بیکاری را رقیب اوایل 1980s رکود اقتصادی سطح بالا اقتصاددان هشدار

اندی Haldane ظاهر می شود قبل از خزانه انتخاب کمیته در سال 2018 است. بهبهان/بهبهان بایگانی/PA تصاویر انگلستان ب

توسط AKHSHIJNEWS در 29 اردیبهشت 1399

اندی Haldane ظاهر می شود قبل از خزانه انتخاب کمیته در سال 2018 است. بهبهان/بهبهان بایگانی/PA تصاویر

انگلستان به عنوان سطح بیکاری توده است که می تواند رقیب که دیده می شود در اوایل 1980s بانک مرکزی این اقتصاددان هشدار داد.

صحبت به ساندی تلگراف اندی Haldane گفت: حدود نیمی انگلستان 33 میلیون کارگر بود و یا در حال حاضر شغل خود را از دست مشغول به کار بودند کوتاهتر ساعت یا تا به حال شده است furloughed به عنوان یک نتیجه از coronavirus.

او هشدار داده که بریتانیا می تواند بیکاری رسیدن به سطح دیده می شود در اوایل 1980s رکود زمانی که بیکاری به اوج خود رسید و در بیش از سه میلیون نفر است.

او گفت: "ما در حال رفتن به که اساسا...کسانی که ترس در حال رفتن به بازیگران بسیار گسترده تر گروه از نیروی کار شاید به اندازه نیمی از آنها. ما نیاز به پیدا کردن یک راه از reabsorbing همه که کار به سرعت به عنوان ممکن است در شغل خوب.

"زمانی که من یک نوجوان در مدرسه, من می توانم ببینم که تاثیر افزایش بیکاری شد, داشتن در خانواده های دوستان. به عنوان بسیاری از خانواده ها روبرو هستند که در حال حاضر به عنوان وجود دارد در دهه هشتاد است و به همین دلیل این معضل بیکاری – و آن را یک معضل در آن زمان – ما نیاز به خلاص شدن از شر آن به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

هشدار او به عنوان قطعنامه بنیاد نشان داد یک سوم از پایین پرداخت کارکنان خود را از دست دادهاند شغل و یا furloughed به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر در مقایسه با کمتر از یک در 10 بالا بگیر.

بررسی آن از 6,005 بزرگسالان یافت می شود 15 درصد بوده است furloughed از کار اصلی خود را در اوایل ممکن است افزایش به 21 درصد در بخش خصوصی است. حدود 3 درصد از کارکنان و 4 درصد از مردم خود اشتغالی از دست داده بود کار اصلی خود را.

کسانی که تا به حال شغل با متغیر ساعت یا قرارداد صفر ساعت قبل از همه گیر شد سخت ترین ضربه: 31 درصد از کارکنان با متغیر ساعت و 28 درصد در قرارداد صفر ساعت بود یا از دست رفته و کار اصلی خود شده است و یا furloughed در حالی که 19 درصد از کسانی که قبلا در قراردادهای موقت از دست داده بود کار اصلی خود را.

"بریتانیا کمترین کارگران پرداخت می شود و کسانی که با ناامن ترین کار در حال تحمل فشار از بریتانیا بحران اقتصادی" گفت: قطعنامه بنیاد اقتصاددان هانا کشتار.

"خوشبختانه اکثریت داشتن درآمد خود را محافظت شده توسط دولت را حفظ طرح. با اینحال خود را در چشم انداز کار در ماه های آینده بسیار نامشخص است.

"دولت پررنگ حمایت از اقدامات اجتناب غیر قابل تصور بیکاری افزایش می یابد اما این شغل بحران به مراتب بیش از, با حدود یک در هفت کارگران هنوز از ترس آنها می تواند از دست دادن شغل خود را در ماه های آینده. ما در حال حاضر نیاز به مراجعه به اقدامات جدید – از جمله کار تضمین برای افراد جوان – برای مقابله با سطح بالایی از افزایش بیکاری است که به احتمال زیاد با ما طولانی پس از همه گیر فروکش کرده است."

صدراعظم Rishi Sunak هفته گذشته ادعا کرد که حدود 7.5 میلیون نفر بوده است furloughed حدود یک میلیون و سازمانها.

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب