UC برکلی اساتید بحث نژادی و نابرابری های سلامت, نابرابری در میان COVID-19 همه گیر

به عنوان بخشی از یک سری از دانشگاه COVID-19 مکالمات اساتید از دانشگاه برکلی در دانشکده بهداشت عمومی ملاقات عمل

توسط AKHSHIJNEWS در 9 اردیبهشت 1399

به عنوان بخشی از یک سری از دانشگاه COVID-19 مکالمات اساتید از دانشگاه برکلی در دانشکده بهداشت عمومی ملاقات عملا جمعه به بحث نژادی و نابرابری و سلامت, نابرابری در طول coronavirus بیماری همه گیر.

این livestreamed رویداد اسپانسر شده از طرف دانشگاه را Othering و متعلق, موسسه و همچنین دانشکده بهداشت و آن را تعدیل توسط علوم رفتاری دانشيار دنیس گله. با توجه به اساتید وجود دارد نامتناسب تعداد از جمعیت مبتلا به این بیماری همه گیر در ایالات متحده است.

"الگوی نژادی و نابرابری است که ما شاهد با COVID-19 یک الگوی ما با تعدادی از دیگر سلامت است که این بیماری همه گیر شود چرا که COVID رفته است این نتایج هنوز هم وجود خواهد داشت" گفت: Amani آلن اجرایی دانشیار دانشکده بهداشت عمومی و دانشیار جامعه علوم بهداشت و اپیدمیولوژی در طول این رویداد.

آلن افزود که نژادی توزیع ویروس "قابل پیش بینی" و این که این اختلافات همچنان وجود داشته باشد تا تغییرات ساختاری در جامعه در حال رسیدگی است. او اشاره دارد که ارتباط بین استرس مزمن است که جوامع از رنگ چهره و نژادپرستی نظاممند آنها تجربه است که تضعیف سیستم ایمنی بدن.

دانشیار اپیدمیولوژی Mahasin مجاهد توافق با آلن و گفت: این اطلاعات برای این بیماری هستند "هشدار دهنده" و نه غیر منتظره. او افزود که مردم باید برای برجسته کردن نقش است که نژادپرستی نظاممند نقش در این بیماری همه گیر به خصوص در برابر کمتر اقلیت در ایالات متحده است.

"نژاد پرستی به خودی خود یک بیماری همه گیر" گفت: اخلاق زیستی استاد Osagie Obasogie در طول این رویداد.

Obasogie همچنین با اشاره به بافت تاریخی و از اختلاف و اضافه کرد که کسانی که بیشتر تحت تاثیر تمایل به سالمندان و جمعیت.

Cassondra مارشال, دستیار استاد در اقامت در بارداری, کودک و نوجوان, بهداشت برنامه مورد بحث و بررسی نقش سلامت مادران در رابطه با این بیماری همه گیر. با توجه به مارشال, سیاه, زنان سه تا چهار برابر بیشتر احتمال دارد به صورت عوارض حین زایمان است.

"ما دیدیم که COVID شد به سرعت تبدیل به یک سلامت مادران فاجعه" مارشال گفت.

او اشاره کرد که چگونه زنان ممکن است توانایی برای سوئیچ به صفحه اصلی تولد و در زمان کوتاه و telehealth بازدیدکننده داشته است در علاوه بر این به دیگر منابع باید در دسترس ساخته شده برای مردم در جوامع کمتر.

اساتید همچنین در مورد منابع برای جوامع رنگ که رو به بیمارستان تعطیل و gentrification. Jason Corburn استاد شهر و برنامه ریزی منطقه ای و بهداشت عمومی گفت: مردم نیاز به سرمایه گذاری در سازمانهای مبتنی بر جامعه که در حال کار در خط مقدم.

در طول پرسش و پاسخ بخشی از این رویداد اساتید مورد بحث چگونه می تواند کمک به افزایش آگاهی از این مسائل و پیشنهاد شروع مکالمات شناسایی intersectional گروه که بیشتر نهفته و پرسیدن که چرا مردم در این جوامع با این مسائل روبرو هستند.

"یک مکالمه کافی نیست اما این مهم شروع" مجاهد گفت: در طول این رویداد.

 

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن