جانباز پلیس با سرپرست بازنشسته پس از تقریبا چهار دهه

محتوای مقاله در ادامهدر لندن این گروه شنیده می شود از سازمان های دولتی در مورد پلیس بهترین شیوه در زمانی که اق

توسط AKHSHIJNEWS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در لندن این گروه شنیده می شود از سازمان های دولتی در مورد پلیس بهترین شیوه در زمانی که اقدامات ریاضت منجر به کاهش بودجه پلیس وجود دارد.

"این کاملا یک شوک به سیستم خود را و آن را کاملا یک افشاگری از نظر اولویت ها و اهداف پلیس در انگلیس" Shalovelo می گوید.

آنها سپس به کیپ تاون آفریقای جنوبی در یک چشم قرمز پرواز. وجود آنها را دیدم یک کشور هنوز کار از طریق میراث آپارتاید و نژادپرستی است.

در حالی که وجود دارد Shalovelo بازدید از جزیره روبن که در آن اواخر در آفریقای جنوبی نلسون ماندلا در زندان بود برای 18 از 27 سال او زندانی قبل از آپارتاید به پایان رسید.

او می گوید هر دو تجربه در Quantico و خارج از کشور بودند بسیار فروتنی.

"من بسیار خوش شانس به کسانی که تجارب و من بسیار فروتن بود و یک نماینده از ساسکاتون خدمات پلیس در جامعه را تجربه کرده اند که. بنابراین زمانی که شما صحبت کردن در مورد امروز مسائل امروز آن را جالب این گفتگو که در حال حاضر," او می گوید.

بحث در مورد آینده پلیس در حال وقوع در سراسر جهان پس از مرگ جورج فلوید 46 ساله سیاه پدر در دست مینیاپولیس پلیس در اواخر ماه مه. فلوید از مرگ برانگیخته حساب نژاد پرستی هر دو نهادی و فردی و پلیس با استفاده از زور.

Shalovelo که آموخته است هر دو فصل بهار و پاییز را جذب کلاس های مورد تاریخچه ساسکاتون پلیس می گوید احساس اعتماد عمومی و مشروعیت در پلیس رفته اند بالا و پایین در طول تاریخ. وی با اشاره به تیره فصل در ساسکاتون نیروی گذشته Starlight تور و انجماد مرگ و میر ناشی از بومی از سمت چپ در حومه شهرستان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب