آیا موسیقی دوباره در ساسکاتون?

محتوای مقالهدر شنبه کربی Wirchenko در نظر گرفته نواختن طبل خالی برادوی تئاتر.خود را برای پذیرش خود Wirchenko ا

توسط AKHSHIJNEWS در 21 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

در شنبه کربی Wirchenko در نظر گرفته نواختن طبل خالی برادوی تئاتر.

خود را برای پذیرش خود Wirchenko است بسیار خوب درامر. او همچنین از لحاظ فنی کار نمی کند وجود دارد. در مارس 16, Wirchenko — هنری و مدیر اجرایی تئاتر — خود را گذاشته و 20 کارمند پس از COVID-19 pandemic آنها را مجبور به انصراف از نشان می دهد و نزدیک درب. تئاتر خیمه تغییرات هر هفته یک فانوس دریایی به خیابان برادوی که بار بهتر باز خواهد گشت.

Wirchenko می آید و حداقل یک بار در هفته یک تجربه او می گوید: تلخ و شیرین است.

"من احساس می کنم ما یک بخش کوچک از ساخت ساسکاتون بهتر شهر," او گفت:.

"و هنگامی که ما نمی تواند انجام دهد که من دست به کار است. و در یک مقدار بزرگتر رگ ما جدا از هم در زمانی که مردم نیاز است که سرگرمی و شادی در زندگی خود را."

BESTPHOTO SASKATOON,SK--MARCH 12/2020-0313 News Junos Covid- Art is Art - Kirby Wirchenko, manager of the Broadway Theatre, who was an organizer with JunoFest, the Juno Award have been canceled due to concerns of COVID-19, at the theatre in Saskatoon, SK on Thursday, March 12, 2020.(Saskatoon StarPhoenix/Liam Richards)
کربی Wirchenko بود در میان دل داوطلبان و سازمان پس از لغو 2020 جایزه جونو در ساسکاتون. (ساسکاتون StarPhoenix/لیام ریچاردز) لیام ریچاردز/ساسکاتون StarPhoenix

Wirchenko و همکار محل اپراتورهای همه پرسیدن همین سوال: چگونه می توان در جاهایی که رشد در گرد هم آوردن مردم و زنده ماندن تا زمانی که یک بیماری همه گیر به معنی مردم باید از هم جدا ماندن? یکی دیگر از پرس و جو: هنگامی که و چگونه, آیا موسیقی آمد ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن