انگلستان اشتغال در تمام زمان بالا قبل از مستند

خرده فروشی شده است ضربه سخت coronavirus. عکس: شاتر انگلستان نرخ اشتغال به رکورد قبل از اجتماعی فاصله و coronav

توسط AKHSHIJNEWS در 3 اردیبهشت 1399

خرده فروشی شده است ضربه سخت coronavirus. عکس: شاتر

انگلستان نرخ اشتغال به رکورد قبل از اجتماعی فاصله و coronavirus مستند اقدامات مجبور به بسته شدن اکثر محل های کار است.

بین دسامبر 2019 و فوریه سال 2020 76.6 درصد از جمعیت در سن کار بودند در کار 0.4 درصد بالاتر از یک سال قبل از آن 0.2 درصد در سه ماهه قبلی, با توجه به برآورد از دفتر آمار ملی.

اما, نیز وجود دارد یک حاشیه افزایش نرخ بیکاری به 4 درصد – 0.1 درصد بالاتر از سه ماهه قبلی است. دستمزد و فرصتهای شغلی نیز کاهش یافت.

این نرخ اشتغال شده است به طور مداوم در حال رشد برای تعدادی از سال, اما این است که به طور گسترده ای انتظار می رود که معکوس در مارس و آوریل به عنوان کسب و کار درهای بسته خود را در میان coronavirus محدودیت.

Gerwyn دیویس ارشد بازار کار مشاور در CIPD گفت: آمار و ارقام نشان داد که چگونه قوی از بازار کار بوده است قبل از این مستند و از دولت خواست به در نظر گرفتن آرامش بخش برخی از آن کردند طرح محدودیت برای اطمینان از آن به سرعت بهبود می یابند پس از مستند برداشته شده است.

"دولت ساخته خوش آمدید تصمیم به گسترش کار خود را حفظ طرح تا پایان ژوئن است اما در حال حاضر نیاز به آن را بیشتر انعطاف پذیر برای فعال کردن furloughed کارکنان به کار و کاهش ساعت. این تغییر را قادر می سازد کارفرمایان به کارگران از کردند به تدریج که به احتمال زیاد لازم است اگر مستند اقدامات از رده خارج در طول زمان است. این امر به انگلستان بازار کار شانس بهبود پس از فاز اولیه از بحران عبور می کند," او گفت:.

اما اضافی و افزایش بیکاری نیز به احتمال زیاد پس از Coronavirus کار احتباس طرح حمایت از به پایان می آید گفت: Yael Selfin اقتصاددان ارشد در KPMG. برخی از 140,000 کارفرمایان ساخته شده ادعا می کند برای دستمزد کارکنان پشتیبانی در هشت ساعت اول از پورتال را راه اندازی دیروز.

"آخرین آمار و ارقام ماسک میزان افزایش بیکاری انتظار می رود در این سال است. ما تخمین می زنند که به عنوان بسیاری از 13 میلیون شغل در بخش های بسیار تحت تاثیر این مستند به نمایندگی از 36 درصد از تمام مشاغل در انگلستان می تواند در افزایش بیکاری به کمتر از 9 درصد در طول مستند دوره" گفت: Selfin.

تام هدلی مدیر سیاست در استخدام و اشتغال کنفدراسیون گفت: "همه چیز تغییر کرده است از این آمار جمع آوری شد.

"امروز چه ONS آمار و ارقام نشان می دهد که اصول ما شغل بازار صدا هستند. این کمک خواهد کرد ما را به گزاف گویی پس از بحران. چگونه به سرعت این اتفاق می افتد بستگی به مراحل دولت طول می کشد در حال حاضر برای محافظت از کسب و کار. بسته حمایت در ارائه قابل توجه است اما باید آن را در دسترس برای کسب و کار به سرعت به مدیریت cashflow بحران و حمایت از مشاغل."

ما تخمین می زنند که به عنوان بسیاری از 13 میلیون شغل در بخش های بسیار تحت تاثیر این مستند به نمایندگی از 36 درصد از تمام مشاغل در انگلستان می تواند در افزایش بیکاری به کمتر از 9 درصد در طول مستند دوره" – Yael Selfin, KPMG

"اجتناب ناپذیر تاثیر Covid-19 در انگلستان در بازار کار دیده می شود در نوشتن گزارش در شغل نشان می دهد که سریعترین افت دائم و موقت هیات سرمایه گذاری از سقوط مالی جهانی."

CV-Library لی مدیر عامل Biggins گفت: رها در جای خالی در ابتدای سال پیشنهاد کرد که کارفرمایان شدند عصبی در مورد تاثیر Covid-19 را حتی قبل از اولین اجتماعی فاصله اقدامات معرفی شدند.

"آنچه ما می بینیم در چند ماه آینده یک تغییر به موجب آن نامزدها را نگه نمی دارد به عنوان قدرت زیادی که آنها انجام داده اند در سال های اخیر," او گفت:. "نرخ بیکاری انتظار می رود افزایش می یابد و این است که تاثیر بسیار زیادی بر اقتصاد ما و به خصوص به عنوان شغل تعداد قطره. خود ما داده ها نشان می دهد که جای خالی کاهش 4.1% در Q1 سال 2020 و این است که به احتمال زیاد برای ادامه به بعد چهارم."

وجود دارد 27.86 میلیون پرداخت کارکنان (84.2 درصد از مردم در محل کار) در دسامبر 2019 - فوریه سال 2020 افزایش 145,000 در مقایسه با سال پیش از آن. برخی از 5.03 میلیون بودند خود اشتغالی 195,000 بیش از یک سال پیش از آن.

آنتون Roe مدیر عامل در منابع انسانی نرم افزار برون سپاری تامین کننده ابتدايی گفت: کسب و کار نیاز به آماده سازی در حال حاضر برای چگونه آنها را به کار گیرند پست-مستند.

او گفت: "شرکت ها باید مراقب باشید و آماده برای بازگشت به مستند و اثر است که باید در استخدام و برنامه ریزی است. آنها ممکن است به اندازه کافی انعطاف پذیر به جای سطوح مختلف محدودیت یا آرامش به جامعه جنگ coronavirus. موفقیت شما بستگی دارد که چگونه به خوبی آنها برنامه ریزی برای این حق در حال حاضر.
این نیاز مهم فرهنگی تنظیم توسط منابع انسانی و مدیران که نیاز به حفظ بهره وری بیشتر از طریق اتصال پیشرفته و ارتباطات است.

"بازار کار قطعا تغییر خواهد شد اما به طور قابل توجهی متفاوت از بخش به بخش. در بسیاری از مناطق, استخدام است که به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به آهسته تر به مردم چوب با کارفرمای فعلی خود را.

"شروع یو پی اس و بازسازی کسب و کار است که دیدن از رکود نیاز به دسترسی به تخصص های کلیدی عملکرد مناطق مانند منابع انسانی, حقوق و دستمزد, برنامه ریزی, آنها را قادر به رشد به عنوان به سرعت به عنوان ما به آنها نیاز دارید."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن