آنچه که از دست رفته در دود COVID-19

اقتصاد و تجارت و بهداشت کار Devyn هالیدیتحقیقات افسر اقتصادی جوانان و توسعه پایدار مدیریت  این وبلاگ بخشی از

توسط AKHSHIJNEWS در 21 خرداد 1399
اقتصاد و تجارت و بهداشت کار

Devyn هالیدیتحقیقات افسر اقتصادی جوانان و توسعه پایدار مدیریت
 
این وبلاگ بخشی از سری سمینار در 'اقتصاد COVID-19'.

Jun 10 سال 2020 - زمانی که کشورهای توقیف خود را در مغازه های خود را بسته و بازارها و محاصره مکان های جمع آوری برای کمک به دفع کردن coronavirus آنها را از نگرانی فوری برای سلامت و رفاه شهروندان خود.

اما این اقدامات تحمل این ویروس است که دیگر تنها تهدید برای سلامت و رفاه شهروندان است. مردم در سراسر جهان رو به رو هستند نصب تهدید به تندرستی خود را مرکب رشد بیکاری مستند در معرض شرایط زندگی و کاهش در کمک های اولیه و حواله.

در نهایت در مبارزه با شعله های آتش از Covid-19 مسائل دیگر در حال خفه شدن در دود ناسالم مبادلات بوجود می آیند به عنوان دیگر مبارزات در حال حاضر مورد غفلت قرار گرفته و تحت فشار قرار دادند به سمت.

از دست دادن کمک های اولیه

با منابع کمک و توجه متمرکز بر کنترل گسترش Covid-19 شعله های آتش از بیماری های دیگر که قبلا به کار گرفته شده توسط کمک های پزشکی به آرامی شروع به رایت دوباره.

بیش از 117 میلیون کودک را از دست سرخک واکسن (به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که برای وبا و فلج اطفال) در هفته های آینده و ماه به عنوان Covid-19 نیروهای کشور برای قرار دادن ایمن سازی مبارزات در خود نگه دارد.

علاوه بر این منابع شده اند منحرف از زنان بهداشت جنسی و باروری با بیش از 5600 کلینیک های سیار و جامعه مبتنی بر مراکز در سراسر جهان بسته بودن در نتیجه قرار دادن سلامت زنان به طور فزاینده ای در معرض خطر است.

با کمک و توجه funnelled به سمت گرفتن Covid-19 شیوع بیماری تحت کنترل ما رو به یک بازی از انتخاب خود را سم: تمرکز تلاش خود را در Covid-19 در حالی که دیگر بیماری های قابل پیشگیری و شرایط ور با توجه به کمبود منابع و توجه یا کشور خود را تبدیل به جدید epicentre. اما کشور نیاز به انتخاب کنید تا سم جام در وهله اول.

تقویت موسسات داخلی

برای جلوگیری از رگرسيون پیشرفت در بهداشت و سلامت دیگر جبهه ها با توجه به کاهش کمک پرسنل و بودجه کشور باید تقویت داخلی و موسسات برای ارائه کمک و انعطاف پذیر خود را در حرفه.

آن را به عنوان دشوار است برای شروع از ابتدا و مقیاس های کشور باید ساخت و از هر چه موجود موسسات یا سازمان ها در حال حاضر ارائه کمک های اولیه در داخل کشور. برای مثال در اقیانوس آرام این معنی است که سرمایه گذاری در آموزش و پرورش, آموزش و تجهیزات خویشاوندی و wantok گروه به عنوان کمک های اولیه است که به طور معمول توزیع آنها در سطح جامعه به ویژه در مناطق روستایی است.

در کنار انقباض اقتصادی در سراسر جهان, بانک جهانی برآورد شده است وجود دارد $110 میلیارد دلار کاهش در حواله.

با ستون فقرات استانداردهای زندگی در سراسر جهان در حال توسعه در حال حاضر حذف می شود, کشور نیاز به اقدام سریع در جهت حفظ خانواده شناور.

اقدامات نه تنها کاهش پولی هزینه معاملات و همچنین زمان و هزینه فرصت از هر دو ارسال و دریافت حواله باید گرفته شود.

در نهایت به نگه داشتن جهان در معرض از دست دادن آنچه در منابع آنها به عنوان دور به عنوان آموزش و پرورش, مواد غذایی و مسکن و امنیت و.... کشورها باید اقدام جسورانه به اطمینان حاصل شود که حواله می توانید ابتدا ساخته شده بود و در مرحله دوم ارسال و دریافت با سهولت نسبی.

تاثیر در زنان

جسورانه عمل نیز باید گرفته شود به آدرس و درمان راه است که در آن ویروس به عنوان کسانی که قبل از آن بوده است نامساوی مزاحمت برای زنان است. در گذشته شیوع مانند 2013-2015 شیوع ابولا در غرب آفریقا ما شاهد بزرگ upticks جنسی و خشونت مبتنی بر جنسیت با توجه به زنان محدود به خانه بلکه انحراف از منابع است که به طور معمول محافظت از آنها را نسبت به مبارزه با شیوع (Onyango 2020) — امروز ما می بینیم مشابه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

برای مبارزه با این محافظ خدمات برای زنان و دختران (زنان مراکز خشونت خطوط تماس ویژه فضاهای امن جنسی و باروری, مراکز و....) نیاز به طبقه بندی شده به عنوان خدمات ضروری است. با انجام این کار, شما بسیاری از دروس جبران و راه برای دریافت کمک آنها نیاز دارند.

اقتصادی زنان به طور نامتناسبی بر دوش Covid-19 برای بسیاری از دلایل اصلی آنهایی که تا حد زیادی نابرابر مقدار مراقبت های پرداخت نشده کار جنسیتی پرداخت شکاف و بسته شدن بازار و در نتیجه افزایش بیکاری است.

نقش های جنسیتی

با توجه به تثبیت نقش های جنسیتی زنان دیده می شود به عنوان مراقبان اولیه و با مستندات محدود خانواده خود را به خانواده ها زنان هستند نامتناسب درگیر در مراقبت آن است که آیا آموزش و پرورش از کودکان و یا مراقبت از بیمار و یا سالمند اعضای خانواده.

در حالی که این کار لازم است نابرابر بار آن را مهار زنان آموزشی و اقتصادی حرفه نوبه خود آنها را تنظیم به صورت یک مهارت و دارایی شکاف در بلند مدت.

پس از آن جدایی ناپذیر است که Covid-19 مداخلات آدرس این نابرابری و مرکب بار کار خانگی بر زنان و دختران است.

به منظور حمایت از بهبود اقتصادی برای زنان و مهارت آموزش می تواند کمک به تقویت درآمد خود را هنگامی که بازارهای رسمی و بخش های جامعه را بازگشایی و تا آن زمان حمایت اجتماعی اقدامات باید برای کمک به جبران زنان خود را بدون مزد کار.

Covid-19 است و بر خلاف هر گونه دیگر چالش مواجه و در دوران مدرن و در نتیجه به مبارزه با آن ما باید با استفاده از بی سابقه راه تفکر و برنامه ریزی است.

آن است که به اندازه کافی برای مبارزه با این بیماری در حالی که دیگر تلاش های توسعه ها از چپ به افول بدون منابع و توجه است.

کشور پاسخ باید به حساب خود را چگونه جمعیت های آسیب پذیر هستند که مضاعف تحت تاثیر قرار نه تنها ویروس بلکه با پاسخ های در نظر گرفته شده به آنها را امن نگه دارید.

تاریخ گفتگو

بعدی وبینار در کشورهای مشترک المنافع دبیرخانه مجازی سری سمینار: اقتصاد COVID-19 تمرکز خود را بر همه گیر و تاثیر آن بر پویایی جنسیتی, آینده, گردشگری, توسعه کمک و حواله.

لحن در یکشنبه, ژوئن 10th, برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسائل و بیشتر در آخرین وبینار از سری.

سمینار 5: آینده, گردشگری, توسعه کمک و جنسیتی تاثیر این ویروس
ثبت نام برای حضور در سمینار
توسعه اقتصادی

تماس با رسانه ها

ارتباطات بخش
دبیرخانه مشترک المنافع
T. +44 (0) 20 7747 6235
ایمیل: media@commonwealth.int

اطلاعات بیشتر

تاریخ گفتگو
ارتباط با کشورهای مشترک المنافع در رسانه های اجتماعی با استفاده از #VirtualCommonwealth
توییتر: @commonwealthsec
Facebook: @commonwealthsec
Instagram: @commonwealth_sec



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن