UC سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی توسعه دهنده 8minute انرژی خورشیدی

8minute خورشیدی انرژی "بزرگترین مستقل انرژی خورشیدی توسعه در ایالات متحده آمریکا" با توجه به وب سایت خود را, پ

توسط AKHSHIJNEWS در 8 اردیبهشت 1399

8minute خورشیدی انرژی "بزرگترین مستقل انرژی خورشیدی توسعه در ایالات متحده آمریکا" با توجه به وب سایت خود را, پنج شنبه اعلام کرد که آن را دریافت کرده است "مهم" سرمایه گذاری از UC سیستم.

این بودجه استفاده خواهد شد برای پروژه های انرژی خورشیدی برای گسترش 8minute 15 گیگاوات توسعه خط لوله 18 گیگاوات خواهد شد که به اندازه کافی برای ارائه برق تا 20 میلیون, مردم, با توجه به آزادی مطبوعات از 8minute. سرمایه گذاری نیز به سمت کارگردانی جدید نیروگاه خورشیدی طراحی با باتری ذخیره سازی انرژی.

خصوصی و شرکت های سرمایه گذاری J. P. Morgan مدیریت دارایی و بالای خلیج زیرساخت همکاران نیز به تازگی به پول به این شرکت است.

"در حالی که بازارهای مالی به خصوص مالیات بر حقوق صاحبان سهام, در صورت عدم اطمینان در حال حاضر با توجه به COVID-19 گیر 8minute به عنوان یک شرکت است که از نظر مالی بسیار خوبی قرار نگرفته است" گفت: 8minute رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت تام Buttgenbach در آزادی مطبوعات. "ما خوش شانس را به مدت طولانی-مشاهده و ادامه رشد ما مسیر برای ارائه تمیز, قابل اعتماد قدرت—روز و شب—برای کمتر از هزینه سوخت های فسیلی است."

8minute هدف این است که برای افزایش دسترسی به انرژی خورشیدی در سراسر کالیفرنیا و جنوب غربی ایالات متحده و با توجه به آزادی مطبوعات از این سرمایه گذاری های جدید پیشرفت خواهد کرد و زمانی این شرکت توانایی انجام این کار.

شرکت "هیجان زده" به رئیس دفتر سرمایه گذاری افسر UC رجنت به عنوان یک سرمایه گذار گفت: دانشگاه برکلی فارغ التحصیل و 8minute رئیس امور مالی راس Trenary یک ایمیل به در. Buttgenbach گفت: در آزادی مطبوعات است که او امیدوار است از طریق این ماموریت 8minute نهایت انرژی خورشیدی بیشتر در دسترس در سراسر کشور است.

"ما این را به عنوان یک قدرتمند فرصت به چین با جهان کلاس آزمایشگاه های تحقیقات و فن آوری مراکز در خط مقدم از انرژی و نوآوری" Trenary گفت: در ایمیل. "ما مشتاقانه منتظر به همکاری با دانشگاه کالیفرنیا در سیستم ما به عنوان مجموعه ای جدید استانداردهای صنعت نه تنها در مقیاس بلکه نوآوری است."

کیت Finman است, اخبار دانشگاه ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب