شورای امنیت سازمان ملل باقی می ماند متمرکز در انتخابات ریاست ژنو کارکنان احساس رها

انتخاب ویراستاران برجسته جهانی, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, TerraViva سازمان ملل متحد نظر P

توسط AKHSHIJNEWS در 25 تیر 1399
انتخاب ویراستاران برجسته جهانی, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Prisca Chaoui است دبیر اجرایی ستاد شورای هماهنگی دفتر سازمان ملل متحد در ژنو (UNOG)

اعتبار: کارکنان سازمان ملل متحد شورای هماهنگی در ژنو

ژنو, Jul 15 سال 2020 (IPS) - دو سال گذشت از معرفی غیر قانونی ریاضتی تحمیل شده بر کارکنان حرفه ای رده و بالاتر– کار برای سازمان ملل متحد در ژنو پس هزینه زندگی نظرسنجی انجام شده توسط سازمان بین المللی خدمات ملکی کمیسیون (ICSC) در سال 2016.

برای این سالگرد دوم سازمان ملل متحد اختلاف دادگاه (UNDT) که صلاحیت پوشش کارکنان مشغول به کار در دبیرخانه سازمان ملل متحد صادر شده آن قضاوت اعلام کاهش قانونی است.

این بود که بر خلاف ILOAT (دادگاه اداری سازمان بین المللی کار) قضاوت 2019 که منجر به ترمیم حقوق که غالب شد قبل از معرفی این کاهش برای کارکنان مشغول به کار در سازمان, یعنی, WIPO, ILO که ایطو و مهاجرت.

این به این معنی است که برای یک کار با ارزش برابر کارکنان مشغول به کار دبیرخانه در یک ایستگاه وظیفه است که در میان گران ترین آنهایی که در جهان پرداخت می شود کمتر از همسالان خود در سازمان.

طنز این است که سازمان ملل متحد موعظه بسیار شریف اصول یکی از آنها "دستمزد برابر برای کار برابر" برای جهان خارج است اما بدیهی است که شکست در اجرای آنها را برای کارکنان خود.

در 2019 در مجمع عمومی اعلام کرد 18 شهریور "بین المللی برابر با روز پرداخت" اما به نظر می رسد سازمان ملل متحد است معاف از تضمین آن را به کارکنان خود. سوال این است که چرا ؟

پاسخ ساده است: کاهش پرداخت باید در ابتدا معرفی شده به عنوان هزینه-صرفه جویی در اندازه گیری بر اساس آنچه که سهوا به رسمیت شناخته شده توسط یکی از ICSC کمیسیون در سال 2017. صرف این واقعیت است که دبیرخانه سازمان ملل متحد هرگز بودجه عطف به ماسبق پرداخت حقوق در مورد قضاوت در حمایت از کارکنان آن را همه می گوید.

این UNDT که قضات منصوب شده توسط مجمع عمومی سازمان ملل قرار است به طور مستقل و برای اطمینان از عدالت برای طرف های درگیر. اما موفق به اثبات استقلال خود را در پرداخت برش فایل.

در گذشته UNAT است که درخواست تجدید نظر دادگاه متهم شد, سیاسی اما در این مورد خاص UNDT به دنبال کت و شلوار.

در واقع این کلمات از یکی از قوانین اداری وکلا که به نمایندگی از برخی از متقاضیان بسیار آشکار: "من تنها می تواند به دولت من عمیق ترین اختلاف در آنچه حکم می گوید: با توجه به ICSC و روند کلی که منجر به این کاهش است.

قاضی به نظر می رسد برای تبدیل شدن به ناگهان ناشنوا و نابینا در هر یک انتقاد در مورد گذشته و تفسیر بسیار tendentious شیوه ای متنوع و نظرات و این همه با هدف اثبات این است که متقاضی اشتباه در ارسال خود را".

این مهم است که به یاد بیاورید که اولین جلسه در مورد ژنو پرداخت برش مورد صورت گرفت در اکتبر سال 2018 است. بر اساس کد رفتار قضات این حکم باید صادر شده و سه ماه بعد.

اوایل صدور حکم را حس برای یک مورد بود که فرستاده شده توسط بیش از 800 پرسنل است که کاملا بی سابقه پس از استقرار دادگاه در سال 2009.

اما به جای صدور آن حکم اولیه در زمان UNDT تلاش برای به دست آوردن زمان به منظور اخراج تمام استدلال استفاده ILOAT به اعلام کاهش غیر قانونی است. اواخر صدور حکم شد ادراک شده توسط کارکنان به عنوان یک محرومیت از عدالت به عنوان "عدالت به تاخیر افتاد به سادگی به معنی عدالت را تکذیب کرد."

جدا از نقض مقدس اصل دستمزد برابر برای کار برابر این حکم اعلام پایان از سیستم های رایج است که در ابتدا در محل قرار داده برای تضمین رفتار برابر بین المللی به کارمندان دولت به منظور جلوگیری از هر گونه بی رقابت بین سازمان های مختلف که تشکیل سیستم سازمان ملل متحد.

آنچه که نگران کننده در این وضعیت این است که آن را ممکن است تکرار خود را در مکان های دیگر که منجر به کامل تکه تکه سیستم به موجب آن هر سازمان تصمیم می گیرد در آن حقوق و منافع خواهد بود که پرداخت به کارکنان که به نوبه خود سوال قرار داده و به آینده ICSC که قرار است به یک ویژگی های بدن است اما تبدیل به صرف سیاسی است.

"یک سازمان ملل متحد" است که عزیز است که هر دو عضو و کارکنان در حال تبدیل شدن به یک توهم حتی برای امور اداری.

کارکنان سازمان ملل متحد در ژنو تحت شوک پس از اعلام نتایج این نبرد قانونی بود که خود را تنها امید باقی مانده به عنوان تمام تلاش های گذشته را به دبیر کلی اصلاح این وضعیت ناگوار موفق به تحمل هر گونه بتن منجر شود.

"اشاره به این حادثه تلخ به نظر نمی رسد به مراقبت در مورد کارکنان خود را به عنوان او وانمود او خود را از دست داد اعتماد" می گوید: یک عضو هیات. یکی دیگر می گوید: "من استفاده می شود به این باور است که سازمان ملل متحد پیاده روی بحث اما این گذشته بود. این وضعیت آشکار نقض اساسی حقوق کارگری است که غیر قابل قبول برای یک سازمان مانند سازمان ملل متحد ".

کارکنان در ژنو احساس رها شده توسط یک دبیر است که هدف اصلی است برای انتخاب مجدد بدون در نظر گرفتن چگونه کارکنان خود درمان می شوند, است که ترحم واقعی.

کارکنان احساس demotivated کنید که کارفرمای خود را در مورد مراقبت از همه چیز به جز در مورد آنها این تصور که آنها در محصولات است که می تواند به راحتی معامله کردن.

چه بعدی ؟ در زمان عادی این وضعیت باید موجه صنعتی اقدام مانند یک باز اعتصاب ملزم به سازمان برای پیدا کردن یک راه حل است که صرفه جویی در سیستم مشترک از دردناک.

اما Covid-19 تاثیر بر سازمان و منابع مالی خود را به عنوان به خوبی به عنوان عمدی حملات علیه multilateralism توسط برخی بازیکنان بین المللی آن را دشوار برای کارکنان به انتخاب کردن برای چنین حرکت می کند.

اگر نیست آن را از اعتقاد در این سازمان و در اختیار بسیاری از کارکنان را اجازه نداشتن انگیزه و اعتماد در سازمان ملل متحد به عنوان کارفرما را از آنها نگه دارید.

خواهد سال آینده را بیشتر شگفتی های بد برای کارکنان ؟ خواهد اشاره به این حادثه تلخ قادر به دفاع از خود کارکنان خواهد شد و یا او را انتخاب کنید به سکوت صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد به آنها را?

خواهد شد سازمان ملل متحد مشاغل هنوز هم جذاب برای نسل جوان که به دنبال یک قابل اعتماد و قابل اعتماد کارفرما ؟

اینها مشروع سوال که هر و هر کسی حق پرسیدن اما کسی که جواب میده ؟ من حدس می زنم تنها زمان قادر به پاسخ.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن