سازمان ملل متحد اتحادیه اروپا و کشنده میکروب ها به عنوان پتانسیل Bioterrorist سلاح

مسلح درگیری های, ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, سلامت, IPS سازمان ملل متحد: در داخل

توسط AKHSHIJNEWS در 18 تیر 1399
مسلح درگیری های, ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, سلامت, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه صلح TerraViva سازمان ملل متحد

اعتبار: سازمان ملل متحد

سازمان ملل متحد Jul 8 سال 2020 (IPS) - coronavirus—که ادعا کرده است زندگی بیش از 538,000 مردم و آلوده به بیش از 11.6 میلیون نفر در سراسر جهان—دارای بی ثبات تقریبا در هر جنبه از زندگی انسان از زمان شیوع آن در اواخر ماه دسامبر.

ارائه تیره و تار اقتصادی سناریو از ویرانی ناشی از این بیماری همه گیر از جمله افزایش فقر و گرسنگی و بیکاری– دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ هشدار داد در هفته گذشته از احتمال بدتر از فاجعه: خطرات ناشی از bioterrorist حملات استقرار کشنده میکروب ها.

او گفت: آن را در حال حاضر نشان داده شده است برخی از راه های که در آن آمادگی ممکن است سقوط کوتاه "اگر یک بیماری بودند به عمد دستکاری شده بود و بیشتر تلخ یا عمدا منتشر شده در مکان های متعدد در یک بار".

"همانطور که ما در نظر بگیرید که چگونه به منظور بهبود پاسخ ما به آینده بیماری تهدید ما نیز باید اختصاص توجه جدی برای جلوگیری از استفاده عمدی از بیماری ها به عنوان سلاح" او اعلام کرد در سخنرانی خود در یک جلسه شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین المللی و پیامدهای COVID-19.

اشاره به این حادثه تلخ اشاره کرد که سلاح های بیولوژیکی کنوانسیون (BWC) که codifies "قوی و دیرینه هنجار در برابر شنیع استفاده از بیماری به عنوان یک سلاح" کرده 183 کشورهای عضو.

"من مصرانه از 14 متحده که هنوز به عضویت کنوانسیون به انجام این کار بدون هر گونه تاخیر بیشتر" او خواست.

باز برای امضا در 10 آوریل 1972 به ضربات وارد شده به اجرا در 26 ژانویه 1975 و در حال حاضر 183 متحده-احزاب است.

از 14 کشور خارج کنوانسیون 10 را نه امضا و نه تصویب BWC از جمله چاد کومور جیبوتی اریتره و اسرائیل و اقیانوسیه, آسیا و اقیانوسیه, نامیبیا و جنوب سودان در تووالو در حالی که چهار کشور مصر, هائیتی سومالی و سوریه امضا کرده اند اما تصویب آن است.

جان Loretz سابق مدیر برنامه و مشاور ارشد با پزشکان بین المللی برای جلوگیری از جنگ هسته ای (IPPNW) گفت: IPS: "من فکر می کنم دبیر کل کاملا صحیح در هر دو ارزیابی– که BWC قوی پیمان با حمایت گسترده که نیاز به تقویت و ایجاد سلامت در جامعه ما نهاد و همه گیر پاسخ زیرساخت خواهد اطمینان حاصل شود که منابع ضروری در محل هستند باید ما همیشه باید برای مقابله با سلاح های بیولوژیکی حمله".

گفت: یکی از موانع برای گرفتن موثر نظارت و تایید به BWC—شاید بزرگترین مانع شده است لابی های پزشکی و صنایع دارویی و متحدان آنها که استدلال کرده اند که آن را دشوار است برای تعیین زمانی که قصد ارزیابی اینکه آیا کسی با استفاده از یک سم به دلایل قانونی (به عنوان مثال واکسن توسعه) و یا به دلایل ممنوع (یعنی سلاح) و سرزده بازرسی خواهد سازش اسرار تجاری و حقوق مالکیت معنوی.

Loretz گفت: کسانی که می خواهند برای تقویت BWC را مجبور به پیدا کردن یک راه گذشته صنعت stonewalling به منظور به پیمان پیروی از ابزار مانند آن گنجانیده شده Nuclear Non-Proliferation Treaty (NPT) و کنوانسیون سلاح های شیمیایی (CWC).

Jez Littlewood یک محقق مستقل با تخصص در سلاح های بیولوژیکی, کنترل سلاح و مسائل مربوط به امنیت ملی گفت: IPS استفاده از یک سلاح بیولوژیکی خواهد بود یک عمل شامل استفاده عمدی از بیماری است.

"ما می دانیم که از سازگار اطلاعات در مورد بیماری و اثرات آن در سراسر جهان است که می تواند بالقوه عواقب ویرانگر".

شیوع ابولا در غرب آفریقا در سال 2014 پاندمی آنفلوانزا از سال 1919 و بیماری های آورده شده توسط کاشفان اروپایی و مهاجران به آمریکا از قرن 15 به بعد همه پیامدهای قابل توجهی برای جمعیت های او اشاره کرد و اضافه کرد که در سال 2017 داده ها باعث می شود این روشن است: https://ourworldindata.org/causes-of-death

ردیابی تاریخ خود Littlewood گفت: بیوتروریسم قطعا وجود دارد اما در 25 سال پس از Aum Shinrikyo راه اندازی آن حمله سلاح های شیمیایی در توکیو مترو سیستم بیوتروریسم بوده و سطح پایین و نسبتا ساده لوح.

تروریست ها را کشته اند به مراتب بیشتر مردم با وسایل نقلیه چاقو و اساسی سلاح گرم از آنها تا کنون با بیماری باعث موجودات زنده گفت: Littlewood که خدمت زیر secondment به انگلستان امور خارجه و مشترک المنافع; و مشغول به کار در سازمان ملل متحد در ژنو.

جان هارت غیر مقیم محقق در جیمز مارتین مرکز مطالعات منع گسترش مونتری کالیفرنیا گفت: IPS به نظر می رسد که دبیر کل این پیام اساسی این است که آمادگی در برابر بیماری شیوع بیماری نیز تقویت آمادگی در برابر به اصطلاح عمدی حوادث—نه که COVID-19 فی نفسه می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک روش جنگ و یا برای اهداف خصمانه.

او با اشاره به این که سلامت زیرساخت شکننده هستند و اجتماعی انعطاف پذیری ضعیف است. بنابراین بین المللی آمادگی در برابر جنگ بیولوژیکی نیاز به تقویت بیشتر.

و کسانی هستند که کار به تقویت گسترده تر جهانی معماری او اشاره کرد.

اعتبار: جهان آینده صندوق

Littlewood گفت: این درست است که توجه داشته باشید که موانع برای ایجاد یک سلاح بیولوژیکی پایین تر امروز از آنها از دو دهه پیش و یا حتی یک دهه پیش اما عمدا باعث مقیاس بزرگ شیوع یک بیماری است که به دور از آسان است".

او گفت ایالات به جای bioterrorists به مراتب بیشتر احتمال دارد به ویژگی های مالی و قابلیت های سازمانی برای توسعه bioweapons از نگرانی.

"دستکاری عمدی برای از پرخوری جلوگیری کنیم ؟ و حملات متعدد نیاز به قابلیت های هیچ گروه تروریستی است و در عین حال نشان آن است و نه شناخته شده گروه نشان داده است آن را حتی نزدیک به چنین قابلیت".

Littlewood همچنین گفت که بیوتروریسم نباید اخراج شود اما داده های تجربی از 25 سال گذشته روشن است در نشان می دهد وجود دارد به مراتب بیشتر علاقه سلاح های بیولوژیکی در میان برخی از گروه های تروریستی از وجود یک قابلیت توسعه و استفاده از چنین سلاح.

هدفمند دستکاری حدت بیماری زا موجود زنده با استفاده از آن به عنوان یک سلاح است که به مراتب بیشتر احتمال دارد به در قلمرو یک دولت-برنامه led از یک تروریست یکی از ویژگی های برجسته تر در هالیوود و داستان و سیاسی سخنرانی از واقعیت گفت Littlewood که قبلا در دانشگاه کارلتون (اتاوا) و دانشگاه ساوتهمپتون (ايران).

"هیچ دولتی آشکارا اذعان می کند و یا ادعا می کند که علاقه به توسعه سلاح های بیولوژیکی صحبت می کند که به قدرت هنجاری محدودیت در استفاده از بیماری عمدا به عنوان یک سلاح".

با این وجود Littlewood با اشاره به عدم آمادگی از شیوع بیماری یک علت برای نگرانی و آماده بودن برای شیوع بیماری است که پایه و اساس هر گونه پاسخ به عمدی استفاده از یک سلاح بیولوژیکی.

اشاره به این حادثه تلخ گفت: نیز وجود دارد که نیاز به تقویت کنوانسیون که فاقد نظارت موسسه و حاوی هیچ تایید مقررات با افزایش نقش خود را به عنوان یک فروم برای در نظر گرفتن اقدامات پیشگیرانه قوی پاسخ ظرفیت های موثر و اقدامات ضد.

خوشبختانه بهترین مقابله با سلاح های بیولوژیکی است اقدام موثر به طور طبیعی در برابر بیماری است. عمومی قوی و دامپزشکی در نظام سلامت نه تنها یک ابزار ضروری در برابر COVID-19 بلکه عامل بازدارنده موثر در برابر توسعه سلاح های بیولوژیکی او اضافه شده است.

همه این مسائل باید در دستور کار سال آینده در کنوانسیون را بررسی کنفرانس اشاره به این حادثه تلخ اعلام کرد.

پرسید که آیا سلاح شیمیایی استفاده شده توسط جناح های متخاصم در سوریه شد. به عنوان سلاح های بیولوژیکی هارت گفت: هر دو BWC و سلاح های شیمیایی کنوانسیون پوشش سموم.

ادعاهای استفاده از سلاح در سوریه مربوط به کلر و سارین و گوگرد
خردل. این عوامل نه با تعریف یک سلاح بیولوژیکی تحت BWC او اعلام کرد.

دولت سوریه انجام تحقیقات سم آن مشخص می شود به عنوان دفاعی در طبیعت است.

این کار ذکر شده است در سوریه اعلام به سازمان منع سلاح های شیمیایی (OPCW) و مورد بحث قرار گرفته در شورای اجرایی جلسات و در حاشیه EC جلسات گفت هارت.

"این است که من درک این موضوع خاص است که در حال حاضر تا حد زیادی حل شود. این موضوع اشاره شده است در اظهارات و برخی از رسمی عمومی اسناد و مدارک گفت: هارت.

http://www.ipsnews.net/2020/03/coronavirus-biological-weapon-not-distant-future/

*Thalif Deen سابق مدیر نظامی خارجی در بازارهای در دفاع بازاریابی خدمات; ارشد دفاع تحلیلگر در هوا بین المللی و نظامی سردبیر خاورمیانه/آفریقا در جین اطلاعات ،

او را می توان در رسید thalilfdeen@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب