غیر قابل تنظیم لوازم آرایشی متاسفانه امن تا ثابت سمی

برای 10 سال گذشته از زندگی من, اعمال, آرایش, عطر, پوست و مو محصولات و لوسیون تقریبا هر روز صبح. من می خواستم ب

توسط AKHSHIJNEWS در 9 اردیبهشت 1399

برای 10 سال گذشته از زندگی من, اعمال, آرایش, عطر, پوست و مو محصولات و لوسیون تقریبا هر روز صبح. من می خواستم به نگاه و بوی خوب به عنوان انجام بسیاری از همسالان من که تا به حال شبیه صبح روال. ساده لوحانه من فرض وجود دارد اثرات منفی سلامت در ارتباط با این به طور گسترده ای مورد استفاده در محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی. من فرض بر این است که ایالات متحده تا به حال سیستم در محل که تضمین که لوازم آرایشی مورد آزمایش قرار گرفتند و امن و من فرض است که شرکت می تواند سود از ما مسمومیت. در حالی که این فرضیات درست در پیشرفته ترین و صنعتی دموکراسی همین نمی توان گفت برای ایالات متحده است.

در اینجا صنعت آرایشی و بهداشتی منوط به طرز حیرت انگیزی کمی قوانین و مقررات. در حالی که مواد غذایی, مواد مخدر, نوشیدن آب, آفت کش ها, ماشین های, اسباب بازی و الکترونیک جامع فدرال تنظیم غذا و داروی آمریکا تنها می تواند تنظیم رنگهای شیمیایی در لوازم آرایشی تحت قانون فعلی است. متاسفانه به عنوان کانکتیکات دولت ایالت الکس Kasser D-گرینویچ توضیح داد: "بسیاری از آمریکایی ها بی اطلاع هستند که آنها جذب نشده و ناامن مواد شیمیایی موجود در محصولات خود را."

عدم وجود مقررات و استانداردها در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی تاثیر نمی گذارد هر کس همان است. در واقع این بسیار جنسیتی و racialized موضوع است. در حالی که مردان با استفاده از به طور متوسط 5-7 محصولات آرایشی و بهداشتی از یک روز استفاده از زنان به طور متوسط 9-12. زنان از رنگ هستند که در معرض سطوح بالاتری از لوازم آرایشی و بهداشتی مواد سمی از زنان سفید. به طور متوسط زنان در استفاده از رنگ های بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی و با توجه به یک سال 2016 مطالعه محصولات که به طور خاص برای زنان بیشتر احتمال دارد حاوی مواد مضر.

جنسیتی و نژادی و اختلاف در لوازم آرایشی و بهداشتی قرار گرفتن در معرض سم بنیادی در بخش بزرگی از فشارهای اجتماعی بر زنان به ویژه زنان از رنگ برای مطابقت با به طور فزاینده ای غیر واقعی استانداردهای زیبایی. این استانداردهای زیبایی هستند و نه فقط در مورد تمایل به نگاه زیبا اما. مطالعات نشان داده اند که زنانی که تصور می شود جذاب و به خوبی نگهداری می شود داده می شود فرصت های بیشتری برای پیشرفت خود را در حرفه خود. برای زنان از رنگ و جذابیت و ظاهر خوبی نگه داشته می توان مترادف با داشتن سبک پوست و بیشتر اروپا به دنبال. برای رسیدن به این استانداردها زنان از رنگ خود را به بیشتر مواد شیمیایی سمی از طریق محصولات مختلف و درمان است.

ما عملا غیر قابل تنظیم صنایع آرایشی و بهداشتی محصولات است که به بازار عرضه شده برای زنان اغلب حاوی مواد شیمیایی هستند که به خصوص مضر به بدن زن. فتالات یافت شده برای اخلال در حیوانات آزمایشگاهی' باروری فرآیندهای; parabens شده اند در ارتباط با کاهش باروری و دیگر مسائل باروری و شیمیایی رایحه شده مربوط به تمام انواع اثرات سوء بهداشتی اعم از سرطان به آسم به باروری اختلال. این سه مواد شیمیایی در حال حاضر در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی. در نتیجه لوازم آرایشی و بهداشتی سمی است و نه فقط بهداشت عمومی نگرانی بلکه مشکل از تبعیض نژاد پرستی و بی عدالتی زیست محیطی.

در مارس 2019 لایحه خواستار آرایشی و بهداشتی و مقررات قرار داده بود جلو در کانکتیکات. این لایحه مورد نیاز محصولات آرایشی و بهداشتی برای "آشنایی با ایمنی مواد شیمیایی استانداردهای تعیین شده توسط اتحادیه اروپا" است که اطمینان حاصل شود که مواد شیمیایی نمی تواند به صورت تجاری به فروش می رسد مگر اینکه آنها ثابت کرده بود امن است. در حالی که این لایحه به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به قانون آن را توصیف استاندارد است که لوازم آرایشی باید دیدار در ایالات متحده به جای امن تا زمانی که اثبات های سمی در لوازم آرایشی و بهداشتی, مواد تشکیل دهنده باید در نظر گرفته سمی تا ثابت امن است.

ایالات متحده سنسور. سناتور کالیفرنیا و سوزان کالینز D-مین, معرفی محصولات مراقبت شخصی ایمنی عمل به سنا در آوریل 2019. این قانون نیاز به FDA به بررسی مواد تشکیل دهنده مواد آرایشی و بهداشتی و اعطای FDA هر دو قدرت و منابع برای حفظ محصولات مضر از قفسه های فروشگاه. در حال حاضر این برنامه به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی لایحه در حال انتظار را به رای گیری در مجلس سنا. اگر شما در مورد مراقبت از ایمنی محصول شرکت مسئولیت پذیری زیست محیطی و عدالت من مصرانه از شما برای تماس با نمایندگان خود و از آنها بخواهید برای حمایت از محصولات مراقبت شخصی ایمنی عمل می کنند.

پژوهش من انجام داده اند در مورد لوازم آرایشی باز است چشم من به خطرات ناشی از اعتماد به آنچه که من پیدا کردن در فروشگاه ها و وب سایت ها. من پرتاب چند تا از محصولات آرایشی و بهداشتی است که من قبلا استفاده می شود و من در حال حاضر تحقیقات از مواد تشکیل دهنده در محصولات قبل از خرید آنها. من شما را تشویق به انجام همان کار را برای محافظت از خودتان را از یک صنعت است که به ظاهر اهمیت چندانی در مورد آن مصرف کنندگان سلامت. تا زمانی که جامع لوازم آرایشی و مقررات است و گذشت آن است که به ما به عنوان مصرف کنندگان برای حفظ مضر لوازم آرایشی و بهداشتی مواد شیمیایی از بدن ما است.

لورن مک کورمک تازه وارد در دانشگاه برکلی تحصیل در رشته جامعه شناسی و حفاظت از منابع و مطالعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن