'ما نه ویروس': تظاهرات ضد نژادپرستی به سمت آسیا-کانادا جامعه در طول COVID-19

محتوای مقاله در ادامه"او گفت:" بازگشت به کشور خود. این است که کشور شما نیست. کانادا کشور شما نیست. بازگشت به ج

توسط AKHSHIJNEWS در 26 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"او گفت:" بازگشت به کشور خود. این است که کشور شما نیست. کانادا کشور شما نیست. بازگشت به جایی که شما از. بازگشت به چین,'," او گفت:. "و او تنها هشت."

SASKATOON, SK--JUNE14/2020 - 0615 news defund rally - Roughly 100 protesters rally together against racism towards the Chinese community during the COVID-19 pandemic. Photo taken in Saskatoon, SK on Sunday, June 14, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Michelle Berg)
حدود 100 معترض تجمع با هم برابر نژادپرستی نسبت به جامعه چینی در طول COVID-19 بیماری همه گیر. عکس گرفته شده در ساسکاتون SK در 14 ژوئن سال 2020 است. میشل برگ/ساسکاتون StarPhoenix

دنگ گفت که او تا به حال رفته به پدر و مادر این پسر در مورد آن چرا که او فکر نمی کنم آن را یک اثر قابل توجه. او گفت: حوادث مانند رالی – قابل چیزهایی است که جامعه را به گرد هم می آیند – بسیار موثر است. و پسر که گفت: آن چیزهایی که به پسر او هنوز هم تا به حال مقدار زیادی از زمان برای درس خود را یاد بگیرید.

"حوادث مانند امروز زیاد صحبت می کنند بلندتر," او گفت:. "پسر که زمانی که او رشد می کند تا او را به صورت چالش های مختلف در زندگی خود را. او را می دانم که تبعیض علیه افراد دیگر او را هیچ جا."

ساسکاتون شهردار چارلی کلارک شهرستان مشاور هیلاری گاف و مایکل سن میگوئل با Saskatchewan کمیسیون حقوق بشر شد برخی از نمایندگان در جلسه حضور داشتند که صحبت کردن در برابر هدفمند نژادپرستی در جامعه است.

جمع آوری رژه بيافزايند پارک به سمت مرکز شهر ساسکاتون با علائم و کانادا پرچم در دست در یک همبستگی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

maolson@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب