'اقدام فوری' مورد نیاز بر عدم سیاه مردم در نقش های ارشد

بسیاری از مردم در نقش مدیریت ارشد به سختی منتقل شد پس از 2014شاتر مردم سیاه و سفید نگه دارید و فقط 1.5 درصد از

توسط AKHSHIJNEWS در 2 تیر 1399

بسیاری از مردم در نقش مدیریت ارشد به سختی منتقل شد پس از 2014
شاتر

مردم سیاه و سفید نگه دارید و فقط 1.5 درصد از موقعیت های رهبری در سراسر بخش دولتی و خصوصی در انگلستان با توجه به تحقیقات از کسب و کار در جامعه است.

این به ندرت تغییر پس از سال 2014 زمانی که بسیاری از مردم در موقعیت های رهبری 1.4% بود که با وجود این واقعیت است که مردم سیاه و سفید را تشکیل می دهند بیش از 3 درصد از جمعیت در انگلستان و ولز است.

BITC مسابقه در بالا گزارش نگاه ارشد حرفه ای نقش در انگلستان فراگیر, سیاست, روزنامه نگاری, موسسات خیریه, خدمات مدنی و قوه قضائیه.

بسیاری از افراد در نقش های ارشد در بخش دولتی بود استاتیک در سطح 1% افزایش فقط 0.1% از سال 2014. تقریبا دو سوم (62%) از موسسه خیریه تخته ها همه سفید BITC یافت.

فقط 1% از نیروی پلیس شناسایی به عنوان سیاه و یا سیاه و سفید کارائیب و هیچ درخواست تجدید نظر دادگاه قضات که سیاه و سفید هستند (از 39).

نمایندگی بهبود یافته در سیاست که در آن وجود دارد در حال حاضر 65 نمایندگان مجلس در انگلستان که سیاه آسیایی یا اقلیت و قومیت (بام) در مقایسه با 27 در سال 2010. BITC اشاره می کند که هیچ سیاه کابینه وزیران.

تنها 1 ٪ از روزنامه نگاران ارشد عمران بندگان قضات و دانشگاهیان و نیروی پلیس سیاه و سفید هستند.

ساندرا کر CBE نژاد مدیر در BITC گفت: "بیست و پنج سال از کسب و کار در جامعه برابری نژاد کمپین در حال راه اندازی است که مردم همچنان به نمایندگی در سطح ارشد.

"این عدم متنوع رهبری تاثیر مستقیم در تصمیم گیری است. این است مهم تر از همیشه زمانی که شواهد نشان می دهد که بام مردم همچنان به طور نامتناسبی تحت تاثیر Covid-19.

"سیاه معیشت ماده و کارفرمایان نیاز به اقدام فوری برای اطمینان حاصل شود که سازمان خود را شامل است و یک محل که در آن مردم از هر قومی پس زمینه می تواند به رشد و موفقیت است."

این آخر هفته یک گروه از رهبران کسب و کار در نامه ای به ساندی تایمز که در آن آنها متعهد به مجموعه تنوع اهداف برای هر فرصت شغلی در تلاش برای بهبود بام نمایندگی.

نامه امضا شده توسط رهبران مانند دیو Lewis, مدیر اجرایی تسکو پنی جیمز مدیر اجرایی شرکت بیمه مستقیم خط و کوین الیس رئیس و شریک ارشد شرکت مشاوره PwC گفت: "این چرخه از انفعال و عدم مشارکت باید پایان یابد".

"به عنوان رهبران کسب و کار ما نیاز به بحث در مورد امتیاز سفید. ما نیاز به بحث در مورد نژاد پرستی. ما نیاز به بحث در مورد نقش ما در حفظ این سیستم برای مدت طولانی.

"ما نیاز به بحث در مورد چگونه ما تغییر خواهد کرد. با امضای این نامه ما تعهد به مجموعه اهداف متنوع نامزد قواره برای هر جای خالی در شرکت های ما. در حال حاضر زمان برای عمل است."

یافته های BITC تحقیقات اکو کسانی دیگر گزارش منتشر شده در هفته گذشته.

یک تیم از دانشگاه بریستول دانشگاه منچستر و مرکز ملی تحقیقات اجتماعی نگاه از داده های سرشماری بین 1971 و 2011 و متوجه شد که چشم انداز اشتغال برای بام افراد تا به حال به سختی نقل مکان کرد و از آنجا که 1970s.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب