کمتر از دو هفته باقی مانده به ثبت نام کارکنان برای

کردند کارفرمایان باید به سرعت حرکت می کند به جای کارکنان دولت را طرح کردند قبل از آن بسته به تازه واردانشاتر ک

توسط AKHSHIJNEWS در 12 خرداد 1399
کردند

کارفرمایان باید به سرعت حرکت می کند به جای کارکنان دولت را طرح کردند قبل از آن بسته به تازه واردان
شاتر

کارفرمایان باید فقط هشت روز کاری به محل کارکنان در کردند که تاکنون در دولت کار احتباس طرح منجر به ترس می تواند وجود داشته باشد سنبله در ادعا می کند.

روز جمعه صدراعظم Rishi Sunak اعلام کرد قصد دارد به سهولت بازگشت " را طرح کردند. از ماه جولای به بعد کردند خواهد بود محدود به کارفرمایان در حال حاضر با استفاده از این طرح و یا قبلا furloughed کارکنان.

کارفرمایان نیز باید به سهم بیشتری از هزینه پرداخت کارفرمایان ملی بیمه و بازنشستگی سهم از 1 اوت.

اما سه هفته کردند دوره جدید برای کسانی خواهد شد که برای شروع 10 ژوئن به عنوان طرح بسته به تازه واردان در 30 ژوئن که می تواند به معنای افزایش تعداد کارفرمایان ثبت نام برای آن است.

"چه خواهد شد را به یک تفاوت این است که کارفرمایان در حال حاضر می دانیم که آنها می تواند مردم را به عقب پاره وقت, وجود دارد برخی از انعطاف پذیری در مورد نحوه استفاده از آن گفت:" آلیسون Loveday شریک در قانون شرکت Kennedys.

حتی اگر کارفرمایان نمی نگه داشتن آن دسته از کارکنان در کردند فراتر از پایان ماه ژوئن آن می تواند ارزشمند ثبت نام آنها برای این طرح به عنوان آن را فراهم می کند سازمان با برخی از انعطاف پذیری در تابستان سال او اضافه شده است.

"کارفرمایان می دانند که آنها می توانید با استفاده از گزینه پاره وقت برای کارکنان که ممکن است دور شده است در حالی که برای re-آشنا با کار," او گفت:.

از ماه اوت تا اکتبر کارفرمایان که ثبت نام برای این طرح می تواند furloughed کارکنان پاره وقت.

از طریق ژوئن و ژوئیه دولت ادامه خواهد داد به پوشش 80 درصد از furloughed کارکنان دستمزد به یک کلاه £2,500 – از ماه اوت دولت پرداخت خواهد شد همان است که قبل از, اما کارفرمایان باید پوشش ملی بیمه و بازنشستگی سهم.

از ماه سپتامبر دولت سهم دستمزد می گیرند تا 70% با یک کلاه £2,187.50 در حالی که کارفرمایان باید همچنان به پرداخت NICs و سهم حقوق بازنشستگی و همچنین 10 درصد از حقوق و دستمزد به £2,500 کلاه.

در ماه اکتبر این آبشار به 60 درصد از حقوق و دستمزد با کارفرما افزایش پرداخت آن به 20 درصد در کنار NICs و پرداخت حقوق بازنشستگی،.

هنگامی که تغییرات به این طرح شد و اعلام کرد در هفته گذشته مدیر کل CBI کارولین Fairbairn گفت که کارفرمایان درک است که "این طرح باید به کسانی که تازه در برخی از نقطه و که کسانی که با استفاده از آن در آینده نیاز به کمک به کمک به مدیریت هزینه".

"با این حال قبلا ماندگار شرکت قادر به باز کردن تا بعد از آن به خصوص در اوقات فراغت مهمان نوازی و صنایع خلاق ممکن است نیاز به کمک بیشتر در ماه های آینده," او اضافه شده است.

کارفرمایان که کردند طرح شده است و قادر به جلوگیری از افزونگی نیز باید یک چشم در مدت زمان مورد نیاز برای جمعی مشاوره.

موسسه مدیران در هفته گذشته نشان داد که تقریبا یک چهارم از شرکت مدیران آن را بررسی نمی خواهد بود قادر به تحمل 20% پرداخت آنها نیاز به از اکتبر روبرو خواهد شد "تصمیمات دشوار" مورد بررسی قرار گرفته است.

کسانی که به دنبال ایجاد بیش از 100 نفر کار برکنار خواهد شد و نیاز به مشورت برای حداقل 90 روز. اگر حمایت کردند پس از اتمام در پایان ماه اکتبر و سازمان به دنبال وضع کارکنان پس از آن رایزنی خواهد نیاز به شروع در اوایل مرداد ماه و در آخرین.

HR شریک کسب و کار فرصت در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR شریک کسب و کار شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب