دیوان عالی آمریکا دست پایین نقطه عطفی حاکم برای همجنسگرایان حقوق کارگران

شاتر دادگاه عالی ایالات متحده حکم داده است که آن را غیر قانونی برای کارفرمایان برای اخراج کارگران به دلیل گرای

توسط AKHSHIJNEWS در 27 خرداد 1399

شاتر

دادگاه عالی ایالات متحده حکم داده است که آن را غیر قانونی برای کارفرمایان برای اخراج کارگران به دلیل گرایش جنسی یا هویت جنسیتی.

دادگاه سعید مدنی, حقوق قانون از سال 1964 که منع کارفرمایان از تبعیض علیه کارکنان بر اساس جنس و جنسیت و نژاد و رنگ و ملیت و دین باید درک شود که شامل گرایش جنسی و هویت جنسیتی. این بدان معنی است که آن را یک کارفرما در آمریکا نمی تواند آتش یک کارمند بودن تجاوز+.

کارفرمایان وکلا استدلال کرده بود که قانون در نظر گرفته شده بود به درخواست برای ارائه حمایت به کارکنان که تبعیض به دلیل گرایش جنسی و هویت جنسیتی. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مجبور به دخالت در این مورد به توافق برسند با این وجود فدرال کمیسیون فرصت های برابر شغلی که در اجرای قانون ضد تبعیض قبلا بیان آن شامل هویت جنسیتی و گرایش جنسی.

قاضی نیل Gorsuch گفت: تصمیم گیری در مورد یک کارمند بر اساس این عوامل نیز طول می کشد به حساب, که باعث می شود آن را غیر قانونی.

قضاوت خود را می خواند: "این غیر ممکن است به تبعیض علیه یک فرد برای اینکه همجنسگرا یا فراجنسیتی بدون تبعیض آمیز در برابر آن فرد بر اساس جنسیت.

"در نظر بگیرید برای مثال یک کارفرما با کارکنان هر دو آنها را به خود جلب مردان است. افراد را به کارفرما ذهن مادی یکسان در تمام جهات به جز که یکی مرد و دیگری زن است.

"اگر کارفرما آتش سوزی مرد کارمند بدون هیچ دلیل دیگر از این واقعیت او را به خود جلب مردان کارفرما تبعیض علیه او به صفات یا اقدامات آن را تحمل خود را در یکی از همکاران زن.

"و یا یک کارفرما که آتش سوزی یک فرد همجنسگرا که مشخص شد به عنوان یک مرد در هنگام تولد اما که در حال حاضر شناسایی به عنوان یک زن. اگر کارفرما حفظ غیر این صورت یکسان کارمند بود که به عنوان زن در هنگام تولد کارفرما عمدا جریمه یک فرد مشخص به عنوان مرد در هنگام تولد برای صفات یا اقداماتی که آن را تحمل یک کارمند به عنوان زن در هنگام تولد."

مورد Bostock v Clayton County, آورده بود به نمایندگی از سه نفر که مدعی بودند تبعیض برای تجاوز+.

منجر شاکی جرالد Bostock خود را از دست داده به عنوان فرزند رفاه کارگران در Clayton County Georgia, برای همجنسگرا بودن. یکی دیگر مدعی Aimee Stephens اخراج شد از میشیگان تشییع جنازه خانه که در آن او تا به حال کار کرده و شش سال پس از بیرون آمدن به عنوان نما در حالی که دونالد Zarda یک چتربازی مربی اخراج شد چرا که او همجنسگرا بود.

هر دو Stephens و Zarda گذشت قبل از دیوان عالی کشور حکم صادر کرده است. استفن گفت: در یک پیام ضبط شده قبل از مرگ او است که شلیک او چرا که او همجنسگرا بود "تبعیض ساده و ساده است".

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب