UC برکلی دانشجویان دانشگاهی اجاره چالش میان UC آموزش و پرورش در خارج از کشور برنامه لغو

پس از UC آموزش و پرورش در خارج از کشور برنامه یا UCEAP بود به حالت تعلیق در میان COVID-19-مربوط به محدودیت های

توسط AKHSHIJNEWS در 12 اردیبهشت 1399

پس از UC آموزش و پرورش در خارج از کشور برنامه یا UCEAP بود به حالت تعلیق در میان COVID-19-مربوط به محدودیت های مسافرتی این برنامه دانش آموزان را در مواجهه با چالش های اجاره و انجام تحصیلی مورد نیاز است.

با توجه به UCEAP سخنگوی Silverado ادموند, UCEAP برنامه بودند به حالت تعلیق در نورد اساس در ماه مارس هنگام سفر به این برنامه مناطق ممنوع شد. او افزود که هنگامی که برنامه به حالت تعلیق در آمد دانش آموزان گفته شد به بازگشت به ایالات متحده به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

"این قطعا چیزی بود که من انتظار می رود اتفاق می افتد در طول تحصیل در خارج از کشور, اما من نمی خواهد تجارت تجربه برای هر چیزی" گفت: پردیس تاریخ مدیسون مایرز در ایمیل. "من دو عمده بنابراین من فوق العاده نگران گرفتن اعتبار برای ترم اما به نظر می رسد مانند آن را همه در حال کار کردن خوب خوشبختانه."

پردیس junior کریستوفر Quagliani مورد مطالعه در خارج از کشور از طریق UCEAP ساخته شده در ایتالیا برنامه و با تجربه چالش های مشابه. او اضافه کرد که او ارائه شده جزئی اعتبار برای کلاس های گرفته شده در ایتالیا با گزینه اضافی را آنلاین دوره به پایان ترم. را برای باقی مانده اعتبارات Quagliani تصمیم به دوره اضافی بیش از تابستان است.

در حالی که بسیاری از برنامه های دیگر قادر به فسخ و یا هزینه قطعات از دانشجويان مسکن قراردادهای دانشگاه کپنهاگ یا UCPH مسکن بنیاد است که در ادامه به اجرای مسکن قرارداد با توجه به دانش آموزان در دانمارک برنامه.

"واضح است نگرانی هایی که برگزار می شود به اجاره است که استفاده نمی شود" گفت: پردیس junior پیتر Lopitz دانشجویی در دانمارک برنامه در یک ایمیل.

سورن پیتر Hvidegaard جنسن مدیر UCPH بنیاد مسکن گفت: در یک ایمیل که بنیاد مستقل و غیر انتفاعی صندوق اجاره آپارتمان از طریق قرارداد تا 10 سال و subleases آنها به بورس و دانشجویان بین المللی.

اگر به دانشجویان اجازه داده شد به لغو قراردادهای خود را قبل از پایان تاریخ این امر مستلزم هزینه بالاتر اجاره برای آینده دانش آموزان به عنوان پایه و اساس هزینه های ناپدید می شوند نیست با توجه به جنسن.

جنسن اضافه شده است که در دانمارکی, قانون نیروی majeure — یک اصل است که در آن قرارداد طرفین ملزم به خودداری قرارداد در "شرایط" فراتر از کنترل از هر دو طرف — که به ندرت ذکر شده در قرارداد.

"مشکل اصلی این است که ما باید به حال ما قرارداد لغو شد و بقیه از برنامه های بود," گفت: پردیس تاریخ کارولین کرتز. "جهانی همه گیر نشده اتفاق افتاده پس از سال 1918 — من می خواهم استدلال می کنند که این قابل توجهی تخفیف شرایط خارج از کنترل هر دو طرف است."

کرتز اضافه شده است که او در تلاش است برای دریافت نمایندگی قانونی در دانمارک اما این وضعیت است "ترسناک" را به عنوان او نمی داند پیامدهای از دست رفته پرداخت اجاره بها در یک کشور خارجی است. با توجه به کرتز او یکی از 600 دانش آموزانی که امضا طومار درخواست برای قرارداد لغو شد.

Lopitz گفت UCEAP و UCPH بنیاد مسکن توصیه می شود که دانش آموزان فایل بیمه مسافرتی ادعا می کنند که پوشش به 2000$. با توجه به Lopitz اما این امر نمی تواند به اندازه کافی برای پوشش باقی مانده اجاره و اضطراری پرواز به خانه.

ادموند تاکید کرد که UCEAP است "دلسوز" نسبت به دانش آموزان, اما از آنجا که دانش آموزان سازمان مسکن خود را از طریق UCPH مسکن بنیاد UCEAP تنها می تواند "اصرار" بنیاد "به شدت تجدید نظر" شارژ دانش آموزان باقی مانده از اجاره خود را.

"هیچ کس نمی تواند واقعا پیش بینی وضعیت ما امروز با آن مواجه است به اتفاق می افتد زمانی که آن را انجام داد و بسیاری از مردم در حال گرفتن پایان کوتاه از چوب" Lopitz گفت: در ایمیل. "در حالی برگزار شد به قرارداد قانونی آن شرم آور است نه دیدن افراد مشغول به کار با هم در یک زمان مثل این برای حمایت از همه است."

ماریا جوان است منجر زندگی دانشجویی خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن