West coast فرمانداران پیوستن به تلاش ها برای بازگشایی اقتصاد را احیا و زندگی عمومی

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom — همراه با اورگان دولتی کیت قهوه ای واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی I

توسط AKHSHIJNEWS در 26 فروردین 1399

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom — همراه با اورگان دولتی کیت قهوه ای واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee — اعلام کرد یک چشم انداز مشترک به دست گرفتن کنترل بیش از coronavirus و همچنین بازگشایی اقتصاد و احیای زندگی عمومی است.

با وجود هدف برای ترویج اقتصاد از دولت به فرمانداران را برجسته کرده اند که سلامت ساکنان باقی مانده خود را در اولویت اول است. آنها همچنین تصریح کرد که علم را به تصمیم گیری های خود به جای سیاست و که سه متحده موفق ترین خواهد بود اگر آنها همکاری کنند.

"COVID-19 تا صید ما ارتباط" فرمانداران گفت: در یک بیانیه مشترک. "در هفته های آینده, West Coast خواهد تلنگر اسکریپت در COVID-19 – با ما, متحده اقدام در هماهنگی و همکاری برای اطمینان از این ویروس هرگز نمی تواند گسترش به طور گسترده در جوامع ما است."

فرمانداران نیز قصد داریم به بررسی توانایی سیستم مراقبت های بهداشتی برای اطمینان از مراقبت های مناسب می تواند ارائه شده به کسانی که ممکن است به بیمار با هر COVID-19 یا شرایط دیگر.

"این تلاش خواهد بود هدایت داده" این بیانیه می خواند. "ما نیاز به دیدن یک کاهش در میزان گسترش ویروس قبل از مقیاس بازگشایی و ما خواهد شد مشغول به کار در هماهنگی برای شناسایی بهترین معیارهای راهنمای این."

به منظور دستیابی به این اهداف هر یک از سه کشور کار خواهد کرد و با رهبران محلی و جوامع برای درک بهتر آنچه که اتفاق می افتد.

سه متحده در حال حاضر ساخته شده "پیشرفت قابل توجهی" در مسطح منحنی و کاهش COVID-19 گسترش با توجه به این بیانیه. با هم متحده نگاه کنید برای ادامه به انجام این کار توسط حفاظت از کسانی که به ویژه آسیب پذیر و جلوگیری از شیوع بیماری در هر دو خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات.

علاوه بر این آنها به دنبال اطمینان حاصل شود مردم با COVID-19 و شرایط دیگر می تواند مراقبت. به منظور انجام این کار کافی بیمارستان افزایش ظرفیت و تجهیزات حفاظت شخصی ارائه خواهد شد.

سه کشور نیز با هدف کاهش غیر مستقیم سلامت اثرات COVID-19 به خصوص در جوامع محروم.

فرمانداران نیز گفت: آنها کار می کند به منظور توسعه یک سیستم برای تست آهنگ و منزوی COVID-19.

"COVID-19 را دنبال نمی کند دولت و یا مرزهای ملی" بیانیه می خواند. "آن را به هر سطح از دولت, کار با هم و یک تصویر کامل از آنچه اتفاق می افتد بر روی زمین است."

Mallika Seshadri این شهرستان خبر ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @SeshadriMallika.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب