران مهمان مشترک چشم انداز خود را در بحران های کنونی و تاریخی — از طریق لنز از دانش خود را از هنر است.

شرایط بحرانی اغلب زادگاه خلاقیت با توجه به Cascardi. او اشاره نویسنده میگل د سروانتس که آمد تا با ایده خود را برای رمان "دون کیشوت" در حالی که در زندان و فرانسیسکو گویا نقاش بود که با الهام از جنگ های ناپلئون.

"بزرگ روشنفکران و هنرمندان ممکن است در برخی از وحشتناک از نظر اخلاقی مشکوک وارونگی خوش آمدید, یک بحران است زیرا آن را می دهد آنها را به یک موضوع به اندازه کافی پر اب و تاب برای چه با شما تماس خود را خوش مشرب و دلهره" Mathew گفت: در این رویداد ارجاع نظریه پرداز سیاسی کارل اشمیت.

برخی از آثار ادبیات نشان دادن شرایط بحران که از نزدیک شبیه وضعیت فعلی Danner گفت: در طول این رویداد. دانیل دفو "در یک مجله طاعون سال" توصیف غنی در حال فرار از شهر خود را خانه دوم در حومه شهر مردم برخاسته و خواستار پایان دادن به قرنطینه و افراد فروش عجیب و غریب و دروغ است که ظاهرا درمان طاعون در خیابان.

نیز وجود دارد که شباهت بین صحنه های به تصویر کشیده شده در نقاشی و coronavirus گیر با توجه به <url>.

"این '(بناپارت بازدید) طاعون زده در یافا' در مورد چگونه رهبر که وانمود به شجاعت اخلاقی و enacts یک دروغ می تواند اشتباه و خطرات زندگی همه سربازان خود را" Grigsby گفت: در این رویداد است. "Géricault را 'قایق از مدوزا' در مورد جمعی رنج می برند و تمام کسانی که جان خود را در درد و رنج خود را به بلند ترین حقوق خود محروم."

<url> توضیح داده شده است که ماهیت یک نقاشی یک شکل اجتماعی فاصله. او اضافه کرد که آن را تشویق می کند اتصال از طریق چشم و دوری به دلیل آن است که قابل مشاهده و لمس نیست.

در موسیقی لودویگ ون بتهوون شاهکارهای تمایل به نمونه تاریک ترین ساعت یک بحران Mathew گفت: در طول این رویداد. اوج یک بحران است که اغلب به دنبال یک نقطه دستیابی به موفقیت در موسیقی زمانی که حالت عادی باز می گرداند. Cascardi اما گفت که او شک و تردید که آیا وجود خواهد داشت که مانند یک نقطه در طول زمان بیماری همه گیر.

اگر چه پناه در محل می توان به چالش کشیدن می توان آن را یک فرصت برای یادگیری به زندگی هنری با توجه به Danner.

"شما می توانید پیدا کردن راه های مختلف برای زنده; شما می توانید خود را ایجاد کنید" Danner گفت: در این رویداد است. "توانایی تغییر شکل زندگی خواهد بود چیزی است که گرفته شده است به دور از این بحران است که ما حفظ پس از این بحران است. ما روش های جدید مربوط به یک دیگر است که نمی توان تعیین می شود اما بحران خواهد شد در نتیجه از خلاقیت است که ما می توانید ببینید ممکن است در راه ما از زندگی است."

تماس با جی جی Nibbelink در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @giginibbelink.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن