وجود برده داری در استرالیا ؟ بله. آن را حتی نباید برای بحث

آسیا-اقیانوس آرام, عناوین, حقوق بشر, در سال 1891 a', برده, نقشه, مدرن, استرالیا' چاپ شد و در ضد برده داری خبر

توسط AKHSHIJNEWS در 25 خرداد 1399
آسیا-اقیانوس آرام, عناوین, حقوق بشر,

در سال 1891 a', برده, نقشه, مدرن, استرالیا' چاپ شد و در ضد برده داری خبرنگار.

Jun 14 سال 2020 (IPS) - نخست وزیر اسکات موریسون اظهار داشت در یک مصاحبه رادیویی که "هیچ برده داری در استرالیا".

این یک سوء تفاهم مشترک که اغلب مبهم در تاریخ ملت ما را از بهره برداری از افراد بومی و جزایر اقیانوس آرام.

موریسون دنبال کرد تا با "من همیشه می گفت ما باید به صداقت در مورد تاریخ ما". متاسفانه بیانیه خود که در تقابل با سابقه تاریخی.

این تاریخ به طور گسترده و برای عموم مستند در میان سایر منابع در سال 2006 استرالیا گزارش سنا کسب و کار ناتمام: بومی به سرقت رفته و دستمزد.

آیا برده داری?

استرالیا بود که "برده دولت" مانند آمریکای جنوبی. اما برده داری یک مفهوم گسترده تر است. به عنوان ماده 1 سازمان ملل متحد برده داری کنوانسیون می گوید:

برده داری است وضعیت یا وضعیت یک فرد بیش از آنها هر یا همه از قدرت اتصال به حق مالکیت هستند اعمال شود.

این قدرت ممکن است شامل عدم پرداخت دستمزد جسمی یا سوء استفاده جنسی کنترل بیش از آزادی حرکت و یا فروش یک فرد مانند یک قطعه از اموال. در کلمات از برده داری مورخ اورلاندو Patterson, برده داری شکل "اجتماعی مرگ".

برده داری غیر قانونی شده است در (سابق) امپراتوری بریتانیا پس از عمل برای لغو تجارت برده از 1807 و قطعا پس از سال 1833.

برده داری به شیوه های پدید آمده در استرالیا در قرن 19 و در برخی از مکان ها را تحمل کردند تا 1950s.

پوشش اولیه از برده داری در استرالیا

به عنوان اوایل به عنوان 1860s ضد برده داری در عراق شروع به استناد "به اتهام chattel, برده و برده داری" برای توصیف شمال استرالیا شرایط را برای بومی کار.

در سال 1891 یک "برده نقشه مدرن استرالیا" چاپ شده بود و در ضد برده داری خبرنگار یک مجله که مستند برده داری در سراسر جهان و مبارزه علیه آن.

تجدید چاپ از روزنامه نگار انگلیسی آرتور Vogan حساب از مرز روابط در کوئینزلند آن را نشان داد مناطق بزرگ که در آن:

... ترافیک در بومی کار هر دو کودکان و بزرگسالان تا به حال فرود به بردگی شرایط.

دانه برده داری در استرالیا
برخی از 62,000 ملانزی مردم آورده بودند به استرالیا و بردگی به کار در کوئینزلند مزارع شکر بین 1863 و در سال 1904. برای اولین بار کشورهای استرالیا تا به حال بیشتر پایدار تجربه از برده داری در اصل در صنعت صید مروارید در غرب استرالیا و تنگه تورس و سپس در گاو میباشد.

در معنوی صنعت کارفرمایان اعمال یک درجه بالایی از کنترل بر "خود" بومی کارگران بودند که خریداری شده و فروخته شده به عنوان احشام به خصوص که در آن آنها "رفت و با" ملک پس از فروش. وجود دارد محدودیت در آزادی خود را انتخاب و جنبش است. وجود دارد بی رحمانه درمان و سوء استفاده و کنترل تمایلات جنسی و کار اجباری.

سهام کارگر در مدا ایستگاه در کیمبرلی جیمی پرنده به یاد می آورد:

... whitefellas خواهد خود را جلو و تفنگ و کشتن هر بومی که ایستاده بود به آنها. و وجود دارد هیچ یک از این وقت خود را به جلو و چکمه های خود را یا نه. بدون ترس!

بومی زن روبی د Satge که مشغول به کار در یک کوئینزلند ایستگاه توصیف کوئینزلند قانون حفاظت به معنای:

اگر شما در حال نشسته minding کسب و کار خود را یک مدیر ایستگاه می آیند تا به شما و می گویند "من می خواهم یک زن و شوهر از blackfellows" ... درست مثل چیدن یک گربه یا یک سگ.

از طریق نقش خود را تحت قانون پلیس بومی محافظ و معنوی مدیران همدستی در این نیرو.
برده داری بود تحریم توسط قانون استرالیا
قانون تسهیل اسارت از مردم بومی در سراسر قلمرو شمالی, استرالیا ساوت استرالیا و کوئینزلند. تحت جنوب استرالیا بومیان عمل 1911 دولت توانمند پلیس به "بازرسی کارگران و شرایط خود را" اما نه به حمایت اساسی شرایط کار و یا اجرای پرداخت. این بومیان فرمان 1918 (Cth) اجازه داد که مجبور استخدام کارگران بومی در سرزمین های شمالی و قانونی عدم پرداخت حقوق و دستمزد.

در کوئینزلند این گواهینامه سیستم به طور موثر یک چک سفید برای جذب مردم بومی به اشتغال بدون رضایت خود را. اصلاحات مربوط به بومی حفاظت و محدودیت فروش تریاک عمل 1897 قدرت داد تا محافظ و یا افسر پلیس به "صرف" دستمزد خود را و یا سرمایه گذاری آنها را در یک صندوق که هرگز پرداخت.

مقامات به خوبی آگاه است که "برده داری" بود که روابط عمومی مشکل است. رئیس محافظ در قلمرو شمالی اشاره کرد در سال 1927 که کارگران معنوی:

... نگهداری می شوند در یک نماز است که هیچ چیز کوتاه از برده داری.

در اوایل دهه 1930 رئیس محافظ دکتر سیسیل طبخ با اشاره به استرالیا بود که در نقض تعهدات خود را در زیر ملل برده داری کنوانسیون.

'... قطعا آن وجود دارد در اینجا در بدترین شکل آن'

اتهام برده داری در ادامه به دهه 1930 از جمله از طریق مشترک المنافع بریتانیا لیگ.

در سال 1932 شمال Australian Workers' Union (NAWU) ویژگیهای بومی کارگران به عنوان "برده". اتحادیه اوون رو استدلال کرد:

اگر وجود دارد هیچ برده داری در امپراطوری بریتانیا و سپس NT است نه بخشی از امپراتوری بریتانیا; برای آن قطعا وجود دارد در اینجا در بدترین شکل آن.

در 1940s انسان شناسان رونالد و کاترین Berndt بررسی شرایط گاو ایستگاه های متعلق به خداوند Vestey اظهار نظر که مردم بومی:

... متعلق به نه ماهتاب در آن زندگی می کردند و نه زمین که بر روی این ساخته شده بودند, آنها تا به حال هیچ حقوق تصرف و در برخی موارد فروخته شده و یا منتقل شده ،

در سال 1958 وکیل شناخته شده بومی هنرمند آلبرت Namatjira استدلال کرد که رفاه فرمان 1953 (Cth) بر خلاف قانون اساسی بود زیرا تصویب قوانین بود:

... یک قانون برای بردگی بخشی از جمعیت از سرزمین شمالی.

سود حاصل از بردگان

استرالیا کسب و کار ناتمام در بازپرداخت دستمزد به بومی و جزایر دریای جنوب, جنوب دریای برده است. برای اولین بار سازمان ملل برده کار اجازه کسب و کار بزرگ به درو سود قابل توجهی و کمک به حفظ اقتصاد استرالیا از طریق رکود بزرگ. مردم بومی در حال افتخار کار خود را در ایستگاه حتی اگر روایت تاریخی مندرج در سکوت و انکار است.

به عنوان Bundjalung زن والری Linow گفت: از تجربیات او از برده داری در 1950s:

اگر حقوق و دستمزد شما رو به سرقت رفته ؟ راستش نمی خواهید به دستمزد خود را به عقب ؟ صادقانه میگویم. من فکر می کنم باید آن را بدهکار به آنهایی بودند که به کار برده. ما کار می کرد و از صبح تا غروب ... ما از دست همه چیز – خانواده همه چیز است. شما نمی توانید به سرقت ما شپشو کمی sixpence. ما باید به بازگشت پول. شما باید چیزی را به عقب پس از همه این کشور را به مردم بومی. شما می توانید نگه دارید سرقت خاموش ما.


به روز رسانی: اين مقاله به روز شده در ژوئن 12 به اضافه کردن جزئیات در مورد مروارید میباشد.The Conversation

Thalia آنتونی استاد قانون دانشگاه تکنولوژی سیدنی و استفان خاکستری مدرس ارشد دانشکده حقوق دانشگاه موناش

این مقاله چاپ از مکالمه تحت Creative Commons. خواندن این مقاله.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن