WFH: شش رکن موثر homeworking

Girts Ragelis / شاتر در طول زمان بحران همه گیر رهبران کسب و کار حمل بهمن قوانین دولت داشته اند موضوع دیگری در

توسط AKHSHIJNEWS در 23 خرداد 1399

Girts Ragelis / شاتر

در طول زمان بحران همه گیر رهبران کسب و کار حمل بهمن قوانین دولت داشته اند موضوع دیگری در ذهن خود – که این همه بیش از چگونه بسیاری از مردم می تواند من ترک کار از خانه ؟ Rob Williams, Denis بارنارد و لیزا علی بررسی آنچه باید در جای خود برای مردم به کار از خانه به طور موثر و با خیال راحت.

این یک چشم انداز وسوسه انگیز. کاهش فضای اداری و هزینه های در مراکز شهر را مستقیما به خط پایین. در نظریه تعدادی از فعالیت ها به راحتی می توان از راه دور و توانایی بسیاری از کسب و کار برای انطباق به کار از خانه در طول مستند نشان داده است که چگونه دوام آن است.

بدون شک منابع انسانی رهبران خواهد بود وظیفه با بررسی امکان سنجی WFH و سپس اجرای آن است. آنها نیاز به در نظر گرفتن فرد و محیط اطراف خود را به قاضی چگونه WFH تاثیر آنها از لحاظ فیزیکی, عاطفی, مالی و اجتماعی است.

  1. چگونه کار دوستانه است محیط خانه?

آیا کارمند در یک زندگی منطقی محله آرام? خارج از سر و صدا باید کافی و یا طولانی مدت به اندازه کافی به علت از دست دادن تمرکز.

آنها را به یک فضای مناسب در خانه را به او واگذار به عنوان یک کاری ؟ در حالت ایده آل یک اتاق یا بخشی از یک اتاق است که روح و به خوبی روشن. اگر آنها می توانید نگاه کردن از پنجره و بدون نور بر روی صفحه نمایش بسیار بهتر; خیره در دیوار برای چند ساعت در روز است dispiriting.

بسیاری از کارکنان خواهد پرش در فرصتی برای WFH اما در متوسط دراز مدت آنها ممکن است رنج می برند که "دفتر خروج" و علائم افسردگی است که ما قطعا مشاهده شده در طول چند ماه گذشته

آیا آنها مناسب مبلمان مانند یک میز و یا جدول است که به اندازه کافی فضا برای کار و گسترش مقالات و هر کار دیگر مواد ،

اگر آنها در حال رفتن به صرف مقدار قابل توجهی از کار هر هفته در thier میز صندلی آنها استفاده می شود مهمی به ما میده. کار در آشپزخانه با صندلی های طراحی شده برای 30 دقیقه وعده های غذایی خواهد شد در نتیجه آسیب است.

  1. چگونه تا به امروز است که خانه تکنولوژی ؟

وجود کلید سوالات فن آوری است که می تواند scupper WFH. ساعت حرفه ای نیاز به صحبت با فن آوری خود را در تیم به ارزیابی شرایط و مطابقت آنها را در برابر که از زمان ارائه. آن را حس می کند که اگر آن را مناسب کارفرما به کسی که کار از خانه به مردم ابزار برای انجام این کار است.

در حال حاضر پهنای باند کافی سرعت و پهنای باند مناسب برای حمایت از کار و فعالیت ؟ برخی از نرم افزار نیازمند مقدار زیادی از منابع و اگر بسیاری از چگالی بالا فایل ها به کار گرفته این است که یک نیاز اولیه.

اگر شما کارمند یک شرکت کامپیوتر و یا لپ تاپ در صفحه اصلی باید وجود داشته باشد هیچ مشکل در عملکرد, اما آن را به ارزش چک کردن.

به اطمینان حاصل شود که WFH کارکنان قادر به ماندن در تماس و همکاری با همکاران آنها باید دسترسی به برنامه های کاربردی مانند مایکروسافت تیم های شل یا Trello.

از یک ساعت از نقطه نظر بررسی کنید که سلف سرویس سیستم عامل در دسترس هستند به طوری که کارمندان از راه دور می توانید از آن استفاده کنید برای ورود به سیستم در هر روز و همچنین ثبت اضافه کاری و ثبت هزینه های بیماری و حوادث دیگر. این باید شامل دسترسی به همه مربوط به سیستم های کسب و کار که همه باید آزمایش می شود برای اتصال.

  1. داخلی حواس او را پرت

هر homeworker متفاوتی از وضعیت احتمالا از جمله مراقبت از فرزندان یا بستگان سالمند. یکی از جاذبه های کارگران از راه دور است که WFH می تواند انجام شود در هر زمان از روز (اما پایین را ببینید) اگر چه برخی از نقش ها نیاز به پردازنده ساعت اگر آنها مشتری رو.

  1. ساعت کار

افرادی که از خانه کار می کنند اغلب کار overlong ساعت و این بحران ثابت شده است که برای بسیاری از.

ساعت کار باید در قرارداد مورد توافق بین کارفرما و کارگر و می توانید کمک هزینه برای چیزهایی مانند مدرسه اجرا بازدیدکننده داشته است بیمارستان و غیره. دسترسی به سیستم های کسب و کار خواهد بود تایید شده برای این ساعت و شاید با یک احتمالی زمان. دسترسی خارج از توافق ساعت خواهد بود موضوع را به تصویب.

تنظیم تعداد ساعت که ممکن است به کار ضروری است اقدامات لازم برای حفاظت از کارکنان بهداشت و درمان و با گسترش سازمان وظیفه مراقبت و مسئولیت مطابق با زمان کار و مقررات.

در طرف دیگر سکه وجود دارد نیاز به توافق بر سر اهداف یا خروجی کار و این نیاز به کار کردن با عملکردی مدیر خط.

  1. کارمند تندرستی

این یکی از خانه کارگر مسئولیت های جدید. WFH به معنی صرف زمان زیادی را احتمالا به تنهایی و نیاز به یک درک عمیق از چگونه آنها می توانند بهترین حفظ خود و سلامت احساسی.

مدیریت چت روم و حفظ کیفیت بالا و خروجی ممکن است فعالیت های جدید برای برخی از, و آنها نیاز به ویژگی های خود انگیزه و ابتکار عمل با موفقیت به تعادل WFH و زندگی.

آیا کارمند دسترسی آسان به فضای خارج برای مثال یک باغ یا پارک ؟ قادر به خارج در هوای تازه و امیدوارم آفتاب ضروری است به تندرستی.

کارمند تندرستی ندارد به پیچیده اما اطلاعات زیادی در دامنه های عمومی به راحتی در دسترس است اما گیج کننده نیست و در واقع پشتیبانی آسان گام به گام توسط راهنمای قدم به پیاده سازی خوب روال اطراف تغذیه و ورزش و شیوه زندگی و انگیزه.

  1. روابط کاری

بسیاری از کارکنان خواهد پرش در فرصتی برای WFH اما در متوسط دراز مدت آنها ممکن است رنج می برند که "دفتر خروج" و علائم افسردگی است که ما قطعا مشاهده شده در طول چند ماه گذشته.

این مهم است که به عنوان منابع انسانی فریم جدید کار ترتیبات این سوال در حال انجام کارمند روابط با مدیران و همکاران این است که با دقت در نظر گرفته شود. منصفانهترین راه می تواند به ارائه WFH برای یک دوره آزمایشی به مدت سه ماه.

مراقبت با تهیه پیش نویس قراردادهای جدید و ارتباطات در تمام سطوح است همه مهم به این تغییر فرهنگ یک موفقیت پایدار و انسانی است که بازیگران قسمت برای بازی در این.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب