UC برکلی سه دلتا فصل راه اندازی کمپین رسانه های اجتماعی برای جمع آوری پول برای برکلی صندوق امداد

دانشگاه برکلی فصل دلتا Delta دلتا یا سه دلتا راه اندازی یک هفته رسانه های اجتماعی کمپین دوشنبه به جمع آوری پول

توسط AKHSHIJNEWS در 2 اردیبهشت 1399

دانشگاه برکلی فصل دلتا Delta دلتا یا سه دلتا راه اندازی یک هفته رسانه های اجتماعی کمپین دوشنبه به جمع آوری پول برای برکلی صندوق امداد.

برکلی امداد صندوق یک صندوق ایجاد شده توسط شهر برکلی به ارائه اضطراری کمک های مالی برای کسب و کارهای کوچک, غیر انتفاعی, سازمان های هنری و برکلی مستاجران شده اند که از لحاظ اقتصادی نهفته coronavirus بیماری همه گیر.

"وجود دارد 1058 برنامه های کاربردی برای کسب و کار کوچک بخشی از برکلی صندوق امداد. این نشانه ای از چگونه بزرگ نیاز است!" گفت: Jacquelyn McCormick رئیس ستاد برکلی برای شهردار جسی Arreguín را در ایمیل. "به عنوان یک نتیجه هر کسب و کار را دریافت گرانت. برای رفتن عمیق تر به این لیست ما واقعا نیاز به صورت عمومی برای مطابقت با بودجه ($3M) که این شهرستان را به تلاش است."

این کمپین جمع آوری کمک مالی برنامه ریزی شده بود توسط اشلی Kawakubo سوره انسان دوستی صندلی از سه دلتا و کورتنی Chau, دستیار, انسان دوستی صندلی. Chau اضافه شده است که در علاوه بر این به خواهری امیدوار به ادامه معمول خیریه حمایت از, St. Jude children's Research Hospital, سه دلتا هم می خواستم به کمک Berkeley جامعه در طول بیماری همه گیر.

مبارزات انتخاباتی خواهد بود محور در Instagram خواهد شد و تا آخرین مارس 26 با توجه به Chau. هر روز را از ویژگی های رسانه های اجتماعی مختلف رویداد از جمله یکنوع بازی شبیه لوتو و یک پست چالش و حوادث انجام خواهد شد به طور عمده از طریق Instagram داستان.

Chau گفت: سه دلتا امیدوار است به منظور بالا بردن آگاهی و بودجه برای برکلی صندوق امداد.

"من فکر می کنم مهم است که برای حمایت از کسب و کارهای کوچک در این زمان به دلیل برکلی خود است که به شدت متکی به کسب و کارهای کوچک. اگر ما از دست دادن این مکان ها که شما را به یک بازی کاملا متفاوت در شهر" Chau گفت: در یک ایمیل. "من امیدوار هستم که این کمپین میریزد نور بر شدت این بیماری همه گیر در رابطه با بقای شهر ما می دانیم و عشق است."

تماس با Tarunika کاپور در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @tkapoor_dc.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن