نرخ بیکاری در امروز رکود اقتصادی در مقایسه با بحران مالی جهانی

بحران مالی Jul 24 سال 2020 - شده است وجود دارد بحث های زیادی در ماه های اخیر در مورد چگونه کارگران که انتقال

توسط AKHSHIJNEWS در 3 مرداد 1399
بحران مالی

Jul 24 سال 2020 - شده است وجود دارد بحث های زیادی در ماه های اخیر در مورد چگونه کارگران که انتقال به کار از خانه—و کسانی که تلقی "ضروری"—کمتر تحت تاثیر این اخراج و از دست دادن شغل در آورده با مستندات از کارگران "اجتماعی" کارهایی که نیاز به نزدیک تعامل انسان (به عنوان مثال رستوران کارگران). اما ما جدید صندوق بین المللی پول کارکنان تحقیقات نشان می دهد که این نه گفتن داستان کامل.

در خصوص پیدا کنیم که در حالی که teleworkable شغل در واقع امن تر از غیر teleworkable مشاغل در طول زمان همه گیر مربوط به رکود اقتصادی این طرح نیز مشاهده شده است در طول بحران مالی جهانی از 2007-09—به این معنی که چیزی بیش از همه گیر مربوط به محدودیت در بازی است.

همانطور که نمودار نشان می دهد نرخ بیکاری افزایش یافته است و کمتر برای teleworkable مشاغل در طول رکود. این الگو نشان می دهد که مردم در teleworkable مشاغل تمایل به نگه داشتن شغل خود را نه تنها به دلیل آنها برآوردن نیاز اجتماعی فاصله و دیگر رمان مورد نیاز از زمان همه گیر اما همچنین به این دلیل چنین افرادی تمایل به بیشتر بسیار ماهر و تحصیل کرده—و از این رو کمتر در معرض رکود. این مقاله همچنین در می یابد که ضروری شغل شده اند کمتر تحت تاثیر نه تنها در طول زمان رکود اقتصادی بلکه در طول بحران مالی جهانی. از سوی دیگر در حالی که اجتماعی شغل شده اند به شدت در رکود اقتصادی فعلی آنها در واقع کمتر آسیب دیده در طول بحران مالی جهانی.

تحقیقات ما همچنین تایید می کند برخی از مشاهدات جالب در مورد توزیعی جنبه از رکود. آن را می یابد که جوان و کم کارگران ماهر همواره آسیب بیشتر در رکود, در حالی که زنان و اسپانیایی ها بیشتر به شدت در رکود اقتصادی فعلی. زنان به طور خاص بیشتر احتمال دارد به کار در صنایع و مشاغل است که تحت تاثیر قرار بیشتر به شدت در طول امروز رکود است. در طول رکود کارگران کم درآمد دچار بیش از بالا درآمد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن