WFH: ایجاد انگیزه در تماس با کارکنان مرکز از طریق Covid-19

شاتر می گویند "خط مقدم" در آب و هوای فعلی از coronavirus و شما فکر می کنید از سلامت کارگران و کارکنان سوپر مار

توسط AKHSHIJNEWS در 4 اردیبهشت 1399

شاتر

می گویند "خط مقدم" در آب و هوای فعلی از coronavirus و شما فکر می کنید از سلامت کارگران و کارکنان سوپر مارکت و یا دیگر کارگران ارائه خدمات ضروری است. کریس فورد به نظر می رسد در کارکنان خدمات مشتری که معمولا کار از شلوغ تماس با مراکز و بررسی راه برای مطمئن شوید که کار از خانه نمی demotivate.

خدمات به مشتریان عالی میباشد در کسب و کار. Coronavirus بیماری همه گیر خواهد شد و به احتمال زیاد معنی خط مقدم کارکنان خدمات مشتری نیاز به مقابله با مطلب پاسخ به سوالات – کمتر روال سوالات در بسیاری از موارد – با کارکنان کمتر به آنها رسیدگی کند. این می تواند ایجاد یک محیط پر استرس برای کارکنان.

در بالای آن, بسیاری از تماس کارکنان مرکز در حال حاضر کار از خانه و یا تمرین های اجتماعی فاصله ایجاد بیشتر چالش ها و موانع برای کارکنان و کارفرمایان برای غلبه بر.

در حال حاضر بیش از هر زمان کارفرمایان باید به فکر می کنم در مورد چگونه به نگه داشتن مرکز تماس کارکنان با انگیزه به ادامه ارائه خدمات به مشتریان بزرگ. پس از یک بحران مردم به یاد داشته باشید مارک ها و افرادی که آنها را پشتیبانی می کند.

نگه داشتن روحیه

مراکز تماس تمایل به محیط های شلوغ که اغلب شلوغ با انرژی چیزی است که کسانی که کار از خانه ممکن است در تلاش برای تنظیم به. در حالی که آن هنوز در دفتر ممکن است احساس اضافه شده فشار است. آن مهم است برای پیدا کردن راه هایی برای حفظ یک حس فرهنگ با وجود این واقعیت است که کارکنان پراکنده و برقراری ارتباط با یکدیگر کمتر.

در حالی که کارمندانی که در حال کار از خانه ممکن است قادر به رفتن برای کار پس از نوشیدنی یا ناهار با هم تکنولوژی ارائه می دهد سرگرم کننده و مقرون به صرفه جایگزین. با تنظیم تیم فعالیت های آنلاین از طریق امثال گوگل Hangouts یا زوم شرکت ها هنوز هم می توانید مطمئن شوید که کارکنان مشغول به کار هستند و احساس بخشی از فرهنگ است.

میزبانی شرکت گسترده آنلاین مسابقه با هدیه کد جوایز و یا شرکت برای پیوستن به در با جو فتیله' PE, درس برای مثال کمک می کند تا ایجاد روحیه تیم در حالی که همچنین به کارکنان چیز دیگری خارج از محل کار را به نگاه به جلو به.

یکی دیگر آسان و در عین حال موثر راه برای نگه داشتن کارگران از راه دور احساس متصل است که بیشتر در جلسات تیم بیش از حد معمول به مردم اطمینان دهد که هنوز هم گرفتن "چهره زمان". این نیز که در آن ویدئو کنفرانس است که واقعا مفید است دقیق جایگزینی برای جلسات چهره به چهره اما آن را هنوز هم می تواند مرکز تماس کارکنان احساس می کنم بخشی از تیم و درگیر.

در Blackhawk برای مثال ما در حال تمرین دو شکل از این – کار-بر اساس گرفتن است که شامل به روز رسانی روزانه در همه اولویت ها; دوم, رسمی چت برای چک کردن و چت بیشتر معمولی اغلب مربوط به اعطای e-کد جوایز به افرادی که نشان داده اند رفتار و همیشه کار مرتبط.

اعضای تیم که هنوز هم مورد نیاز در دفتر به خوبی ممکن است احساس کمی در لبه. به عنوان کارفرمای خود را, شما نیاز به ارائه همدلی نسبت به این احساسات. چیزهای کوچک مانند ارائه ناهار و مدیران نورد آستین خود را و کمک به این تیم در خط مقدم همچنین می توانید یک تفاوت واقعی.

BreatheHR فرهنگ اقتصاد در گزارش سال 2020 تخمین زده می شود که سمی محل هزینه اقتصاد بریتانیا £15.7 میلیارد دلار در هر سال است. در حالی که آن ممکن است مشکل تر برای مدیریت در حال حاضر نگه داشتن یک شرکت خوب فرهنگ حیاتی است وقتی که می آید به رضایت کارکنان و چگونه شرکت ها خواهد آمد از این دوره ، بنابراین آیا مرکز تماس کارکنان مورد نیاز در دفتر و یا در حال تطبیق با واقعیت کار از خانه وجود دارد تعدادی از راه هایی برای نگه داشتن کارکنان با انگیزه و احساس بخشی از یک تیم است.

Incentivising قهرمانان گمنام از کسب و کار

مرکز تماس کارکنان اغلب اولین نقطه تماس برای مشتریان و می تواند تفاوت در افراد با داشتن یک تجربه خوب با یک شرکت یا وحشتناک یک.

Incentivising و پاداش کارکنان است یک راه عالی برای انجام این کار است. مشتریان تمایل به اطلاع از بهترین نتایج زمانی که آنها پاداش کارکنان ، چیزی به عنوان ساده به عنوان £5 کد هدیه می رود راه طولانی به سوی ساخت کارکنان احساس ارزش و قدردانی است. اگر شما در حفظ ارزش پاداش تحت £50 در آن طبقه بندی می شود تحت HMRC را بی اهمیت مزایای مالیاتی ، این هزینه کمتر برای کارفرمایان و به این معنی است که کارکنان را به دیدن مبلغ کامل.

برای دریافت بیشتر از پاداش ها و مشوق های آن را به بهترین روش نیست آن را به عنوان یکی از اندازه متناسب با تمام. ضعیف قرار داده و پاداش و یا انگیزه ای می تواند گاهی اوقات فراموش مخالف ایجاد انگیزه در کارکنان به عنوان آنها ممکن است احساس مانند مدیریت آنها را نمی دانم. بنابراین دادن هیات انتخاب پاداش بدان معنی است که آنها می توانید با تهیه کردن به نیازهای فردی خود را. این مربوطه به خصوص در طول زمان نامشخص مانند Covid-19 شیوع. برخی از کارکنان ممکن است بخواهید یک کوپن برای یک آنلاین لباس های خرده فروش آنها را تشویق و دیگران ممکن است ترجیح می دهند یک سوپر مارکت کوپن برای کمک به آنها را از طریق بار دشوار است.

ایجاد یک محیط مثبت برای کارکنان

به طور کلی کلید نگه داشتن کارمندان شاد و با انگیزه در این زمان است که ایجاد یک مثبت محیط کار و اطمینان حاصل کرد که آنها احساس ارزشمند است. کسب و کار نیاز به درک که مرکز تماس کارکنان را تحت فشار بیشتر از همیشه به عنوان آنها در حال برخورد با یک وضعیت است که به طور مداوم در حال تحول است.

همراه با این واقعیت است که یک کار به طور سنتی انجام می شود در محیط های اداری است که در حال حاضر در حال انجام در خانه و یا با کمتر کارکنان در یک دفتر فیزیکی و بنابراین کارکنان در حال تجربه یک میزبان کامل از حواس او را پرت و تنظیمات. اگر کسب و کار خود را از قهرمانان گمنام انگیزه برای ارائه خدمات به مشتریان عالی آنها نه تنها می تواند زنده ماندن در این محیط آشفته اما رشد.

سازمانی فرصت های توسعه در پرسنل امروز


مرور بیشتر توسعه سازمانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن