US banking whistleblower اعطا شده است $50m

BNY ملون ، عکس: Chrispictures/شاتر یک معامله گر سابق در بانک نیویورک ملون اهدا شد $50m خلاف کاران پرداخت هفته

توسط AKHSHIJNEWS در 19 خرداد 1399
BNY Mellon

BNY ملون ،
عکس: Chrispictures/شاتر

یک معامله گر سابق در بانک نیویورک ملون اهدا شد $50m خلاف کاران پرداخت هفته گذشته پس از هشدار مقامات به روش های مورد استفاده توسط این بانک به قیمت اجحاف کردن مشتریان بزرگ در معاملات ارزی.

این بزرگترین جایزه در نوع خود ساخته شده توسط آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار در آینده, پنج سال پس از این بانک پرداخت می شود $714m جریمه برای حل و فصل اتهامات را defrauded صندوق های بازنشستگی در رابطه با معاملات ارز. با توجه به وال استریت ژورنال معامله گر که منفجر سوت اعطای ویلسون شروع به کمک به مقامات با معاملات ارز تحقیقات بیش از 10 سال پیش و در سمت چپ این بانک در سال 2011.

BNY ملون ویلسون پیدا شد و به بزرگ و صندوق های بازنشستگی است که سرمایه گذاری در دارایی های جهانی کمتر مطلوب ارز قیمت روزانه نرخ ارز و سپس بهره مندی از تفاوت.

ویلسون است گفت: به کمک دولت برای دو سال در حالی که کار به عنوان یک معامله گر ارز در BNY ملون و ارائه مستندات گسترده در مورد چگونگی بانک پردازش معاملات که منجر به مشتری overcharges.

هنگامی که آن را حل و فصل تحقیقات در سال 2015 بانک گفت که "راضی به قرار دادن این میراث FX مسائل پشت سر ما است که در بهترین منافع شرکت ما و ما از تشکیل". حل و فصل با SEC مورد نیاز بانک به گزارش انطباق پیشرفت های که در آن برنامه ریزی برای اجرای بیش از یک دوره سه سال است. آن را نیز تا به حال ساخته شده تغییرات در قیمت گذاری آن آشکار در سال 2012.

ویلسون به ما کمک کرد تا محققان به دست آوردن "مشاهدات دست اول از سوء رفتار" و جزئیات است که "ارائه یک نقشه راه برای بررسی" SEC گفت: زمانی که اعلام $50m جایزه.

"خبرچین ثابت می شود یک ابزار حیاتی در اجرای آرسنال برای مبارزه با تقلب و حمایت از سرمایه گذاران" جین Norberg رئیس ثانیه whistleblower دفتر اعلام کرد.

جایزه ذکر شده است در انگلستان با مارک ترنر مدیر عامل در Duff & فلپس' انطباق و نظارتی عمل مشاوره برجسته تضاد بین دست زدن به چنین مواردی در ایالات متحده و معادل آنها در انگلستان است.

ترنر گفت: "جالب است برای دیدن و در عین حال یک مورد دیگر در آمریکا که در آن whistleblower اعطا شده است مبلغ زیادی از پول -- در این مورد شکستن رکورد $50m. بریتانیا به تاریخ اجتناب پایین رفتن مسیر پاداش خبرچین تا حدودی از طریق ترس از تشویق الکی ادعا می کند – چیزی که ما دیده است شواهد کمی از. آن باقی مانده است دیده شود که آیا انگلستان تجدید همه پرسی درباره موقعیت خود را در اعطای پرداخت به کسانی که خطر آن همه را به انجام کار درست است."

وی افزود: "صرف نظر از بحث در اطراف پرداخت به افراد آن هرگز مهم تر بوده است برای شرکت ها برای اطمینان از آنها جامع افشاگری اطلاعات برنامه در محل. خبرچین نقش مهمی در افشای ضعیف عمل و سوء رفتار در بخش خدمات مالی."

ترنر گفت: با منابع مناسب و ساختار و آموزش حس کرد برنامه می تواند تبدیل به ابزار ارزشمند برای تقویت یک شرکت, کنترل, فرهنگ و شهرت.

او گفت: این شهرستان نیاز به اطمینان از سیستم های خود بودند تا به خراش: "در خدمات مالی خطرات بالقوه ناشی از بی اثر کنترل و یا منحرف انگیزه بالا و جامع حس کرد برنامه می تواند موثر سیستم هشدار دهنده است که اجازه می دهد تا مدیریت برای دریافت کردن در مقابل این و یا دیگر مشکلات قبل از آنها تبدیل به واقعی بحران است."

یک سخنگوی حس کرد خیریه حفاظت از آن گفت: مهم بود که خبرچین بودند به اندازه کافی جبران به عنوان "بیش از حد بسیاری از تلاش برای پیدا کردن کار پس از حس کرد". او افزود که در گذشته تحقیقات نشان داده بود که پول بود نه یک محرک بزرگ برای حس کرد در انگلستان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب