ایالات متحده منجر جهان در Covid-19 مرگ و میر

جهانی, عناوین سلامت سلامت نیویورک, مارس 18 سال 2020 (IPS) - این یک حقیقت مسلم: ایالات متحده منجر جهان در تعد

توسط AKHSHIJNEWS در 29 اردیبهشت 1399
جهانی, عناوین سلامت

سلامت

نیویورک, مارس 18 سال 2020 (IPS) - این یک حقیقت مسلم: ایالات متحده منجر جهان در تعداد Covid-19 مرگ و میر. همانطور که از 15 مارس سه ماه پس از این کشور برای اولین بار تایید کرد coronavirus مرگ ما مرگ و میر از این بیماری همه گیر رسیده قابل توجه 88,000 مرگ و میر. که افزایش رقم بیش از دو برابر تعداد coronavirus مرگ و میر ناشی از بالاترین کشور انگلستان در 34,000 مرگ و میر.

این بیماری همه گیر است که هنوز در مراحل اولیه آن و بسیاری از ترس بدترین هنوز به آمده است. امروز coronavirus مرگ و مير تصویر بدون شک در طول زمان تغییر, در ادامه به تکامل و باقی مانده را در دراز مدت تهدید به عنوان coronavirus گسترش مرگ و درد و رنج به جمعیت در سراسر این سیاره است.

میان جهان ده پرجمعیت ترین کشور به نمایندگی از 58 درصد از جمعیت جهان یک همبستگی قوی وجود دارد بین اندازه جمعیت و تعداد سالانه مرگ و میر ناشی از همه علل.

چین و هند برای مثال نمایندگی 18 درصد از جمعیت جهان و حدود 18 درصد از کل جهان به تعداد مرگ و میر سالانه. به طور مشابه, ایالات متحده آمریکا با جمعیت 4 درصد از جمعیت جهان است و حدود 5 درصد از جهان را سالانه تعداد مرگ و میر

اما توزیع مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس متفاوت است تا حد زیادی از توزیع جهان در مجموع مرگ و میر سالانه. در حالی که ما حساب برای 5 درصد از جهان را در تعداد مرگ و میر سالانه کشور در حال حاضر 29 درصد از کل جهان به Covid-19 مرگ و میر. در مقابل چین که حساب 18 درصد از کل جهان به تعداد مرگ و میر سالانه در حال حاضر در حدود 2 درصد از کل جهان به Covid-19 مرگ و میر (شکل 1).

Source: United Nations Population Division for population size and annual numbers of deaths; Worldometer for Covid-19 deaths as of 15 May 2020.

منبع: جمعیت ملل متحد بخش برای اندازه جمعیت و سالانه تعداد مرگ و میر; Worldometer برای Covid-19 کشته و 15 مارس سال 2020 است.

اگر Covid-19 میلادی به توزیع متناسب با یک کشور از جهان در مجموع مرگ و میر سالانه یک عکس بسیار متفاوت خواهد پدیدار شود. ایالات متحده مرگ و میر از این بیماری همه گیر خواهد شاقول به کسری از سطح فعلی آن از 88,000 به 15,000 و چین coronavirus مرگ و میر خواهد بود چند بار بزرگتر از سطح فعلی آن از 4,600 به 55,000.

اگر coronavirus به حال اول ظهور در شهر نیویورک به جای ووهان پس شاید یکی ممکن است انتظار می رود ایالات متحده را تجربه کرده اند سهم نامتناسب از همه همه گیر مرگ و میر. این ویروس به نظر می رسد برای اولین بار در چین و این کشور نسبتا کم تعداد Covid-19 مرگ و میر.

بنابراین آنچه پس از آن است به احتمال زیاد توضیح برای اینکه چرا امریکا منجر جهان در Covid-19 مرگ است ؟

تعداد بالا از آمریکا Covid-19 مرگ و میر به نظر می رسد اساسا به نتیجه واشنگتن عجیب و غریب, پاسخ به همه گیر. که پاسخ متفاوت به طور قابل توجهی از کسانی که از کشورهایی که زمانی نسبتا کم تعداد و نرخ مرگ و میر coronavirus
برخی از ناظران را انتخاب کرده اند به اخراج این سوال در ابتدا توسط بی اعتبار و انکار آمار مربوط به این بیماری همه گیر. کسانی که اطلاعات آنها حفظ غیر قابل اعتماد هستند و باید نادیده گرفته شود.

علت مرگ داده آنها ادعا ناقص هستند با مرگ و میر به ویژه سالمندان که از علل دیگر است که اغلب نسبت به Covid-19 و در زمان های دیگر Covid-19 مرگ و میر به اشتباه نسبت به دیگر مرگ و میر و یا از دست رفته به طور کامل. همچنین آنها بر این باورند که ملاحظات سیاسی هستند و تا حد زیادی موثر بر این گزارش تعداد Covid-19 مرگ و میر.

اکثر ناظران تشخیص آماری کاستی های همه گیر و مير داده و بر این باورند که این گزارش اعداد به احتمال زیاد undercounts از coronavirus مرگ و میر. اما آنها را پیدا آماری محدودیت به اندازه کافی قانع کننده ای برای توضیح اینکه چرا ایالات متحده منجر جهان در coronavirus مرگ و میر.

تعداد بالا از آمریکا Covid-19 مرگ و میر به نظر می رسد اساسا به نتیجه واشنگتن عجیب و غریب, پاسخ به همه گیر. که پاسخ متفاوت به طور قابل توجهی از کسانی که از کشورهایی که زمانی نسبتا کم تعداد و نرخ coronavirus مرگ و میر.

در شروع سال واشنگتن پاسخ آغاز شد و با رد هشدارهای زودهنگام انکار از احتمال گرایش و اجتناب مشاوره در مورد انتظار متناوب عواقب ناشی از یک بیماری همه گیر. به دنبال آن اطمینان رئیس جمهور آمریکا که هر چیز تحت کنترل این کشور به شکل بسیار بهتر از کشورهای دیگر ادعا می کند به حداقل رساندن تاثیر coronavirus از جمله آن است که به عنوان خطرناک به عنوان فصلی آنفلوانزا پیش بینی های اولیه قطعنامه و واکسن توسط پایان سال.

این مرحله اولیه از کاخ سفید پاسخ بود و بعد به دنبال سیاسی کردن این بیماری همه گیر و آن گزارش عواقب. سلامت, پزشکی و مرگ و مير نگرانی ها و توصیه های خود را به نشانی همه گیر شد به شدت تفرقه حزبی مسائل.

این بیماری همه گیر تبدیل شده به یک جنگ سیاسی "ما در مقابل آنها". برخی اعلام کرد که این بیماری همه گیر مورد استفاده قرار گرفت به عنوان یک جدید, جعل به چماق زدن رئیس جمهور.

خشونت در برخی از مسلح نظامی و تهدیدات خشونت فوران در سراسر کشور در برابر توصیه می شود همه گیر کاهش دستورالعمل از جمله خاموش شدن ناگهانی پناهگاه در محل قرنطينه, تست, اجتماعی فاصله و در صورت پوشش. این بود که بیشتر پیچیده توسط افزایش بی اعتمادی و رشد خشم بودند که بدتر شده توسط پیام های متناقض بیرون آمدن از واشنگتن و بسیاری از دولت های پایتخت.

هنگامی که جهانی همه گیر شد و اعلام کرد در 11 مارس سال 2020 تعداد آمریکایی مرگ و میر نسبتا کوچک بود کمی زیر 40. تعدادی از Covid-19 مرگ به سرعت در حال رشد و رسیدن به 4000 در 30 مارس, 40,000 19 مارس و 80,000 9 مارس (شکل 2).

Estimated and projected total Covid-19 deaths in the United States: 2020 (as of 15 May 2020)

منبع: برآورد از Worldometer و بینی توسط نویسنده.

بیشتر مسائل پیچیده را 88,000 coronavirus مرگ شده اند به طور یکنواخت توزیع شده در سراسر جمعیت آمریکا. Covid-19 است نامتناسب آمار فقیر و کم درآمد و کارگران جوامع اقلیت و مردان سالمند.

بسیاری از آنها خواستار چشمگیر و سریع تغییرات در دولت, استراتژی, برنامه های سلامت, زیرساخت های مالی, تست, تماس, ردیابی, مورد انزوا و نظارت برای مقابله با ادامه گسترش coronavirus. در سیاست های دولت و برنامه های خود را برای مقابله با این بیماری همه گیر در نظر گرفته است که به دور از موجود گرفتار شده توسط بی کفایتی سنگدلی, دورویی, بهم ریختگی و unpreparedness.

دیگران را در نظر بگیرید خواستار تغییر در استراتژی ها و برنامه ها به عنوان غیر قابل توجیه حملات با هدف تضعیف دولت فعلی برای اهداف سیاسی به دست آوردن, به خصوص با انتخابات ریاست جمهوری در افق. رسانه ها و دیگر سوالات سوال محاسن واشنگتن پاسخ به همه گیر و چالش برانگیز رئیس جمهور ادعا می کند از دستاوردها و موفقیت اغلب به عنوان زننده و بازتاب شخصی تحقیر برای سر کشور.

در حالی که امریکا منجر جهان با Covid-19 مرگ و میر ناشی از آن منجر نمی شود جهان در Covid-19 مرگ و میر. تا به امروز حدود هشت کشورهای اروپایی نرخ بالاتر از ایالات متحده است. برای مثال coronavirus نرخ مرگ و ایتالیا و اسپانیا دو برابر نرخ ایالات متحده است.

اما بسیاری از کشورها را به دست آورد Covid-19 نرخ مرگ و میر هستند که در کسری از امریکا هستند. در آلمان و ژاپن به عنوان مثال Covid-19 نرخ مرگ و میر به ازای هر میلیون نفر جمعیت دارد و 96 و 6 به ترتیب در مقابل 268 در ایالات متحده است. کشورهای دیگر با کم coronavirus نرخ مرگ عبارتند از: استرالیا, اتریش, دانمارک, فنلاند, اسرائیل, مجارستان, مکزیک, نیجریه, نروژ, لهستان و سنگاپور و کره جنوبی.

تعداد کل coronavirus مرگ و میر در ایالات متحده به زودی آمار 100,000 در نهایت بیش از 200,000 و پیش بینی برای رسیدن به بیش از 3000 مرگ و میر در هر روز در اوایل ماه ژوئن سال 2020 است. رئیس جمهور آمریکا گفته است که تعداد کسانی که از مرگ نشان می دهد که دولت در پاسخ به همه گیری موفق بوده است و او یک کار خوب انجام داده.

همانطور که در ابتدا: امریکا منجر جهان در Covid-19 مرگ و میر. قبل از ادامه به پیشرفت بی اساس خود تبریک به ویژه قبل از همه گیر را گسترش موجود است دولت در واشنگتن ممکن است مایل به نقد و بررسی و در نظر اتخاذ, به عنوان مناسب, برخی از سیاست ها و برنامه های کشور شده است که قابل ملاحظه ای موفق تر از ایالات متحده در کاهش این بیماری همه گیر مرگبار تلفات.

در انجام این کار دولت باید بیشتر تکیه می کنند به شدت در مشاوره های علمی و مبتنی بر دانش هدایت از پزشکی و کارشناسان بهداشت عمومی به عنوان یک پایه و اساس دولت را به طور کلی همه گیر سیاست. که تکیه خواهد تا حد زیادی کمک به توسعه حیاتی استراتژی مورد نیاز برای جلوگیری از ترس فاجعه باری تجدید حیات coronavirus مرگ و رنج و غم و اندوه در ماه های آینده نیز به نوبه خود در مجموعه تلاش های اجتماعی و اقتصادی.

یوسف چامی مستقل و مشاوره متخصص و مدیر سابق جمعیت ملل متحد را بدست آورد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب